Karta - Top 10 - v2

DeletedUser

Guest
SSFT är samlade, dem är max 20 timmar ifrån varandra...

Mmm, kanske ligger samlade, men dom har inge utrymme att växa. Fast iof har snart inte MR det heller, skaffar sig en akademi i stället för att nobla byarna, är dom så rädda för att jobba för sina byar så dom är tvungen att skaffa sig dom utan arbete
 

DeletedUser

Guest
jo, vi kan växa utåt :p
men vi kan också växa inåt, det finns några som är skillade i stammen :p
 

DeletedUser

Guest
Sarkasm

Vaddå sarkasm?!

Så mycket kurage och prov på visdom har väl aldrig nånsin förut fått plats i en 12-årings kropp?

Jeod Trondsjö är en legend! En gud!
 

DeletedUser

Guest
Vaddå sarkasm?!

Så mycket kurage och prov på visdom har väl aldrig nånsin förut fått plats i en 12-årings kropp?

Jeod Trondsjö är en legend! En gud!

What he said...

Jeod är den absolut mognaste, skickligaste och smartaste personen som finns!
 

DeletedUser

Guest
Mmm, kanske ligger samlade, men dom har inge utrymme att växa. Fast iof har snart inte MR det heller, skaffar sig en akademi i stället för att nobla byarna, är dom så rädda för att jobba för sina byar så dom är tvungen att skaffa sig dom utan arbete

Jag får tacka för din by :) Inte ta tbx den ? hehe
 

DeletedUser

Guest
Var nästan på väg att märka ut han på kartan för att man lättare skulle hitta han, men kom på att dom flesta vet redan vart ha har sina byar :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ojjj... du och Spelaren Ibland har så lika namn.. snodde en by av han idag och jag trodde att han var du xD ber om ursäkt hehe:D

Började fundera då jag kanske inte ens har kvar min lilla by på v2...


Orkade inte lägga ner nån större tid på den här, texten blev lite skum, men det får ni leva med :)

18850283fd4.jpg
 

DeletedUser

Guest
Oj, klarade ni från MR att ta en by av honom? Ni var ju bara 3-4 pers på honom? Suck, mycket att skryta över.

jag skryter väkk inte :O ? sen så attackerade vi inte kordinerat då vi attackerade en varsin by av han.. och vi började inte äns samma dag... och ja vi var väll 3-4 pers... bara för att alla villa ha en varsin ny by =)
 
Topp