Karta - Top 10 - v1

DeletedUser

Guest
6dc40d227424842f48c184e44acf2503d0cc2041.jpg


Hoppas ni är mera nöjda med denna planet då... :D

18D = Ljusblå
BFH = Ljusgrön
R.E = Rosa
Knight = Lila
-SK- = Vit
[G] familjen = Gul
Odens familj = Orange
Valor familjen = Blå
SWEVIK = Turkos
VFB = Brun

VFB kom med pga hopslagningana av alla familjer...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha Spook :)
Valor har tagit alla 18D byar :D och de har tagit våra, byt så att de står Valor = Blå, inte ljusblå :)
Bra annars!
 

DeletedUser

Guest
Det jag lägger märket till är hur liten er värld är jämnfört med v2. Pga speed och så såklart. Tex Valor som ligger top 10. De är grymt små på kartan la jag märket till.


(Ingen kritik ^^ utan bara påpeka skillnaden med speeden)
 

DeletedUser

Guest
Det jag lägger märket till är hur liten er värld är jämnfört med v2. Pga speed och så såklart. Tex Valor som ligger top 10. De är grymt små på kartan la jag märket till.


(Ingen kritik ^^ utan bara påpeka skillnaden med speeden)

Kan bero på att det är ett hopp på 15 miljoner poäng mellan sexan och sjuan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Har ju hänt en del nu nån duktig som kan fixa en topp 15karta redan idag så blir jag lycklig, jag vill se en karta med AAK på innan vi vandrar vidare :p
 

DeletedUser

Guest
Mycket snygg karta!

Ser ut som att R.E, -SK- och BFH börjat prioritera kolonier för expansion, Knight & 18D rensar upp bland övergivna och småstammar i sina områden.
 

DeletedUser

Guest
Ni är inte värda att synas.

Nej, jag skojar bara. Jo, jag glömde faktist R.E... Men ni är ju så stora så vi kan räkna de vanliga byarna till er.
 

DeletedUser

Guest
Odens fortfarande lika utspritt som när jag och chus orkade lira :p , dvs under Milka tiden ^^
 

Acera

Member
Reaktionspoäng
0
blev sugen att göra en när massor andra kom upp.
v1v1%20copy.jpg
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Inte för att vara taskig, men skulle vara bättre om du satte stammarnas lager som dom e placerade på rankingen, som de e nu, så e Kningt över både BFH och 18D...

Såg även att flera andra stammar har "fel" ni vå på deras lager... Tror du har satt [G] överst och de är väl ändå lite fel?
 
Topp