Kartor w8

DeletedUser

Guest
Kan väl lägga upp den här också, kass kvalité märkte jag , vi får se när det kommer en till med bättre :)

852009121452Abbd2.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ändå rätt snygg

Men är det bara jag som tycker att UT och E-K ser skitsmå ut, medan ID och ST2 ser fullständigt gigantiska ut :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det gör vi på de självuppdaterade också, beror nog på att vi är inträngda ;)
 

DeletedUser

Guest
Ändå rätt snygg

Men är det bara jag som tycker att UT och E-K ser skitsmå ut, medan ID och ST2 ser fullständigt gigantiska ut :eek:

Det kan ha rätt mycket med att det ligger tätt där inne också, medans -st2- o ID är nästan helt fristående, för jag använder lager, och lager överlapar varandra :p Ska se vadjag kan göra till nästa karta ;)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Du kan göra som den självuppdaterande kartan, och lägga den minsta stammen överst.
 

DeletedUser

Guest
Du kan göra som den självuppdaterande kartan, och lägga den minsta stammen överst.

Bra idé , ska tänka på det i fortsättningen =) Blir lite mer rättvist då ;) Fast jag tror att UT ligger under de andra där borta i trängseln ^^
 

DeletedUser

Guest
bah, slänger upp en karta jag gjorde när jag var uttråkad, inte i närheten så snygg som föregående men den är gjord så att man ser topp fem stammarnas riktiga storlek jämtemot varandra då de är lite genomskinliga xD

topp5210609.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
kolla på v4s själv uppdaterande kartor där ser man jätte tydligt eftersom att byarna inte har flytit ihop
 

DeletedUser

Guest
På den senaste kartan ser ju faktiskt urbanT mer samlade ut
 

DeletedUser

Guest
Den var fin, snyggaste hittills skulle jag vilja säga... en ny picasso :cool:
 
Topp