Knight tar konsekvensen av DH's planer

DeletedUser

Guest
Var en rätt lam krigsförklaring va? :)

Ska ni ta hämnden nu tänkte ni över en månad senare då de flesta av dem som varit med och planerat mot er försvann fortare än kvickt då SK "bytte sida" och lämnade oss "vanliga" kvar att ta hand om eländet.

Den hämnden kommer säkerligen att smaka sött!

Vi "hämnas inte". Vi bara kastar tillbaka stenen. Blodtörsten kan ni få stå för.
 

DeletedUser

Guest
Ser fortfarande inte hur mitt agerande in-game ska påverka min plats som moderator (vilket jag förövrigt inte ens är längre)? :).

Förstår att alla är upprörda, men jag gick dit jag trivdes bäst och där jag har vänner från förr, posterna som postas här kanske även mer får mig att inse att det var rätt val ;).

Som jag sagt till er i spelet så ses vi på fältet, kasta paj får ni göra ensamma.

Puss
 

DeletedUser

Guest
Twilight
Moderator


Reg.datum: Nov 2007
Ort: Gävle

konstigt står ju där eller e mina linser gamla.....
 

DeletedUser

Guest
nu fattar ja itne, twilight är ju i dh? eller? inaktiv ja men kontot är där
 

DeletedUser

Guest
Gammal info, får dra lite i Mudde :p...



Nope, bytte nyss till Knight, därav ilskan, även därav min tidigare inaktivitet, nu har jag inkommande att leka med iaf :)

Ahaa, ja där ser man... hade du legat i min front hade ja oxå blivit sur;), men nu gjorde du inte de så välkommen te den andra sidan då haha:D
 

DeletedUser

Guest
Att folk blir sura har jag full förståelse för, men skulle ju självklart inte byta utan SK's tillåtelse ;). Tackar, jag får ju mer att leka med iaf :)
 

DeletedUser

Guest
Att folk blir sura har jag full förståelse för, men skulle ju självklart inte byta utan SK's tillåtelse ;). Tackar, jag får ju mer att leka med iaf :)

Ha ha nej det var det nog ingen som trodde....du har väl mer än väl visat att du inte direkt kan klassas som modig och rakryggad.
Men bara du får det trevligt och kul.
jävla smilfink
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ha ha nej det var det nog ingen som trodde....du har väl mer än väl visat att du inte direkt kan klassas som modig och rakryggad.
Men bara du får det trevligt och kul.
jävla smilfink

Jag har fullt rak rygg, också därför jag kan säga att: så här gick det till. Istället för att gömma mig i undanflykter :).

Att ha trevligt och kul är det jag söker och jag hoppas att ni ger mig det genom ett ärligt och jämnt krig. Än så länge har inga trupper lämnat mina byar, bara nya som tillkommit :p
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Go Twille, visa nu var skåpet ska stå då DH inte verkade kapabla till det när jag spelade..:awsm:

Enjoy!
 

DeletedUser

Guest
Att folk blir sura har jag full förståelse för, men skulle ju självklart inte byta utan SK's tillåtelse ;). Tackar, jag får ju mer att leka med iaf :)

Grattis din räv =) Att Dh inte såg detta kan jag inte fatta och att dom offrade mig för en som inte ville kriga mot varken -SK- eller Knight förstår jag inte heller!
Dh kommer gå under nu och det är pga dom lekt mamma pappa barn tribalwars! att alla skall ha kul osv! fast det är ett krigsspel!


Hivmannen :p
 

DeletedUser

Guest
Tror SK missade grovt en gång. Dels så sprang dom åt helt fel håll, dels så sprang dom 24 timmar för tidigt. Först var dom fega kräk som svek en alllierad när ni inte vågade(?) attackera en så våldsamt underlägsen fiende som de löjliga knektarna. Sedan är knektarna fega kräk som passar på bara för att dom vill ge tillbaka och valde tidpunlkt för det. Det började tydligen med att vi slog tillbaks. Najs.

Hade ert fula knep gått hem så hade inte en enda medlem lämnat DH, ingen hade haft RL-problem, ingen hade haft uppdrag som skulle utföras, ingen skulle haft innebandy med ungarna utan alla hade dansat Lambada och pekat finger åt offret för ert modiga val. Nu äter ni leran ni ville vi skulle tugga, gillar inte smaken och tycker att ni har något att whina om? You did this to yourselves.

Dra mig baklänges in i fågelholken....
 

DeletedUser

Guest
Tror SK missade grovt en gång. Dels så sprang dom åt helt fel håll, dels så sprang dom 24 timmar för tidigt. Först var dom fega kräk som svek en alllierad när ni inte vågade(?) attackera en så våldsamt underlägsen fiende som de löjliga knektarna. Sedan är knektarna fega kräk som passar på bara för att dom vill ge tillbaka och valde tidpunlkt för det. Det började tydligen med att vi slog tillbaks. Najs.

Hade ert fula knep gått hem så hade inte en enda medlem lämnat DH, ingen hade haft RL-problem, ingen hade haft uppdrag som skulle utföras, ingen skulle haft innebandy med ungarna utan alla hade dansat Lambada och pekat finger åt offret för ert modiga val. Nu äter ni leran ni ville vi skulle tugga, gillar inte smaken och tycker att ni har något att whina om? You did this to yourselves.

Dra mig baklänges in i fågelholken....

Jo judas hade....eller?

Sen vet jag inte om ngn kallat er för fega kräk...tycker dock att insider´s kommentar om er storhet kan vara lite överdriven..har ni avslutat ngt krig själva? SK har gjort skitjobbet och din hejduk glider in och menar i all sin glans att ni minsann skulle gjort det lätt utan deras hjälp, lite respektlöst.. Annars är ni varmt välkomna in i matchen..
 

DeletedUser

Guest
Judas beror på vems synvinkel man ser det ur. Inte så väl genomtänkt strategi hade jag snarare kallat det om jag var du.

Att merga sig dubbelt så stor som näst största stammen och sedan ta hjälp så att ni tillsammans blir tre gånger så stora för att sänka den är i alla fall inte modigt om något. Skulle teoretiskt kunnat kalla er fega kräk om ni hade lyckats med den komplotten men jag är för väluppfostrad för det. Ingen hade kallat er modiga i alla fall. (Förutom ni själva mellan Lambadan och Cha Cha'n.)
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Knight
Side 2:
Tribes: DH, DH-I

FÖRSTA DYGNET:
Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 141
Sida 2: 22
Skillnad: 119

chart
 

DeletedUser

Guest
Grattis din räv =) Att Dh inte såg detta kan jag inte fatta och att dom offrade mig för en som inte ville kriga mot varken -SK- eller Knight förstår jag inte heller!
Dh kommer gå under nu och det är pga dom lekt mamma pappa barn tribalwars! att alla skall ha kul osv! fast det är ett krigsspel!


Hivmannen :p

Hörde jag inte senast att du slutade på grund av IRL? Eller är jag en del där med? :).

Hade du stannat i stammen kanske det blivit annorlunda, att lämna stammen och söka till Knight själv blev ju inte lysande.

Jag tycker att man ska ha kul oavsett om det är ett krigsspel eller inte, man ska gilla att logga in, annars kan man lägga hatten på hyllan, har inte gillat att logga in när jag varit i DH, nu har jag en nytänding, så lets roll :)
 

DeletedUser

Guest
[respons]
Fel. Off topic kallas det. Och blockad blir man när man varit det för ofta. Jag hjälper min stam med mitt eget nick. Det gör att jag också kan stå för vad jag säger ingame. Trovärdigheten liksom pulvriseras när man gör fula grimaser på forumet och sedan gömmer sig i spelet. Att du återigen ska försöka ljuga in andra stammar i någon sorts säkerhet för att sedan busa med oss hoppas jag att de genomskådar. Om inte annat så får de gärna kontakta mig för lite fakta innan de luras med i dina tongångar igen. We're the good guys. ;) [/respons]

Till matchen:
Första dygnet såg ut som väntat. Mycket smått ute i skogen som plockas av våra ärade fiender. ALLA blommor kan inte skyddas från att plockas. Det här var tvunget att hända, allt annat hade varit en omöjlighet. Att De tre Tenorerna tystnat är märkligt men förståeligt. Hoppas dom är kvar i DH bara.
 
Topp