KOTG deklarerar krig mot -=AT=-

DeletedUser

Guest
Ja Nephin var med i NG men han har vi inget otalt med iom att vi talade med varandra innan han böt stam. Dessutom hade han inga attacker på sig ifrån oss.

(Förlåt nephin inte riktat mot dig nu igen, men måste kommentera Rovet igen ok? :)



Jasså du Rovet, vissa kallas flyktingar och vissa inte trots man kommer från samma stam...hur fasiken hänger det ihop?

och Anderapirlo Hej igen Roligt att se dig...tja---> tjatig? jag vet inte...men måste kommentera när NI har fel ;)...

Och lite fegspelat av WAR som slåss mot oss nu när vi redan slåss mot -AT-, vi slåss mot över 70 mille...

jag förslog WAR att de skulle testa och slåss mot en större stam i stället...men det våga dom inte ...utan fegspelar istället ;)..varför då kan man undra...?



Intressant är att när jag attackera hela WAR stammen var det bara 2 stycken som svara på attackerna ...Sover WAR????;)

Väldigt inaktiv stam måste jag säga....få som verkar spela,,,,de som spelar spelar det ser jag, men resten då...på semester?-eller håller på att sluta???...:)

Väl mött

Mvh Ann
 

DeletedUser

Guest
Och lite fegspelat av WAR som slåss mot oss nu när vi redan slåss mot -AT-, vi slåss mot över 70 mille...

jag förslog WAR att de skulle testa och slåss mot en större stam i stället...men det våga dom inte ...utan fegspelar istället ;)..varför då kan man undra...?

Intressant är att när jag attackera hela WAR stammen var det bara 2 stycken som svara på attackerna ...Sover WAR????;)

Väldigt inaktiv stam måste jag säga....få som verkar spela,,,,de som spelar spelar det ser jag, men resten då...på semester?-eller håller på att sluta???...:)

Väl mött

Mvh Ann

Kalla oss fega om du vill, diskutera om flyktingar om du vill men vi vill köra ut er ur bollen så enkelt är det vill man göra det mer komplicerat så får man väll göra det om man tycker det är kul men du vet att vi har förberett oss på krig mot er innan at hamnade i krig med er dessutom så har kotg valt att gå på at oxå

Sedan att säga att hela war är inaktiva för att vi inte har droppat atombomber på dig bara för du skickade en tk till ett par byar som dog mot muren är ju lite konstigt tycker vi ska kriga och ha skojj istället för att klaga här på forumet

må bästa stam vinna
 

DeletedUser

Guest
Ja det kan jag hålla med om men vad är det för skoj att slåss mot en stam som redan är i krig...det fattar inte jag...Ni får ju utmana nån gång..det gör Ni aldrig...

Lever bara på sådana situationer som dessa...fegspel kallar jag det. Ni kunde väntat tills vi hunnit ladda om så ni fått en lite utmaning!

Eller du vill inte ha utmaningar?....sedan så håller jag fast vid att Er stam sover...minst 60 % eller 70?...var är Era andra spelare?...Slutat?
Ann
 

DeletedUser

Guest
Ja det kan jag hålla med om men vad är det för skoj att slåss mot en stam som redan är i krig...det fattar inte jag...Ni får ju utmana nån gång..det gör Ni aldrig...

Lever bara på sådana situationer som dessa...fegspel kallar jag det. Ni kunde väntat tills vi hunnit ladda om så ni fått en lite utmaning!

Eller du vill inte ha utmaningar?....sedan så håller jag fast vid att Er stam sover...minst 60 % eller 70?...var är Era andra spelare?...Slutat?
Ann

Du har rätt Ann, vi har jävligt lite aktiva spelare just nu. Jag vet inte riktigt vad du vill komma med den informationen men ja den stämmer.
 

DeletedUser

Guest
ann.... har du hört " varför gå på berg ?, när det finns småsten?.. precis samma sak här i TW. varför gå på de stora , när man kan ta dem mindre ?

detta är ett spel. adla eller bli adlas... allt är ändå bara siffror och bilder.. inte IRL..;)
 

DeletedUser

Guest
Angående flyktingstatus så är jag säkert jätte partisk då jag gillar nephin som fan:=) Dock så pratade vi och vi enades om attd et war helt ok för honom att gå till en av våra dåvarande allierade för att hjälpa dom i kriget. Win - Win situation.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Måste fråga varför allt whine, Ann - war jumpa er, men hey! varför ska de va negativt, mer byar o plocka juh!!!

Sänker nog eran moral när du sitter o whinar här på forumet, ut i spelet o ta dessa byar. Ni vet ju hur man dodgar o tar adlar, är ni aktivare vinner ni. (Noodle, aktivitet är allt)

Ja menar (DOH) anfalla AT som har VVV o War as ally. HMMM jadu, du tänkte nog över dedär länge o väl.

Nästintill kul o se dig, påminner om en person från v4 :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte minns fel så låg AT redan i krig med någon stam redan innan er krigsförklaring Ann. Kanske ingen vidare stor stam men dock så gjorde de det.

Och om WAR nu har lite inaktiva lirare, är det inte bättre att gå på någon mindre stam då?
 

DeletedUser

Guest
ja Ni har ju inte gjort som jag utmanat en större stam grabbar...kom igen när Ni matchar det...

Fegspel är vad jag tycker...

Visa det omvända nån gång...;)
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte missminner mig gick WAR på både A.X.E och sedan JAWS, dessa stammar var iaf av en relativt jämn storlek.
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte missminner mig gick WAR på både A.X.E och sedan JAWS, dessa stammar var iaf av en relativt jämn storlek.

A.X.E var allierade med JAWS.
WAR förklarade krig mot A.X.E men JAWS vägrade hjälpa till.
Våran ledare Wennerblom i A.X.E kom fram till en mergning med JAWS och sedan så hade WAR och JAWS en IAP under en tid tills WAR förklarade krig mot JAWS. Innan krigsförklaringen kom bildades APA som var ett par spelare från dåvarande AXE som sedan mergade med WAR.

Lite kort info ^^
 

DeletedUser

Guest
Jag hade inte sagt något om detta krig mot WAR, hade tagit det, men inte nu när vi redan slåss mot en stor stam...

Sedan tycker jag alltid sånna här ganbang eller vad Ni kallar det är lite trista...mer fair figtht tack :)
 

DeletedUser

Guest
AZQ2, du besvarar ju inte vårat, kan du inte?

AT låg redan i krig, det var därför mer ni som ville ha gangbang. WAR hjälpte bara till (inte för att AT inte hade klarat det själv). WAR ville bara ha ut er ur bollen. Något de ville redan när jag spelade i WAR.
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte missminner mig gick WAR på både A.X.E och sedan JAWS, dessa stammar var iaf av en relativt jämn storlek.

tillsammans var dem ungefär lika stora men WAR krigade mot A.X.E först och sen JAWS:p

Men det hör inte hit, den här tråden handlar om KOTG vs -=AT=- allt som handlar om WARs krig mot r-goth kan ni ju skriva i R-goth vs -=at=- tråden ;)
 

DeletedUser

Guest
Men det hör inte hit, den här tråden handlar om KOTG vs -=AT=- allt som handlar om WARs krig mot r-goth kan ni ju skriva i R-goth vs -=at=- tråden

Ja det håller jag med om och flyttar dit...gör inga fler inlägg här...jäkla hoppande det blev ;)
 

DeletedUser

Guest
tillsammans var dem ungefär lika stora men WAR krigade mot A.X.E först och sen JAWS:p

Men det hör inte hit, den här tråden handlar om KOTG vs -=AT=- allt som handlar om WARs krig mot r-goth kan ni ju skriva i R-goth vs -=at=- tråden ;)

Ett sista off-topic inlägg från mig i så fall, men det är ju svårt att kriga mot en större stam när man ligger etta :p
 

DeletedUser

Guest
AT leder


Side 1:
Tribes: -=AT=-
Players:

Side 2:
Tribes: R-GOTH KOTG
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 242
Sida 2: 239
Skillnad: 3

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 86
Sida 2: 65
Skillnad: 21

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,354,901
Sida 2: 1,457,704
Skillnad: 897,197

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 853,097
Sida 2: 612,300
Skillnad: 240,797

image.php
 

DeletedUser

Guest
Som spelare i war tyckte jag det var dåligt att sätta en pa före sin stam men jag accepterade hans beslut att lämna stammen och stå neutral till kriget var över och sedan hoppa tillbaka. Men sedan när jag märkte att han hoppade in i våran fiendes stam så såg jag han inte längre som neutral i kriget utan som hans krigsförklaring mot oss


Tänk dig lite för nu Remie. Du har gjort precis likadant!
 
Topp