Kartor

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
Här postat handgjorda kartor!

jag vet tyvärr inte hur man gör, men dessa kartor behövs verkligen då man kan se tillbaka längre fram hur det såg ut förr!

så hoppas det kommer up lite kartor här..
 

DeletedUser

Guest
Hade lite tid över så jag fixade en lite karta, sorry den dåliga skärpan på den...

24b9a372fd6f189b32626cdd880cd88e9db507f3.jpg
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
snygt jobat ..skule varit kul att se hur *svea endra form under kriget men det är försent nu ...man ser hu rmycket störe värden är en top 10 stamarnas områden
 

DeletedUser

Guest
Barbarernas byar syns inte när du fixar kartan från twstats, man ser bara "bebodda byarna" vill man se barbarenra så måste man ju klicka i de alternativet att man vill visa dom byarna.
 

DeletedUser

Guest
Barbarernas byar syns inte när du fixar kartan från twstats, man ser bara "bebodda byarna" vill man se barbarenra så måste man ju klicka i de alternativet att man vill visa dom byarna.

on TWStats you can choose if you want to show "markers only" or "Enbart markörer" on swedish (makes you see only tribes / players marked)

I think he means you should use the "markers only" to only show the tribes, and then you dont have to have all the red dots everywhere.

it would be like this: --> MAP LINK <--

i hope i explained myself correctly :eek:
~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Så illa jag ligger :(
Får verkligen hoppas det dyker upp lite stammar utanför ATWM snart så jag slipper ligga på "fel sida" om stammen
 
Topp