Knight tar konsekvensen av DH's planer

DeletedUser

Guest
Hörde jag inte senast att du slutade på grund av IRL? Eller är jag en del där med? :).

Hade du stannat i stammen kanske det blivit annorlunda, att lämna stammen och söka till Knight själv blev ju inte lysande.

Jag tycker att man ska ha kul oavsett om det är ett krigsspel eller inte, man ska gilla att logga in, annars kan man lägga hatten på hyllan, har inte gillat att logga in när jag varit i DH, nu har jag en nytänding, så lets roll :)

Det var ett skämt ang Knight och det kan nog Humble intyga! Vet en annan i knigh som ville försöka få med mig men som sagt jag reder inte ut och spela och ha ett fungerande IRL.
Jag är absolut inte arg på dig längre ! var det när jag tillhörde DH men jag gör inte det längre, plus jag får reda på igår att flera i ledningen plus natchi vet om att du skulle dra! så DH kan ju så gott som vinna det här utan min hjälp.
 

DeletedUser

Guest
Det var ett skämt ang Knight och det kan nog Humble intyga! Vet en annan i knigh som ville försöka få med mig men som sagt jag reder inte ut och spela och ha ett fungerande IRL.
Jag är absolut inte arg på dig längre ! var det när jag tillhörde DH men jag gör inte det längre, plus jag får reda på igår att flera i ledningen plus natchi vet om att du skulle dra! så DH kan ju så gott som vinna det här utan min hjälp.

Ja det kan jag. Att det sammanföll med internt strul, du slutade och dina stamkamrater betedde sig som fullvuxna... klövdjur... mot dig fick nästan mig med att börja tjata på dig för du borde vid det laget varit en perfekt medlem i vilken stam som helst som inte trycker på gillaknappen på deras facebooksida. Du valde rätt som drog dig ur totalt. Vi hörs på MSN. ;)
 

DeletedUser

Guest
Lycka till kära vänner i Knight. SK har skakat korthuset ordenligt och ge dem nu en sista knuff och vi ser grått över hela norra kartan.

Let the gangbang begin.
 

DeletedUser

Guest
Här kommer stats.

Side 1:
Tribes: -SK-, Knight
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 268
Sida 2: 55
Skillnad: 213

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 244
Sida 2: 40
Skillnad: 204

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,506,294
Sida 2: 511,943
Skillnad: 1,994,351

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,310,590
Sida 2: 376,491
Skillnad: 1,934,099

chart
 

DeletedUser

Guest
Det var ett skämt ang Knight och det kan nog Humble intyga! Vet en annan i knigh som ville försöka få med mig men som sagt jag reder inte ut och spela och ha ett fungerande IRL.
Jag är absolut inte arg på dig längre ! var det när jag tillhörde DH men jag gör inte det längre, plus jag får reda på igår att flera i ledningen plus natchi vet om att du skulle dra! så DH kan ju så gott som vinna det här utan min hjälp.

Ja, att jag skulle dra var i stort sett allmänt känt så förstår inte ALL ilska runt det, men viss ilska förstår jag. Jag är inte ute efter att skada ditt rykte, du är en skön lirare och hade varit en stor tillgång om du varit kvar i DH, dock så ska man alltid välja IRL före spel så all heder till dig och önskar dig ett fortsatt bra liv och hoppas att allt löser sig.
 

DeletedUser

Guest
Detta hade jag faktiskt missat. Tack för uppmärksamheten monster, och tack DH för att ni gjorde detta möjligt. :)
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
J*kla kajan som tyckte min plan var onödig, annars hade vi varit först till hundringen i K64....och inte legat på 99,55% de senaste månaderna :crybaby:

Ja e inte bitter :rolleyes:



Det tar emot....men.....grattis humlan och ni andra ^_^
 

DeletedUser

Guest
Tror SK missade grovt en gång. Dels så sprang dom åt helt fel håll, dels så sprang dom 24 timmar för tidigt. Först var dom fega kräk som svek en alllierad när ni inte vågade(?) attackera en så våldsamt underlägsen fiende som de löjliga knektarna. Sedan är knektarna fega kräk som passar på bara för att dom vill ge tillbaka och valde tidpunlkt för det. Det började tydligen med att vi slog tillbaks. Najs.

Hade ert fula knep gått hem så hade inte en enda medlem lämnat DH, ingen hade haft RL-problem, ingen hade haft uppdrag som skulle utföras, ingen skulle haft innebandy med ungarna utan alla hade dansat Lambada och pekat finger åt offret för ert modiga val. Nu äter ni leran ni ville vi skulle tugga, gillar inte smaken och tycker att ni har något att whina om? You did this to yourselves.

Dra mig baklänges in i fågelholken....

Kan bara tala för mig själv så hade jag nog lagt ner oavsett eftersom jag inte hade tiden att ens deffa upp mig inför ett krig. Så där har man nog lite av det engagemang jag hade mot slutet. Men det är jag. Hur det hade vart för andra kan jag inte tala om men jag är nämnd tydligt i din mening ser jag att jag måste svara. Hoppas dock på en öl eller så om vi ses framöver.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Go Twille, visa nu var skåpet ska stå då DH inte verkade kapabla till det när jag spelade..:awsm:

Enjoy!

Det var en hejdundrans förmåga för att peka på skåp som Twilight hade må jag säga

Side 1:
Players: Twilight
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Sen kriget började

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 43
Skillnad: 33

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 93,405
Sida 2: 427,135
Skillnad: 333,730

chart
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Nu när detta krig vaknat upp mer och mer måste jag tycka att jag är besviken på DH s insatts då det var flera stycken som började skriva med stora ord hur dom bara längtade efter att få slakta Knights kära riddare.....När kommer slaktarn DH?
 

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
????????????

Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 162
Sida 2: 187
Skillnad: 25

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 87
Sida 2: 109
Skillnad: 22

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,464,382
Sida 2: 1,705,047
Skillnad: 240,665

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 810,930
Sida 2: 971,684
Skillnad: 160,754

chart




den har ju börjat sagta men säkert :cool: så oroa er inte
:cool: detta kriget ska bli kul att följa upp i flera månader / år :awsm:
 
Topp