Kartor v6

DeletedUser

Guest
Haha, herre gud!
Stammarna i världen kan inget göra förutom att bestämma vem som ska vinna världen, FTW! eller horden!

Hmm, men vem ska man sätta pengarna på?
 

DeletedUser

Guest
Då ska du stötta oss i sorgens tid ! =)

Dessutom vill jag ha en ny karta, är det så illa at jag får göra den själv isf ? ;(
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Det är alltid så att man vill att underdogsen ska vinna. Man hejar ju alltid på den onda sidan liksom, speciellt i filmer :cool: vem ville inte att clownen i "Det" skulle äta upp barnen levande? :rolleyes:

ja mudnor, bara å sätta igång.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
haha, klart jag hejar på er, om du mutar mig med en av de fina kartor jag vet du brukar göra ; )
 

DeletedUser

Guest
Jag kan säkert fixa några kartor :) (vanliga bilder)
så har ni några önskemål på vad kartorna ska visa så säg gärna till så ska vi se om vi ska ordna detta :)

kan säga att OB-kartor (stam/spelare) kommer troligen hämtas från TWstats där de skiljer sig lite från OB i spelet så.. :) en liten diff man får leva med...
varför? joo för TW stats har en mer precis siffra medans IG visar tex 17,2 miljoner, vilket är lite svårt att få en precis jämförelse...

så kom gärna med förslag på kartor å även layouten för kartan :)
 

DeletedUser

Guest
FTW! kommer vinna kriget :p
och Shadow är en skara fegisar dom vågar inte adla mig bara för jag slog ut 405 k trupper för dom :D
 

DeletedUser

Guest
FTW! kommer vinna kriget :p
och Shadow är en skara fegisar dom vågar inte adla mig bara för jag slog ut 405 k trupper för dom :D

Att du ens orkar Tomm, vi gillar inte nazister och ser bara till att förminska dina chanser att utvecklas på v.6 igen. Men åter tillbaka till topic.
 

DeletedUser

Guest
Gör en där man ser hur det rört sig på fronterna

1. vilka fronter?
2. per spelare lr stam?
2.1 om stam; spar ner några självuppdaterande kartor så ser du rörelsen..
2.2 om spelare; vilka spelare rör de sig om?
3. för det behöver man något att jämföra mellan (då och nu)
 
Topp