KONC vs SISU

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
Jisses det var ju 1% som inledde samtalen med oss, sen att vi båda tyckte att det var en bra ide att jobba ihop inom samma familj är en annan sak.

Hupp hupp hupp, innan diskussionen stängs kan jag informera dig om att läget var exakt likadant i detta fallet med. 1% tog kontakt med VIRUS och de klickade väldigt bra tillsammans och tog då ut skilsmässan med KONC för att gifta sig med VIRUS.
Och se, de är nu lyckliga i alla sina dagar.. eller nåt liknande ;)
 

DeletedUser

Guest
hahaha micro där fick du till den bra ;)

ja, jag förstår inte WT. varför pratar han om oss i virus. när denna tråd ska handla om erat krig :D
 

DeletedUser

Guest
WT och Micro

Bury the hatchet, kolla läget, det finns bara en möjlig fiende, även för er siSu
 

DeletedUser

Guest
ojoj kimlin vad då sjunka lågt för att få med dig mer på er sida mot oss ;)

men snacka du med micro... han skulle prata med er om er framtid... vet inte hur långt ni har kommit än
 

WarTrend

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: KONC
Players:

Side 2:
Tribes: SiSu
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 45
Sida 2: 11
Skillnad: 34

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 351,617
Sida 2: 58,771
Skillnad: 292,846

image.php
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
Timeframe: Förra månaden

Mkt bra jobba av er. Men håll dig till en tidsformat är du snäll.. Ena dagen är det 24h och andra en månad bara för att ni ska påvisas som den bättre parten jämnt. Har inte orkat säga nåt innan då det inte spelat någon roll för mig men nu börjar det faktiskt bli vårt att tyda dina många olika variationer och få en rätt uppskattning -.-'
 
Senast ändrad:

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: SiSu
Players:

Side 2:
Tribes: KONC
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 41
Sida 2: 9
Skillnad: 32

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 151,462
Sida 2: 25,400
Skillnad: 126,062

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18,672
Sida 2: 0
Skillnad: 18,672

image.php
 

WarTrend

Member
Reaktionspoäng
0
Mkt bra jobba av er. Men håll dig till en tidsformat är du snäll.. Ena dagen är det 24h och andra en månad bara för att ni ska påvisas som den bättre parten jämnt. Har inte orkat säga nåt innan då det inte spelat någon roll för mig men nu börjar det faktiskt bli vårt att tyda dina många olika variationer och få en rätt uppskattning -.-'

Bra jobbat, tycker du :)
Nej det pinsamt lågt och dåligt tempo, 45-11 under en månad, inga siffror som imponerar på någon här egentligen ...
Sen att jag väljer olika tidsperspektiv har väl knappast någon betydelse det är totalen som räknas och där leder vi ... men helt ärligt detta är ett microkrig utan någon betydelse för någon mer än möjligen våra två stammar och knappt det ens...

Men faktum kvarstår, ni förklarade oss krig för ni trodde att ni skulle köra över oss, det blev tvärtom :rolleyes:

Side 1:
Tribes: KONC
Players:

Side 2:
Tribes: SiSu
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 45
Sida 2: 11
Skillnad: 34

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 351,617
Sida 2: 67,769
Skillnad: 283,848

image.php
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
WarTrend sa:
Bra jobbat, tycker du..
Nej det pinsamt lågt och dåligt tempo

Bra jobbat, för att ha haft -ST2- på er förr och VIRUS1 på er nu. Så ja, det r ganska bra jobbat av er enligt min åsikt!

WarTrend sa:
men helt ärligt detta är ett microkrig utan någon betydelse för någon mer än möjligen våra två stammar och knappt det ens...

Sedan är ju ändå mitt nick microblade ;)

WarTrend sa:
Men faktum kvarstår, ni förklarade oss krig för ni trodde att ni skulle köra över oss, det blev tvärtom

Nu blev du bara patetisk.. du vet mycket väl varför vi förklarade kriget och det har vi snackat om många gånger om IGM.
Och om du tycker att det är ett långsamt krig, hur kan du påstå att "det blev tvärt om" och att ni kör över oss?
 

Emma

New Member
Reaktionspoäng
0
Kom igen nu micro :p Kanske skulle ta sängvägen med er med :D Hihi var bara tvungen
 

Goztar

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom jag lämnat v8 och min stam SiSu så undrar jag håller detta krig fortfarande på?
 

WarTrend

Member
Reaktionspoäng
0
Stäng denna tråden!!!

Kriget är inte slut men fortsätter endast casual under kafferasterna men mer än så är det inte...

Låg aktivitet - lågt intresse :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp