Kartor v6

DeletedUser

Guest
Jag vill bara i all anspråkslöshet påpeka att Yum 2 är akademi-stam till yyigys. Ganska liten akademi-stam än så länge men det vore trevligt om vi kunde få ingå i yyigys som en familj på de uppdaterade kartorna. :eek:
 

DeletedUser

Guest
tror du flög in i fel tråd,, men jag blir ändå nyfiken på detta statement,, är laws offensiv äntligen organiserad eller vad försöker du säga? :D

Tror att jag är i rätt tråd efterssom jag diskuterar de självuppdaderande kartorna och reflekterar över de ;)

Det jag tycker mig se är att Norra LAW har nooblat väldigt lite i helgen... detta kan givetvis tolkas på 2 sätt:
1. Horden har fått ordning på sitt deff
eller
2. Law förbereder sig på något stort (Villket är roligare, och därför vad jag hoppas på :eek:)
 

blatttikuus

Member
Reaktionspoäng
0
aha, då missförstod jag lite, uven :)
jo, men jag måste hålla med dig om att law verkar ha stått still på fronten mot law,, är det ett tw-version på första världskriget vi har att se frammemot?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vad harhänt med kartorna?

Om det är något införbart, kan man inte ändra kartorna på alla världar så de blir som dessa? Riktigt tydliga är dem! :)
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Nickjer uppdaterade sin sida, så att vi som uppdaterar familjer m.m. kan ställa in zoom.
 
Topp