Kartor w8

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har suttit och funderat lite. Alla andra världar har nu självuppdaterande kartor. Jag börjar dock sakna dom gamla hederliga lite, så jag tänkte om vi alla kan försöka hjälpas åt här på v8 att få tillbaka konsten och göra lite egna kartor och ladda upp. Jag ska fixa photoshop till datorn igen så jag kanske lägger upp något ikväll om jag hinner.

Mvh Phamlol
 

DeletedUser

Guest
Men det är kul att kunna se så många olika saker på de självuppdaterade....
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Självklart, jag kan fixa självuppdaterande, men jag kommer bara länka till sidan, för här vill jag att folk visar sina egna verk, så man senare kan sitta och jämföra.
 

DeletedUser

Guest
självuppderande kartorna känner jag nästan är ett krav..de visar snabbt och enkelt den data man behöver..

men de spelar-gjorda kartorna är bra för att få se mer ett helintryck för en specifik lista och man kan utforma dem enklare så vi andra ser vad man vill visa :)

så jag tycker det är bättre att köra dem sida vid sida..
 

DeletedUser

Guest
Till phamii by request...

karta.jpg
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
självuppderande kartorna känner jag nästan är ett krav..de visar snabbt och enkelt den data man behöver..

men de spelar-gjorda kartorna är bra för att få se mer ett helintryck för en specifik lista och man kan utforma dem enklare så vi andra ser vad man vill visa :)

så jag tycker det är bättre att köra dem sida vid sida..

Dessutom kan man se hur det såg ut förrut i världen :)
 

DeletedUser

Guest
Går det inte göra en låst tråd med de självuppdaterade sedan läggs de nya spelar gjorda in här?
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Jag ber om ursäkt, men jag lyckades inte få igång photoshop. Jag hoppas på att få det att funka imorgon.
 
Topp