Knight vs DH och dess avfällingar

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
24h är totalt ointressant såhär långt in i kriget, det är bara av intresse de första veckorna av kriget...

Veckostats däremot kan vara intressant!
Men isf, lägg för böveln inte upp stats som "överlappar" varandra (då blir den oxå ointressant)!

Med andra ord, imorgon lägger man in en veckostatistik från 18.e till 24.e april :eek:)
 

DeletedUser

Guest
Tack Dala. Var väl ungefär dit jag ville komma. Och med veckostats är det svårare att hitta en "glugg" på ett dygn där man kan showa med statsen. Skulle veckan ÄNDÅ vara på minus så får man ta det, dock känns en sådan statistik mer seriös om man ska använda den i propagandasyfte MOT någon, särskilt om alla deltagare i kriget är med i den. ;)
 

DeletedUser

Guest
Håller med om att man bör hålla hela statsen ren och att alla parter som är med i kriget skall stå med på sin sida. Det jag läste i ditt första inlägg som jag reagerade på var grinigheten.

Veckostats är nog det bästa numera i kriget och att jag går in en gång varannan eller vartredje dag visar hur lite tid jag lägger på detta nu. Det är svårt att släppa helt. Sedan kan det vara kul att visa månadsstats också bara för att se hur det gick senaste månaden.

Skall bli intressant att följa allt framöver.
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Håller med om att man bör hålla hela statsen ren och att alla parter som är med i kriget skall stå med på sin sida. Det jag läste i ditt första inlägg som jag reagerade på var grinigheten.

Veckostats är nog det bästa numera i kriget och att jag går in en gång varannan eller vartredje dag visar hur lite tid jag lägger på detta nu. Det är svårt att släppa helt. Sedan kan det vara kul att visa månadsstats också bara för att se hur det gick senaste månaden.

Skall bli intressant att följa allt framöver.

Gillar inte riktigt att det är svårt att släppa...känns som jag kommer misslyckas den dagen det blir dags att lämna tw :p

Absolut, att slänga in en mer övergripande statistik över senaste månaden är också högintressant då det under en veckas tid ibland kan tendera att inte hända alltför mycket...


Tycker det borde finnas någon DH alt. Knight spelare som kan ta denna tuffa uppgift att uppdatera statistiken en gång / vecka ?
 

DeletedUser

Guest
Gillar inte riktigt att det är svårt att släppa...känns som jag kommer misslyckas den dagen det blir dags att lämna tw :p

Absolut, att slänga in en mer övergripande statistik över senaste månaden är också högintressant då det under en veckas tid ibland kan tendera att inte hända alltför mycket...


Tycker det borde finnas någon DH alt. Knight spelare som kan ta denna tuffa uppgift att uppdatera statistiken en gång / vecka ?

Har varit på gång men jag hamnar alltid i polemik med en person som väljer och vrakar när det gäller tidpunkter och hur en riktig och rättvisande statistik ser ut så jag brukar ge upp.

Statistiken den närmaste tiden blir dock svår att greppa då spelaren "Grå-By" inte går att få grepp på i statsen. Varför han är så viktig att radera ut har jag uppdragit åt en hangaround på V1 att ta reda på. Rapport kommer nog... snart...
 
Reaktionspoäng
0
Förra veckans statistik:

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Elrobert, Kimberley, Floppy, Tar Valon

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 289
Sida 2: 486
Skillnad: 197

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 104
Sida 2: 112
Skillnad: 8

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,581,374
Sida 2: 4,597,278
Skillnad: 2,015,904

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 938,052
Sida 2: 1,018,330
Skillnad: 80,278

chart
 

DeletedUser

Guest
Tolka äpplets stats som att måndagar är uppdateringsdagen nu framöver.
 
Reaktionspoäng
0
Beklagar den sena ankomsten av veckouppdateringen, men här är den!

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Kimberley, Elrobert, Angiiee, Floppy, Tar Valon

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 416
Sida 2: 515
Skillnad: 99

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 119
Sida 2: 152
Skillnad: 33

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 3,480,579
Sida 2: 4,861,357
Skillnad: 1,380,778

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,090,596
Sida 2: 1,454,433
Skillnad: 363,837

chart
 
Reaktionspoäng
0
Idag är det måndag, vilket är synonymt med statistik. Det har rullat på fint för Knight den gångna veckan.

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Elrobert, Kimberley, Floppy, Tar Valon

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 292
Sida 2: 617
Skillnad: 325

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 72
Sida 2: 178
Skillnad: 106

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,644,587
Sida 2: 5,873,906
Skillnad: 3,229,319

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 658,900
Sida 2: 1,733,896
Skillnad: 1,074,996

chart
 

DeletedUser

Guest
Bra att du håller ordning på oss jästa. Du utför din uppgift oklanderligt. En liten känga som bonus får vi ta. :)

Varslade tidigare om att statistiken kommer att se lite skruvad ut ett tag då vi tyvärr jagar mera barbs än DH-spelare känns det som. Det har vi en liten incident som slutade i 1200 barbarer att "tacka för" men that's life. Får hoppas på bättre siffror nästa vecka.
 

DeletedUser

Guest
Bra att du håller ordning på oss jästa. Du utför din uppgift oklanderligt. En liten känga som bonus får vi ta. :)

Varslade tidigare om att statistiken kommer att se lite skruvad ut ett tag då vi tyvärr jagar mera barbs än DH-spelare känns det som. Det har vi en liten incident som slutade i 1200 barbarer att "tacka för" men that's life. Får hoppas på bättre siffror nästa vecka.

Dh har fler än 1300 barbs att adla därför statsen är så dålig för dem också?
 

DeletedUser

Guest
Där ramlade DU in från höger - vem du nu är. Ny hired gun?

Läs posten igen. Tog emot kängan från jästa då den var befogad, Lade till ett urskuldande för att det ser ut som det gör men ingenstans tror jag att jag skrev att "Om inte OM hade varit så hade vi lett med 200-0"?

Möjligen att det hade stått 300-200(eller valfritt - fyll i själv) till DH's favör istället om vi bara hackat på varandra istället för på gråbyarna OCH varandra. Svaret får vi NÄSTA vecka. ;)
 
Reaktionspoäng
0
Knight, en stam med heder och meriter,
Sin fiende knappt unnat visiter.
Blev det för mycket tal,
Om halveringar och moral?
Skåda hur det gått för V1:s eliter.

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Elrobert, Kimberley, Tar Valon, reine, kasii, WhiteHorse

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 344
Sida 2: 578
Skillnad: 234

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 132
Sida 2: 186
Skillnad: 54

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,941,750
Sida 2: 5,447,188
Skillnad: 2,505,438

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,223,627
Sida 2: 1,788,244
Skillnad: 564,617

chart
 
Senast ändrad:
Reaktionspoäng
0
Ny vecka, ny statistik.

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Elrobert, Kimberley, reine, WhiteHorse, Tar Valon, kasii, norje

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 298
Sida 2: 558
Skillnad: 260

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 43
Sida 2: 144
Skillnad: 101

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,497,209
Sida 2: 5,313,745
Skillnad: 2,816,536

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 396,022
Sida 2: 1,381,474
Skillnad: 985,452

chart
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Vad är det jag ser, har ni inge krut kvar eller? ser ut som om att jag tog med mig musklerna när jag lämna.. Humlan har du inga pitbulls kvar i stammen?
 
Reaktionspoäng
0
Du pratar mycket om muskler och krut Insider, men var spelar du nu? Jag ser inte ditt konto någonstans. Blev du grå för att du inte pallade trycket? "Mycket IRL"?

Här är för övrigt månadsstatistiken. Bara en tillfällig trend, va.

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Elrobert, Kimberley, reine, WhiteHorse, Tar Valon, kasii, norje

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1,592
Sida 2: 2,389
Skillnad: 797

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 460
Sida 2: 689
Skillnad: 229

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 13,836,403
Sida 2: 22,668,175
Skillnad: 8,831,772

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,207,628
Sida 2: 6,611,857
Skillnad: 2,404,229

chart
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Jag har inget o bevisa mer här, körde mot sk själv, tycker att jag klarade mig hyfsat bra, 1 mot 32 pers tror jag de va. Jo ett annat konto minns jag också som jag fick sitta o spela lite på mot sk, ni som vet, vet vem det va. Och sen lite mot DH. Men kan också visa dig vem jag är irl också om du vill gå på större banor, inga problem.
 

DeletedUser

Guest
Vad är det jag ser, har ni inge krut kvar eller? ser ut som om att jag tog med mig musklerna när jag lämna.. Humlan har du inga pitbulls kvar i stammen?

Tyvärr min vän, mina pitbulls håller just nu på att försöka rädda 2000 barbarer. Handlar mer om besvikelse över detta än muskler. Men skit på det nu, det löser sig.

Jästa, tackar för att du håller i både statistiken och och nålsticken, även om du hade godheten att hoppa över sticken denna veckan. Kommer aldrig att hugga på dig så länge du visar sanningen - även om den är till vår nackdel. Vända DEN trenden är Vårt jobb, blir kul att se om uppdateringarna DÅ kommer med samma frekvens för då är du på god väg upp på min topplista över respekterade spelare TW igen. Fast först ska vi ju dit förstås ;)
 
Topp