Knight vs DH och dess avfällingar

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Hahahaha, den här tråden är bara för bra..... :D

Sanningen är (och har alltid varit) att Knight legat plus i statistiken hela tiden. Andrejensens inlägg tolkar jag mest som en motreaktion mot det äpplet gör så fort DH ligger plus i statistiken. Men det är ju trots allt ett propagandaforum så lite vinklad statistik då och då får man tåla :)



exakt :). Skall man sätta upp en statistik skall man göra det rätt:)
 
Reaktionspoäng
0
exakt :). Skall man sätta upp en statistik skall man göra det rätt:)

Varje dag Knight, de rättrådiga, går med plus alltså? ;)

La märke till att du inte la upp något idag , så jag blev lite nyfiken. Hoppsan...

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 36
Sida 2: 41
Skillnad: 5

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 13
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 301,941
Sida 2: 392,555
Skillnad: 90,614

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 86,332
Sida 2: 122,749
Skillnad: 36,417

chart
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Varje dag Knight, de rättrådiga, går med plus alltså? ;)

La märke till att du inte la upp något idag , så jag blev lite nyfiken. Hoppsan...

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 36
Sida 2: 41
Skillnad: 5

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 13
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 301,941
Sida 2: 392,555
Skillnad: 90,614

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 86,332
Sida 2: 122,749
Skillnad: 36,417

chart







hahahaha SKall du lägga upp rätt statestik så får du ju ta med spelarna som har lämnat också. Tar valon , floppy mm Du skämmer bara själv ut dig igenom att göra det fel hahaha så rolig du är haha
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Och för att du skall vara tyst i detta forumet så skall jag lägga upp det riktiga statistiken så du blir tyst igen:)



Side 1:
Tribes: DH, DH-I
Players: Tar Valon, Kimberley, Floppy, Elrobert, tiwats
Side 2:
Tribes: Knight

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 40
Sida 2: 28
Skillnad: 12

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 14
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 384,373
Sida 2: 225,114
Skillnad: 159,259

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 114,080
Sida 2: 134,977
Skillnad: 20,897

chart
 
Reaktionspoäng
0
Och för att du skall vara tyst i detta forumet så skall jag lägga upp det riktiga statistiken så du blir tyst igen:)

Det är alltså du och Knight som bestämmer vad som är "riktig" statistik? Det är också ett skojigt sammanträffande att den "riktiga" statistiken "råkar" vara vinklad till er fördel. "Slump"?
 

DeletedUser

Guest
Nä nu går det bara inte att sitta tyst och se hur du vandrar längre in i mentalt mindre bemedlade marker äpplet, har du fått mask??

I statistiktråden som handlar Knights krig mot DH finns det bara ett rätt: Knight vs DH och de spelare som lämnar eller kickas från DH, samt deras pushkontoprojekt DH-I. Här borde det inte krävas någon större aktivitet i skrottet för att förstå att det inte går att mäta på annat sätt.

Du får helt enkelt skapa dig en egen tråd som du kan kalla något spännande som Knight vs <Den som tog flest byar av Knight just DESSA 20 minuter>

På V9 hade jag den största respekt för dig, sabba inte det genom att bete dig som en fullt utblommad <fyll i själv>.

För att slippa dummerjönsdebatter med en normalt sett ganska bright kille ber jag moderatorn att ändra trådens namn till "Knight vs DH och dess avfällingar".

Tack
Humble
 
Reaktionspoäng
0
Eftersom det känns fel att leta upp 20-minutersintervaller där Knight RASAR SAMMAN, tog jag mig friheten att uppdatera statistiken nattetid, så slipper andrejensen anstränga de små fingertopparna.

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 24
Sida 2: 78
Skillnad: 54

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 15
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 195,562
Sida 2: 755,049
Skillnad: 559,487

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 94,610
Sida 2: 136,711
Skillnad: 42,101

chart
 

DeletedUser

Guest
Nä nu går det bara inte att sitta tyst och se hur du vandrar längre in i mentalt mindre bemedlade marker äpplet, har du fått mask??

I statistiktråden som handlar Knights krig mot DH finns det bara ett rätt: Knight vs DH och de spelare som lämnar eller kickas från DH, samt deras pushkontoprojekt DH-I. Här borde det inte krävas någon större aktivitet i skrottet för att förstå att det inte går att mäta på annat sätt.

Du får helt enkelt skapa dig en egen tråd som du kan kalla något spännande som Knight vs <Den som tog flest byar av Knight just DESSA 20 minuter>

På V9 hade jag den största respekt för dig, sabba inte det genom att bete dig som en fullt utblommad <fyll i själv>.

För att slippa dummerjönsdebatter med en normalt sett ganska bright kille ber jag moderatorn att ändra trådens namn till "Knight vs DH och dess avfällingar".

Tack
Humble

Inte för att vara den men nu tycker jag att du gick lite över gränsen. Det jag sett i inlägg (med statistik) så är den säkert korrekt. Går iofs att mygla sådant också om man vill. Men ser det som att det fortfarande böljar i kriget. Så lägg undan denna attityd och ta fram din berömda attityd istället och förklara hur 20 minuter kan bli 24 timmar? För all statistik har omfattat minst 24 timmar var jag kan se.
 

DeletedUser

Guest
Min käre Lufs, mitt kära äpple.

Vet inte varför jag engagerar mig men ok. Så här var min tanke:

Ska man referera till statistik så skall den vara komplett och korrekt. (exempel) Om 50% av DH lämnar stammen eller blir kickade, startar DH-2 och tar upp vår tid med att, hemska tanke, faktiskt kriga mot oss och vi har plusstatistik mot dem, skall de då inte räknas in i statistiken? Det enda jag vill/begär är att alla deltagare räknas in, DH+leftade+kickade. Om vi DÅ fortfarande ligger på minus så kan jag LÄTT ta det då det är fakta och inte fiction. Andrejensen tar med DH och de spelare som lämnat DH eller blivit kickade från DH. Detta är den enda sanna statistiken i en statistiktråd. Att DU, Lufsen75-no-longer-in-service-eftersom-du-fått-annat-att-göra-men-fortfarande-hänger-på-forumet-och-inte-ens-din-gamla-stam-förstår-varför inte förstår vad jag menar/inte vill förstå vad jag menar förvånar mig stort. Slå mig en signal när du är i götet nästa gång så kan jag förtydliga.

Jag begär inte att bara plusstatistik för Knight skall vara ok att posta, det enda jag begär är att man tar med alla involverade, annars stämmer inte statistiken och då är den inget värd. Mosa oss, håna oss och skriv en kilometer tauntposts men se till att alla som krigar är med - även de som flyr eller får sparken. Frågor på detta?
 
Reaktionspoäng
0
Okej Humble, du vinner. Eftersom mitt senaste inlägg där jag försökte svara dig på något märkligt sätt gick upp i rök (roligt att det blir så, måste ha blivit stock i en internettub) håller jag mig till att lägga upp riktiga, regimgodkända stats:

Samma tid som igår (med en felmarginal på 3 minuter, hah):

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Tar Valon, Kimberley, Elrobert, Floppy

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 21
Sida 2: 56
Skillnad: 35

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 20
Skillnad: 10

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 168,989
Sida 2: 552,835
Skillnad: 383,846

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 92,891
Sida 2: 194,153
Skillnad: 101,262

chart
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tackar för att du väljer att berätta hela sanningen ÄVEN om den är för oss ofördelaktig. Kan du hålla den stilen så har du min respekt tillbaka. Det är bara när du utesluter parametrar som faktiskt ingår som jag blir kinkig, INTE för att du publicerar negativa stats - det får du gärna fortsätta med. Det är mitt/vårt jobb att vända negativa siffror men skulle aldrigdrömma om att dölja dom. Kom ihåg att det är ett SPEL, inte Tareq Azis som intygar att Saddam Hussein just erövrat Washington.

Politik och propaganda i all ära men är den faktabaserad så blir den roligare - även om den är negativ. ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi kan hålla på att publicera 24h statistik men jag tror att det kommer att tråka ut de som läser denna forums del - då det knappas säger något om helheten utan visar bara på när DH respektive har sina off byar fulla och kör hårt under visa perioder

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH
Players: Tar Valon, Kimberley, Elrobert, Floppy

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 12
Skillnad: 4

chart



Men så länge som den totala siffran ser ut så här...


b]Side 1:[/b]
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH
Players: Tar Valon, Kimberley, Elrobert, Floppy

Timeframe: 16/01/2011 01:00:00till21/04/2011 20:56:30


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,406
Sida 2: 3,481
Skillnad: 925

chart



...så leder Knight ;-) men jag beundrar äpplets energi att leta efter de dagar då det går bra för DH, dock förstår jag inte syftet: är det för att Knight ska känna sig dåligt? eller är det för att DH ska känna sig bra?

Hur som helst, sen sist total:en blev postad här så kan man se att det är Knight och inte DH som går plus. Sen vist det kanske går inte i raket fart men denna forums del är inte till för att diskutera detta ;-)
 
Reaktionspoäng
0
Du menar alltså att nuvarande läget i kriget är oväsentligt, att man i alla lägen måste ta med Knights utgångsoffensiv-som-tog-2-månader-att-förbereda-mot-en-stam-som-redan-låg-i-krig? Det är nästan lite löjligt att vara så nöjd över att gå plus när man är två mot en.

Sen är en statistiktråd som kallas "Knight vs DH" (efter ingripande från civilpolisen även tillägget "dess avfällingar") en utmärkt plats att diskutera kriget på. Eller?

Statistik:

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Elrobert, Kimberley, Tar Valon, Floppy

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 38
Sida 2: 67
Skillnad: 29

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 14
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 354,956
Sida 2: 636,101
Skillnad: 281,145

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 109,884
Sida 2: 126,915
Skillnad: 17,031

chart
 
Reaktionspoäng
0
Senaste dygnet i siffror. Värt att notera är att av Knights 65 adlingar är 35 barbarer - mer än hälften av adlarna går alltså till att adla grått, nästan 3 gånger så mycket som det adlas av DH.

Saxat från Knights profil:
Knight sa:
Courage:
Being a knight often means choosing the more difficult path, the personally expensive one. Be prepared to make personal sacrifices in service of the precepts and people you value. Courage also means taking the side of truth in all matters, rather than seeking the expedient lie. Seek the truth whenever possible, but remember to temper justice with mercy, or the pure truth can bring grief.

De vet hur man prioriterar, de där riddarna.

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Floppy, Elrobert, Kimberley, Tar Valon

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 65
Sida 2: 62
Skillnad: 3

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 19
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 613,704
Sida 2: 569,475
Skillnad: 44,229

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 120,153
Sida 2: 174,061
Skillnad: 53,908

chart
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hade du varit lite mer upplyst äpplet så hade du också vetat varför. Nu tror jag ju att du vet det, bara det att din uppdragsgivare bett dig att undanhålla infon. Kolla förresten om DH adlar några barbarer vettja... Might be a clue in there. ;)
 
Reaktionspoäng
0
Hade du varit lite mer upplyst äpplet så hade du också vetat varför. Nu tror jag ju att du vet det, bara det att din uppdragsgivare bett dig att undanhålla infon. Kolla förresten om DH adlar några barbarer vettja... Might be a clue in there. ;)

Både DH och -SK- adlar barbarer, det stämmer. Dock inte i samma mängd som Knight gjort senaste tiden.

Men du tror alltså att man har gett mig i "uppdrag" att posta statistik i den här tråden? Det stämmer faktiskt inte, det jag skriver här gör jag av fri vilja, precis som du och de flesta andra. Alla som har en annan åsikt, håller på andra laget m.m. är inte nödvändigtvis CIA-agenter ute på uppdrag ;)
 

DeletedUser

Guest
Ska förtydliga mig. VILKA barbarer adlar Knight? VILKA barbarer adlar DH. VARFÖR adlas det barbarer? Gör en historiekoll på det så kanske det klarnar. Och då kanske du förstår att det som görs måste göras, men CIA-tugg eller ej, min uppfattning är klar. Du är dåligt påläst, förvanskar sanningen när det passar och avstår från att redovisa sanningen när den pekar åt annat håll än den önskade. Alla kriterier för att stå på någons payroll är uppfylld i min bok. Jag HOPPAS att det är så för annars är det ju bara dumt.

Vi hörs vid nästa redovisning av aktuellt statistik (hur är det, 24 timmar är det minsta man kan få ut stats på va? )
 
Topp