Knight sadlar sina springare och går mot Pärlan i Öster...

DeletedUser

Guest
haha jag är en fegis förlåt xD men lixom det är knight jag blir rädd juuu o_O vad skulle du gjort ^^? du kmr säkert svara försvarat mig till sista by eller ngt xD men det tänker jag försöka med i alla fall :p

Ja något sådant,har ju blivit adlad pga sådant förut,mottot är bra men kan tydligen få allvarliga konsekvenser ;) men knight gillar inte mina byar :O dom är inte lika fin slipade som dina ^^ knight mera älskar mina byar och gör allt i världen för dom ska stå kvar intesant ? ^^ Ok det stämmer nog inte men knight är schyssta samt -SK- för dom låter mina ensama byar vara i deras kolnoier ;)
 

fredrik s

New Member
Reaktionspoäng
0
okej humble missförstod vad du skrev ^^

klart knight är schyssta chernobyl :O dom vill ju till o med ta hand om mina byar åt mig :D haha eller så har dom bara inte upptäckt dinna byar än :O ??
 

DeletedUser

Guest
Det har dom säkert ^^ ligger inte spec..."gömt" där,eller kanske kan gömma lite byar från dom? du har möjligtvis inte lite buskfrön så dom inte hittar dom ifall? xD
 

fredrik s

New Member
Reaktionspoäng
0
jo jag har några *ger*^^ men lixom iamxerxes måste ha röntgen glasögon för han anfaller mig fortfarande :( elak han är mm :(
 

DeletedUser

Guest
*planterar och sår,vatnnar lite här o där* sådär ja nu ser dom inte :O em tror vi gick OT här nu ^^
 

fredrik s

New Member
Reaktionspoäng
0
ni tuffar på mot E.P ^^ men lite långsamma är ni :O men det är solen som lockar ut er antar jag ^^ har ni förlorat mer än 1 by till dom nu då :O ?
 

DeletedUser

Guest
ni tuffar på mot E.P ^^ men lite långsamma är ni :O men det är solen som lockar ut er antar jag ^^ har ni förlorat mer än 1 by till dom nu då :O ?

well vi tar flyktingar med? är ändå några stycken. Kommer förmodligen ta 10+ av flykting idag, så vi är litta mer plus x)
 
Topp