kommer Dante att ta sig in på top10 och när?

När kommer dante in på top 10?


  • Totalt antal röstare
    269

DeletedUser

Guest
Erhm.... Vad gjorde Tyfon där då? Finlirade? :D

När dante låg etta lirade inte Tyfon längre. Har däremot aldrig sagt något om vem som är bäst utav dom; sa bara att dante dominerade v3 när han låg etta där.. vilket han gjorde också!
 

DeletedUser

Guest
Kan inte äsga när men Dante är en grymt bra spelare det vet jag från V3 när han spelade där.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Kan inte äsga när men Dante är en grymt bra spelare det vet jag från V3 när han spelade där.

de va ju inte han själv som spelade under tiden dante kontot fanns i v3..vad jag hört så ska anette eller vad hon heter ha lirat på dante kontot i ca 1 år vilket e en lång tid.. så all ära ska ju inte gå till dante då det finns en spelare till som e inblandad i det kontot.. kan tyvärr inte säga om dante e en duktig spelare eller inte då jag inte lirat med han eller emot han..
 

DeletedUser

Guest
de va ju inte han själv som spelade under tiden dante kontot fanns i v3..vad jag hört så ska anette eller vad hon heter ha lirat på dante kontot i ca 1 år vilket e en lång tid.. så all ära ska ju inte gå till dante då det finns en spelare till som e inblandad i det kontot.. kan tyvärr inte säga om dante e en duktig spelare eller inte då jag inte lirat med han eller emot han..

Haha ett år? Kolla upp din fakta nu va, ic3.
 

DeletedUser

Guest
Ah, Dante är Sveriges bästa TW-spelare (nonspeed), det vet alla.

On topic nu, när lyckas han? =)
 

DeletedUser

Guest
Han är utan tvekan inne innan nästa vecka är sluta, 10k upp, så go go go go!
 

DeletedUser

Guest
asså egentligen handlar ju inte tw om skills bara, aktivitet och stam tar typ en halva vägen liksom. Det är inte precis som fotboll elr något sånt där man kan göra olika saker och är snababre etc utan här ahr alla samma förutsättningar ju, det är inte precis som att någons trupper går snabbare etc. så egentligen handlar det ju bara om att veta hur man ska spela sen gäller det att vara aktiv
 

DeletedUser

Guest
Ja,men om man är en erfaren spelare som Dante är så är man ju automatiskt aktiv och det handlar mycket om erfarenhet TW,liksom om du kan spela riktigt bra ducka och motattackera så kan man klara sig länge.
 

DeletedUser

Guest
06fredrikh, abdil, Alfons II, Darkdwarf, dusi, Elohim, Eternal Dread, gugroj, Heddblam, HockeyFreak, jagger4, LemonLime, marble94, metaldazer, miffo123, Monte, nyazlatanhollet, oblivionens, ollypolly, phamlol, Simon9407, spaceelit, spellmaster, Tasken, vigge1, zaramoth, Znicky

Ni är dom lyckliga vinnarna, spamma pilis för era priser ;)
 

DeletedUser

Guest
Antar att ett grattis är på plats =)
Snyggt jobbat dante
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Men grattis din lilla ligist..

2730imagepreviewaw4.jpg




Men är du inte snäll så avslöjar jag för alla att du inte alla kan spela utan det är jag som har köat och gjort allt på alla dina världar;)
 
Topp