kommer Dante att ta sig in på top10 och när?

När kommer dante in på top 10?


  • Totalt antal röstare
    269

DeletedUser

Guest
När kommer Dante att komma in på top 10?

Dante som bestämnde sig för att sluta i början av v7 men sen kom tillbaka den 12/1 dvs 20 dagar efter världen startade, så nu är frågan när kommer han att ta sig in på top 10. i mina ögon är det inga problem för honom om inget oförutsett kommer att hända och här enligt mig iaf en av .ses bästa spelare.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha "aldrig hört talas om honom" trodde man kunde ändra efter röst
 

DeletedUser

Guest
haha så sött att så många inte vill känna av mig ;)

Skulle tro att det tar ca 1vecka innan grannarna helt har tröttnat på mig och startar en mob mot mig, högafflar och facklor kommer dom med mitt i natten :)
 

DeletedUser

Guest
haha så sött att så många inte vill känna av mig ;)

Skulle tro att det tar ca 1vecka innan grannarna helt har tröttnat på mig och startar en mob mot mig, högafflar och facklor kommer dom med mitt i natten :)

Knip, nobody!
 

DeletedUser

Guest
rösta på aldrig, hört att han inte ska vara så bra, och en av de minsta i NiC ;P
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Roliga är att alla som har röstat "Har aldrig hört talats om honom" är folk som nån gång spelat med han eller absolut vet vem han är. :p
 

DeletedUser

Guest
där har du fel, för jag har aldrig hört talas om honom.
men det kanske inte är så konstigt för jag började bara spela för några dagar sen ^^
 

mr.k

New Member
Reaktionspoäng
0
*sjunger på en modifierad "who the f**k is alice* fast med dante istället för alice :p
 

DeletedUser

Guest
Ska förklara för er alla vem Dante är.

Tänk er Xenu, ja måla upp en bild framför er (helst med en grön penna).
Sen tänker ni er Xenu fast nedgraderad, lixom en lvl mindre. Där har ni Dante (dock inte grön utan blå).
 

DeletedUser

Guest
Hört att det är såhär dante ser ut medans han väntar på orders...

http://www.biotele.com/download/Xenu.jpg

Xenu.jpg
 

DeletedUser

Guest
bäst

han är en legend=)

och hela nic stamen är bara så bäst
 
Topp