Kartor - top 10

DeletedUser

Guest
mapfortw.jpg
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att tistel låg högre än jag trodde.

Btw, är ODA hämtad från TWstats eller IG ?
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Då är det sammanlagda ODA av spelarna totalt, inte hur mkt stammen har gjort sen den skapades :)
 

DeletedUser

Guest
Då är det sammanlagda ODA av spelarna totalt, inte hur mkt stammen har gjort sen den skapades :)

Yeah, men det ger ju mer rättvisa då Tistel just mergade?

*är lite förvirrad då jag faktiskt inte visste skillnaden på OD'n InGame och på Twstats :(
 

DeletedUser

Guest
Verkar vara väldigt lågt för att vara medlemmarnas sammanlagda.

lol

det är sammanlagda poängen från twstats delat på antal medlemmar.

Tycker det var rätt att använda TWstats hur som helst då man ser vilka stammar som har de aggressivaste spelarna, ig OB tycker jag är lite random ibland :)
Det han gjorde är altså samma sak som att addera alla spelares OBA från en stam och sen dela på antal medlemmar... :)
 

DeletedUser

Guest
Trevlig karta. Visste inte att Sprit och 4:20 var SÅ mycket agressivare än de andra :)
 

DeletedUser

Guest
Kanske dax att lägga upp en ny karta här?

Top1009-11-03.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Najs karta Black Rose! Väldigt passande precis innan det stora kriget :)
 

DeletedUser

Guest
Jo härde de av Bedare Bitter att de var lite aktivitet på G här så jag kastade upp en karta åt er.
 

DeletedUser

Guest
Kartan får ju tistel o se mkt mkt större ut än vad vi är.
haha skumt!^^
 

DeletedUser

Guest
När jag gör kartorna så lägger jag dom i störst övers och minst underst, och den stammen som kontrolerar området med flest byar så får de området när jag gör länderna, passar de inte så behöver jag inte ge er flera kartor av mig. Visst jag tår eran kretik ni ger mig, men ni klagade inte förut på kartorna och har alltid gjort dom på samma sätt, så varför börja nu?
 
Topp