Knight sadlar sina springare och går mot Pärlan i Öster...

DeletedUser

Guest
lite stats kanske??

Side 1:
Tribes: Knight
Players:MrRisling

Side 2:
Tribes: E.P
Players: fredrik S stromhbg Fireking NismO Ghostriderdk kyo65 skorpio

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 726
Sida 2: 21
Skillnad: 705

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,395,793
Sida 2: 187,125
Skillnad: 6,208,668

image.php



hoppas det blev rätt... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nu har jag ju faktiskt börjat plocka lite grann i varjefall tror att 10-15stycken av dom där 726 är mina :p
 

DeletedUser

Guest
Ja just det ja, numera behöver du ju inte be snällt längre;) Och inte bry dig om ifall vi krockar... Bäst vi skyndar oss då. hehe
 
Reaktionspoäng
14
Kommer alla flyktingar, dvs fredrik S stromhbg Fireking NismO Ghostriderdk kyo65 skorpio, också att slaktas eller kommer dessa flyktingar överleva? :)
 

DeletedUser

Guest
That's for me to know and for YOU to find out;)


Får väl köra en google translate så jag inte åker dit för främmande språk i forumet, har inte koll på domarnas nivå i matchen sedan darling Nova drog till V8... ;)

"Det är för mig att veta och för dig att ta reda på"
 

DeletedUser

Guest
Då Fredrik S uppenbarligen finner ett nöje att harva runt och norpa bland sina gamla stamkamrater finner jag härmed samma nöje i att åter föra upp Fredrik S på bokningslistan i vårt interna forum och flagga honom som prioriterad.

Good hunting Knights.
 

fredrik s

New Member
Reaktionspoäng
0
Då Fredrik S uppenbarligen finner ett nöje att harva runt och norpa bland sina gamla stamkamrater finner jag härmed samma nöje i att åter föra upp Fredrik S på bokningslistan i vårt interna forum och flagga honom som prioriterad.

Good hunting Knights.

förlåt trodde inte att det skulle räknas som så farligt.
kan vi kanske göra så att jag ger tbx byarna som jag tagit plus kanske 3 extra eller kanske en annan siffra som ni skulle trivas bättre med?
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
förlåt trodde inte att det skulle räknas som så farligt.
kan vi kanske göra så att jag ger tbx byarna som jag tagit plus kanske 3 extra eller kanske en annan siffra som ni skulle trivas bättre med?

en siffra kunde vara 90% av dina byar! tror de skulle gilla det
 

DeletedUser

Guest
förlåt trodde inte att det skulle räknas som så farligt.
kan vi kanske göra så att jag ger tbx byarna som jag tagit plus kanske 3 extra eller kanske en annan siffra som ni skulle trivas bättre med?

Hahaha xD han har nästan skitit på sig här ju :p
 

fredrik s

New Member
Reaktionspoäng
0
haha jag är en fegis förlåt xD men lixom det är knight jag blir rädd juuu o_O vad skulle du gjort ^^? du kmr säkert svara försvarat mig till sista by eller ngt xD men det tänker jag försöka med i alla fall :p
 

fredrik s

New Member
Reaktionspoäng
0
haha fy bubblan är ju inte kul att nästan alla runt en är med i knight heller xD ni får hata mina inlägg ska inte hindra er .___.
 

DeletedUser

Guest
Det nafsas och plockas bland EP's byar. Smygdeffas och smygadlas. Jag är ledsen mannen men du blev just exemplet vi bill statuera för att visa vad vi tycker om det. jag har personligen bromsat alla aktiviteter mot just dig eftersom du lämnade EP innan krigsförklaringen. Nu är det en annan, inte lika ödmjuk avdelning som ansvarar för din file.
 

fredrik s

New Member
Reaktionspoäng
0
kmr inte motsäga det jag har gjort men kmr motsäga det jag inte gjort har inte smygdeffat ngn??
 
Topp