Karta - Top 10 - v2

DeletedUser

Guest
Om jag inte är lojal. hehe jag har försök att hitta rätt stam men ingen har visat aktivitet eller bra het bara UrbanT där kommer jag vara föralltid.
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte är lojal. hehe jag har försök att hitta rätt stam men ingen har visat aktivitet eller bra het bara UrbanT där kommer jag vara föralltid.

Hehe, det tog bara 11 byten ;)
Fast det var väll inte lika många som på .net i alla fall, var det 15 st byten där innan du hittade rätt ute i rim ;)

Få se hur BFH tar det nu efter du har mer eller mindre kallat dom för en dålig stam ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, det tog bara 11 byten ;)
Fast det var väll inte lika många som på .net i alla fall, var det 15 st byten där innan du hittade rätt ute i rim ;)

Få se hur BFH tar det nu efter du har mer eller mindre kallat dom för en dålig stam ;)



Hmm dålig stam säger jag inte men en o aktiv inte mkt hände i forumet.
dom la inte så mkt tid på v2 mer på v1.

.net var ett fiasko jag hittade ingen där heller men jag skulle ha väntat och tagit den killen från BFC. men jag ser hur det gick mellan CTRL och BFC xD

totalt ägda.
 

DeletedUser

Guest
Hmm dålig stam säger jag inte men en o aktiv inte mkt hände i forumet.
dom la inte så mkt tid på v2 mer på v1.

.net var ett fiasko jag hittade ingen där heller men jag skulle ha väntat och tagit den killen från BFC. men jag ser hur det gick mellan CTRL och BFC xD

totalt ägda.

Nix, BFC försvan tyvärr inte på grund av några krig. Dom försvan på grund av att våra ledare slutade.
Och du skulle nog inte ha tagit den killen alls från BFC eftersom ni var PA's då ;)

Men men, de var då och detta är nu. Bara visa att du inte var den backstabber du var på .net utan är den loyala spelaren du utger dig från att vara
 

DeletedUser

Guest
Nix, BFC försvan tyvärr inte på grund av några krig. Dom försvan på grund av att våra ledare slutade.
Och du skulle nog inte ha tagit den killen alls från BFC eftersom ni var PA's då ;)

Men men, de var då och detta är nu. Bara visa att du inte var den backstabber du var på .net utan är den loyala spelaren du utger dig från att vara

hmm CTRL ägde sunder waspy till exempel.
jag tog han för han tog den byn jag tänkte ta den by jag var redo för.
 

DeletedUser

Guest
Vad har detta att göra med top 10 stammarna? =/

Totalt ingenting och hamnar i kategorin Spam.
Blir väl den här tråden låst också eller så återgår vi till ämnet.


Snygg karta
Elite ligger som tidigare nämnt inte så bra till.
FRPow ligger i en fin remsa - de kommer troligen vara motsvarigheten till v1´s Milka!
FP55 ligger ganska koncentrerat men verkar vara okoordinerade
NWP - om det är ungefärligt samma spelare som varit på v1 - tja, om de tar och slutar med att ha vitmaktsbandsnamn på sina byar, pedofil-titlar i stammen, förolämpar andra spelare mindre samt inte blandar ihop v1 och v2 så har de en chans att lyckas bättre
 

DeletedUser

Guest
Hmm dålig stam säger jag inte men en o aktiv inte mkt hände i forumet.
dom la inte så mkt tid på v2 mer på v1.

.net var ett fiasko jag hittade ingen där heller men jag skulle ha väntat och tagit den killen från BFC. men jag ser hur det gick mellan CTRL och BFC xD

totalt ägda.

Vad ska vi skriva i uppstarten av världen då det inte händer någonting.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Tillbaka till diskussion om relation mellan stamar nu.

Diskussion om enskilda spelare kan tas i annan tråd, dock ska det vara sakligt och motiverad samt utan personagrepp om sådan diskussion ska tillåtas.
 

DeletedUser

Guest
Jag har ganska stora aningar om att Krocks inte kommer att hålla i längden
 

DeletedUser

Guest
I och för sig tycker jag det händer rätt mycket. I alla fall där jag bor =D

Förövrigt saknar man ju några stammar på top10 som snart kommer komma dit. Sen vore det kul att veta hur bra fransmännen är egentligen, står rätt mycket shiet i deras presentation som, om man köper det rakt av, verkar "lovande" hah.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
För att dom verkar inte vara erfarna nog och kommer antagligen göra sitt livs misstag och attackera några som är för bra
 

DeletedUser

Guest
För att dom verkar inte vara erfarna nog och kommer antagligen göra sitt livs misstag och attackera några som är för bra

Den risken finns ju alltid. Men man kan ju inte gå och vara rädd hela tiden. Och kämparglöden är det ju inget fel på. Men vi får se vad som händer ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu kommer vi snart upp på listan vi förtjänar att va på.
 

DeletedUser

Guest
Tja..Ni har ju haft det lite motigt..En av era bästa spelare har blivit adlade..Om ni kommer upp där så är ni värda det

Den enda som blivit adlad som är aktiv är tyvärr undertecknad.
Men vi kommer att kliva upp i toppen. bara tre platser kvar senast jag tittade.
 
Topp