Kartor - top 10

DeletedUser

Guest
Tycker v9 forumet har varit lite tråkigt utan alla fina kartor som vissa spelare kan skapa. Så därför skapar jag en tråd där folk kan posta kartor på top 10 stammar!

Seså, var inte blyga! ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Top1009-09-08.jpg


Vet inte om denna duger men iaf första kartan i denna tråd :D
 

DeletedUser

Guest
Skulle vara lite bättre om 4:20 och MWTA hade olika färger. Men annars var den mkt fin tycker jag :)
 

DeletedUser

Guest
Hur tänker UT med deras utspridda medlemmar? gillar han som ligger norr haha LOST? Eller kommer han adla upp allt grönt som ligger nedan? :D

fin karta BTW//fobi for zoo
 

DeletedUser

Guest
Hur tänker UT med deras utspridda medlemmar? gillar han som ligger norr haha LOST? Eller kommer han adla upp allt grönt som ligger nedan? :D

fin karta BTW//fobi for zoo

gillar att det är mer än en stam men ser ut som en liten stam
 
Senast redigerad av en moderator:

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Fin karta rose =)

Gillar dock inte skärningen längst ner, förstör jordklotet för mig.
får fortsätta träna så att även jag kan göra sådana kartor :p
 

DeletedUser

Guest
sprit_karta.jpg


Min lilla karta. ^^
Vad tycker ni?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ser väl inga större fel på den, men saknar kontinent griden, tycker även att UT och TWAR har lite lika färger, visst man ser skillnad på dom, men de är ändå lite likheter mellan dom.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmmm kanske gör en comeback till mapmaking scenen och fixar en karta till helgen.... Var lääängesen nu..
 

DeletedUser

Guest
Sorry var nog lika trött som du när jag skrev detta. Menade TWAR och inte [BKOS]

Rosa och lila är dom.. då är det ju värre med gult och orange..
Det jag menade var om någon stam var felmarkerad typ.. för mitt internet dog när jag gjorde den där.. och först satte jag Sprit som vita och Fierce som svarta, men var som sagt tvärt om.. men, men.. spela roll.
 

DeletedUser

Guest
De är lite lika på texten när de står på sidan, men på kartan ser man skillnad på dem tycker jag!
Men alla ser ju olika.

Fin karta måste jag säga också! :)
 
Topp