KONC vs SISU

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

WarTrend

Member
Reaktionspoäng
0
Lite bättre efter natten :)


Side 1:
Tribes: KONC KONC-D KONC1%
Players:

Side 2:
Tribes: SiSu
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 146
Sida 2: 73
Skillnad: 73

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 22
Sida 2: 4
Skillnad: 18

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 517,501
Sida 2: 180,683
Skillnad: 336,818

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 141,778
Sida 2: 16,701
Skillnad: 125,077

image.php
 

DeletedUser

Guest
de tuffaste i sisu är kvar till sist så det blir nog hårt.


är dock uptagen på annat håll just nu
Side 1:
Tribes:
Players: jh amen

Side 2:
Tribes:
Players: Gustav II Adolf

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11
Sida 2: 1
Skillnad: 10

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 60,264
Sida 2: 6,404
Skillnad: 53,860

image.php
 

WarTrend

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: KONC KONC-D KONC1%
Players:

Side 2:
Tribes: SiSu
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27
Sida 2: 8
Skillnad: 19

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 188,483
Sida 2: 51,281
Skillnad: 137,202

image.php
 

Goztar

Member
Reaktionspoäng
0
en av mina 1k byar blev adlad jag tog tillbaka den plus en 7k by av spelarn som tog den :D:D
 

ZACKA

New Member
Reaktionspoäng
0
ska nog hjälpa SiSus litte de är aldeles för många byar från KONC runt mig å jag har ju märkt att det inte finns mycke i byarna så några eller många byar kan ja ta av KONC å de har ja redan gjort föresten

heja sisus nu tar ni Konc
v8 vet inte
v1 vet fortfarande inte
v4 kanske ja vet

rockabilly
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
Nej men WT.. kan dagens aktion ha vänt kriget till vår fördel?
Aja tiden får väl utvisa om ni redan har såpass stort överläge eller om vi kan hitta tillbaka :)
 

WarTrend

Member
Reaktionspoäng
0
Nej men WT.. kan dagens aktion ha vänt kriget till vår fördel?
Aja tiden får väl utvisa om ni redan har såpass stort överläge eller om vi kan hitta tillbaka :)

Nej micro jag tror inte vinden vänt i detta micro-krig som vi bedriver i det tysta :rolleyes:
Men jag blir lite förvånad över er taktik att då vi håller på som bästa att nolla en av dina spelare så slänger ni ut honom från stammen :eek:

Är det för att ni inte vill tappa ännu mer OB eller var det bara ett olycksfall i arbetet ;) ???
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
Det du, nu ska du få undra i ensamheten. Jag vet vad jag gör och har inga som helst planer på att spoila något för er ännu ;)
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
Och är det någon av mina kontakter som har ett problem med detta så uppmanar jag er att ta kontakt med mig på msn eller IGM för förklaring. Ville bara tillägga det (vill ju inte lämna ut info till WT bara ;))
 

WarTrend

Member
Reaktionspoäng
0
Och är det någon av mina kontakter som har ett problem med detta så uppmanar jag er att ta kontakt med mig på msn eller IGM för förklaring. Ville bara tillägga det (vill ju inte lämna ut info till WT bara ;))

Jaha ... vilken lam förklaring, inga dimmor skingrades här precis :)

Så då får vi tolka det som att det var OBn som spökade i alla fall ... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
exakt WT. ni ligger redan i underläge. anfaller ni oss i virus så lägger vi till er på vår lista. tror att ni redan har problem med sisu som det är...
 

WarTrend

Member
Reaktionspoäng
0
Låter bra det, ni kan ju behöva all moralboost ni kan i stammen nu för att inte splittras helt :rolleyes:

Nej då oroa dig inte för det micro ... vi splittras inte.
Vi råkade bara ut för att bli fult backstabbade av VIRUS och tappade några spelare ... så VIRUS lever bara upp till sitt rykte och ger bara en varning till alla andra som försöker med någon diplomati ihop med dem. Och med anledning av detta så kan man använda det gamla talesättet : svinhugg går igen :rolleyes:

Nej jag skulle nog snarare vilja påstå det motsatta, kärnan i KONC är nog mer beslutsamma och tightare än någonsin, så någon backstabb från VIRUS kommer inte rädda er i syd.
 

DeletedUser

Guest
.
Vi råkade bara ut för att bli fult backstabbade av VIRUS och tappade några spelare ... så VIRUS lever bara upp till sitt rykte och ger bara en varning till alla andra som försöker med någon diplomati ihop med dem.

oj:( Och vi som har en viss diplomati med dom. Varför har ni inte varnat oss?
 

WarTrend

Member
Reaktionspoäng
0
Som ni gjorde när ni tog in 1% i er familj som vi tidigare hade goda kontakter med?
*Oj, råkade jag avslöja för mkt nu som visar att ni inte är de änglar ni utger er att vara?*

Jisses det var ju 1% som inledde samtalen med oss, sen att vi båda tyckte att det var en bra ide att jobba ihop inom samma familj är en annan sak. Så du har inte avslöjat något som inte alla redan vet, så jag förstår inte vart du vill komma ...

Nej det VIRUS gjorde ligger i en klass helt för sig själv ...

Och sen ... nej vi är inga änglar men vi kör schysst och ärligt, men vi adlar det vi kan och är inte rädd för att kriga :)

Men detta är off topic så därför stänger jag den diskussionen här :rolleyes:

Topic: snart dags för lite statistik igen :cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp