Karta - Top 10 - v2

DeletedUser

Guest
9NAX5GVDJK_5-10-07.jpg
 

DeletedUser

Guest
vi väljer våra medlemmar med omsorg och byar vi ska nobla också så det tar bara lite längre tid men det kommer gå snabbare och snabbare, ända till vi är där uppe.
 

DeletedUser

Guest
Känns som om ELITE har kört samma taktik som POKE på .net w10
 

DeletedUser

Guest
Vad innebär det om man får fråga? :p

Kör inte på .net men har läst på forumet där ganska mycket och hört om POKE men du får gärna förklara för en nabi som jag hur de kör :p
 

DeletedUser

Guest
Vad innebär det om man får fråga? :p

Kör inte på .net men har läst på forumet där ganska mycket och hört om POKE men du får gärna förklara för en nabi som jag hur de kör :p

Skickar en förklaring över pm för att inte riskera för mycket OT
 

DeletedUser

Guest
Vad innebär det om man får fråga? :p

Kör inte på .net men har läst på forumet där ganska mycket och hört om POKE men du får gärna förklara för en nabi som jag hur de kör :p

joo dom hade det roligt dom joina alla samtidigt efter ett tag och skappa en "PokeBall"
rund ring asså. rätt coolt.

faktiskt:D
men dålig taktik
 

DeletedUser

Guest
Men Ni i NwP ni har faktiskt inte gjort så jätte mkt mot ELITE det är mest TUS.

:D

många lämnar nu ser man.

stammen har rassat och kommer nog läggas ner. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Känns som om ELITE har kört samma taktik som POKE på .net w10

Heh, elite ahr tappat från 70 till 43 personer sen vi i NwP började nobla dom :) Samt så har dom gått från 4:e bästa stammen till 11e and going down~

Massa poängjägare bare!
 

DeletedUser

Guest
hmm send NWP började nobla dom ni har noblat det har ni men liksom som sagt har många lämnat och TUS tagit några med :cool:
 

DeletedUser

Guest
NobleMeNoob är inte en lojal medlem till döden. Det skall meddelas alla stammar. Om man nu ska se framåt så ligger BFH bra till att nå top 10 inom en månad. i klev just in på top 20.
 

DeletedUser

Guest
UrbanT får väl hoppas på att han inte har hittat rätt stam än. :)
 
Topp