Knight vs DH och dess avfällingar

DeletedUser

Guest
Jävla pissmods på detta forum, som censurera det som skrivs helt godtyckligt. Har sagt det förr. Ge faan i mina inlägg och tar ni bort dem ska jag ha en förklaring och bestraffning för det

Pissforum
 

DeletedUser

Guest
Jävla pissmods på detta forum, som censurera det som skrivs helt godtyckligt. Har sagt det förr. Ge faan i mina inlägg och tar ni bort dem ska jag ha en förklaring och bestraffning för det

Pissforum

Inlägg som inte är relaterade till ämnet och enbart innehåller massa pajkastning kommer fortsättas tas bort.

Mvh Fox
 

DeletedUser

Guest
var ett högst relevant inlägg där jag försvarade SK mot trams.

Vem är du att bestämma vad som är relevant och vad som tillhör ämnet? Är du gud och allsmäktig? Är det vad du anser relevant som gäller?

Måste vi fråga dig om lov, innan vi postar, så att inläggen är i rätt färg och passar i din form?

Fascism?
 

DeletedUser

Guest
Tråden handlar faktiskt om Knight vs DH mm...(statistik etc)
Du Ebolas får ta och försvara dina vänner i en egen tråd.

Varför inte flytta alla inlägg till "vem är bäst" tråden istället.
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Tråden handlar faktiskt om Knight vs DH mm...(statistik etc)
Du Ebolas får ta och försvara dina vänner i en egen tråd.

Varför inte flytta alla inlägg till "vem är bäst" tråden istället.

Håller inte med där faktiskt...

När jag gjorde denna tråd så var det först tänkt att det bara skulle vara statistik och inte för mycket OFF-TOPIC, men då brydde inte sig moderatorena om vad som var irrelevant men när moderatorerna sen bytte namn på tråden eftersom det vart mer diskunion än fakta (eftersom jag inte hade orken att uppdatera) Men åter till ämnet...eftersom det nu inte är Knight Vs DH Statistik utan Knight Vs Dh och dess avfällingar

Avfällingar som betyder person som övergivit tidigare organisation (i detta fall stam) eller åsikt och mer eller mindre motarbetar tidigare ståndpunkt, ofta i religiös eller i politisk bemärkelse ( alltså krig och politik)
http://sv.wiktionary.org/wiki/avfälling#Svenska

Med detta så skulle jag vilja ha sagt att alla får kommentera hur mycket dom vill och att statistik fortfarande kommer uppdateras (väldigt flitigt av Jästa äpplen vilket du ska ett stort credd för) Men börjar det snackas om vad man käka till middag eller hur mycket man tog i bänk eller nåt annat IRL snack så tycker jag man är OFF-TOPIC


Sen angående alla dessa svordomar som slipper ur en eller annan, tycker jag man borde vissa förståelse för så länge det inte börjar lika ärekränkning ( då man säger nåt jävligt elakt om någon UTAN GLIMTEN I ÖGAT)
 

DeletedUser

Guest
Ok.

Så det är typ ett öppet diskussionsforum där det även ibland kan dyka upp statistik om kriget mellan "Knight och DH och dess avfällingar"..Var det så det var tänkt?
Släng då upp ebolas/insiders poster igen (om det går)..

*oavsett din förklaring av avfällingar så förstår jag inte hur du får in SK i det hela? Det skulle väl vara före detta Love då isåfall;)*
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Ber om ursäkt för förseningen. Här är förra veckans statistik, lite jämnare än förra. Är det kanske en vändning på andra sidan horisonten!?

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Elrobert, kasii, WhiteHorse, Kimberley, Tar Valon, norje, reine

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 346
Sida 2: 493
Skillnad: 147

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 32
Sida 2: 82
Skillnad: 50

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,658,675
Sida 2: 4,655,277
Skillnad: 1,996,602

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 301,115
Sida 2: 773,087
Skillnad: 471,972

chart
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Ber om ursäkt för förseningen. Här är förra veckans statistik, lite jämnare än förra. Är det kanske en vändning på andra sidan horisonten!?

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Elrobert, kasii, WhiteHorse, Kimberley, Tar Valon, norje, reine

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 346
Sida 2: 493
Skillnad: 147

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 32
Sida 2: 82
Skillnad: 50

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,658,675
Sida 2: 4,655,277
Skillnad: 1,996,602

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 301,115
Sida 2: 773,087
Skillnad: 471,972

chart



Bra jäste. Vi skall vända på steken :) Bra att statestiken kom upp :)
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tar upp det här istället.

hahaha asså gud du är rolig :) du räddar min dag:).

Dh hade ätit upp dig på 2 dagar om de hade velat. Men de ser nog dig som både jag och många andra säkert gör för LAMKÖTT!

Andrejensen, du har inte tänkt att visa att du kan adla aktiva spelare istället?
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Tar upp det här istället.



Andrejensen, du har inte tänkt att visa att du kan adla aktiva spelare istället?




Hahahaha asså gud pokermyra. Snälla söta rara kolla satsen innan du öppnar foderluckan. Ta reda på fakta innan du säger något. skall jag behöva lägga upp en statistik för att du skall vara tyst och inte skämma ut dig? :) För jag gör de gärna :)
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Hahahaha asså gud pokermyra. Snälla söta rara kolla satsen innan du öppnar foderluckan. Ta reda på fakta innan du säger något. skall jag behöva lägga upp en statistik för att du skall vara tyst och inte skämma ut dig? :) För jag gör de gärna :)

Ja lägg upp statistik från när du adlar en spelare som ska ha adlat en by senast igår, och han/hon ska vara med i DH. Då blir jag nöjd, för en person som adlade sin senaste by i Januari är inte speciellt aktiv.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hahahaha asså gud pokermyra. Snälla söta rara kolla satsen innan du öppnar foderluckan. Ta reda på fakta innan du säger något. skall jag behöva lägga upp en statistik för att du skall vara tyst och inte skämma ut dig? :) För jag gör de gärna :)

ca 150 barbarbyar och en hel del 26 poängare........ finns inte ord för dessa okristliga handligar O_OO_OO_OO_O
och en OB som suger så hårt att det knappt syns på min stooora skärm :crybaby::crybaby::crybaby:

Pokermyra har rätt än hur jag vänder och vrider på fakta och jag har lovat mig själv att aldrig ge han rätt mera, ja jag tom skäms för mig själv :)
 
Reaktionspoäng
0
Andrejensen, jag tycker du sprider lite väl mycket negativ energi här.

Måndag vare, ja. Och öl (statistik alltså)

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Elrobert, Kimberley, WhiteHorse, Tar Valon, kasii, norje

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 333
Sida 2: 348
Skillnad: 15

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 34
Sida 2: 64
Skillnad: 30

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,806,726
Sida 2: 3,314,649
Skillnad: 507,923

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 323,800
Sida 2: 595,168
Skillnad: 271,368

chart
 

DeletedUser

Guest
Knight leder kriget stort fortfarande.

Knight har 3 månader på sig att erövra ca 4k byar för att ha bättre stats än sk under samma tid, det kommer ni lyckas med utan problem

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH
Players: Elrobert, Kimberley, WhiteHorse, Tar Valon

Timeframe: 16/01/2011 20:00:00till07/06/2011 17:16:33

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 8,277
Sida 2: 9,832
Skillnad: 1,555

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,953
Sida 2: 4,348
Skillnad: 605

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 73,107,940
Sida 2: 91,829,121
Skillnad: 18,721,181

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 46,308,790
Sida 2: 40,695,114
Skillnad: 5,613,676

chart
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Måndag igen, uppdateringarna upphör inte för att det blivit sommar. Dock verkar kriget ha stannat av. Har V1s eliter måhända begärt vapenvila för att lära känna sina nya medlemmar? Ska de kanske på kollo tillsammans? Dramatiken tätnar.

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: Elrobert, kasii, WhiteHorse, Kimberley, norje, Tar Valon

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 360
Sida 2: 395
Skillnad: 35

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 102
Skillnad: 79

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 3,119,909
Sida 2: 3,714,929
Skillnad: 595,020

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 219,162
Sida 2: 955,382
Skillnad: 736,220

chart
 
Reaktionspoäng
0
Eftersom Knight klivit ur detta krig för att kunna fokusera på att adla HIG (Hövdingarna I Grått) så tror jag mod kan låsa denna tråd, och jag tror även vi kan kora DH som vinnare i denna dust p.g.a. det håll statistiken visade sista tiden innan freden (se ovanstående inlägg).

Även jag får tacka för mig, det har varit ett sant nöje att kommentera krigets gång, även om mina åsikter i vissa läger uppfattats som obekväma.

Ha det så kult på forumet.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom Knight klivit ur detta krig för att kunna fokusera på att adla HIG (Hövdingarna I Grått) så tror jag mod kan låsa denna tråd, och jag tror även vi kan kora DH som vinnare i denna dust p.g.a. det håll statistiken visade sista tiden innan freden (se ovanstående inlägg).

Även jag får tacka för mig, det har varit ett sant nöje att kommentera krigets gång, även om mina åsikter i vissa läger uppfattats som obekväma.

Ha det så kult på forumet.

Väl talar, fader.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom Knight klivit ur detta krig för att kunna fokusera på att adla HIG (Hövdingarna I Grått) så tror jag mod kan låsa denna tråd, och jag tror även vi kan kora DH som vinnare i denna dust p.g.a. det håll statistiken visade sista tiden innan freden (se ovanstående inlägg).

Även jag får tacka för mig, det har varit ett sant nöje att kommentera krigets gång, även om mina åsikter i vissa läger uppfattats som obekväma.

Ha det så kult på forumet.


Man tackar för visat intresse med statsen :)
 
Topp