Karta - Top 10 - v1

DeletedUser

Guest
Vore intressant att se hur en familjestam kan mäta sig mot en stam i samma geografiska storlek
 

DeletedUser

Guest
Vore intressant att se hur en familjestam kan mäta sig mot en stam i samma geografiska storlek

Många variabler att överväga, strength in numbers fungerar inte i längden imo däremot. Samarbets-aspekten blir familjestammens fall 9 ggr av 10
 

DeletedUser

Guest
Jag har aldrig fattat varför man har akademier, systerstammar.. Lär ju bara vara till problem, eller?
 

DeletedUser

Guest
Jag ser det på detta sättet:

Vi hjälper spelare att komma igång, just nu är det svårt att börja i värld1.
Vi hjälper spelare som är i rätt position till oss,
är de inkompetenta (stavas de så?) kickas de.
Kortfattat:
Akademier skapar framtid för små spelare som kan växa till sig,
när spelare i huvudstammen slutar, får akademi spelare chansen. :)
 

DeletedUser

Guest
18D ser som alltid väldigt starka ut. Kommer bli intressant den dagen 18D väljer att attackera R.E, kommer bli mycket fina byar då
 

DeletedUser

Guest
Håller väl med Hessle där att man ger små spelare en chans samtidigt som man tar över dom när dom blivit riktigt stora och om dom självklart ligger bra till.
Något problem har jag inte sett med det :)
 

DeletedUser

Guest
Vore helt klart "naturligt" av 18D att svälja R.E's byar i norr, sedan kan de lämna R.E åt sin fortsatta kamp mot BFH, eftersom R.E aldrig kommer igenom BFH behöver aldrig 18D bry sig eller ens tänka på eventuella represalier från R.E, dock tjänar ju 18D på att det är en relativ balans i kriget mellan R.E och BFH så de kanske inte vill tippa vågskålen där.

18D borde iaf kriga mot [G] och ODENS för smärtfri expansion.
 

DeletedUser

Guest
Hörni var snälla det där är mina byar ni snackar om och mina kära små AAKare :p
 

DeletedUser

Guest
454732f0aeba3352acc97f665bcc8c3645b9d21f.jpg


En liten karta jag gjorde igår kväll...

Hoppas ni gillar den...

Ljusblå = 18D
Mörkblå = BFH
Rosa = R.E
Lila = Knight
Vit = -SK-
Grön = [G] familjen
Gul = Odens familjen
Orange = SWEVIK
Grå = Valor familjen

Kallar denna karta Planet TW... :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ojoj härlig karta:).. Bra jobbat..

en fråga: Uppdateras den dagligen eller är det bara hur det ligger till just nu?:
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på att den är gjord i PS så är de bara de som var "just då"

Men har alla saker sparade för att kunna uppdatera de ofta, beroende på vad ni andra gillar den...
 

DeletedUser

Guest
Oj, R.E ser verkligen litet ut där...Men annars ser den riktigt bra ut :)
 

DeletedUser

Guest
Ja gillade den, bara lite tråkigt att du väljer Valor att var grå,
Kan du ändra till svart?
 

DeletedUser

Guest
Gillar BFH's kluster. Dock gillar jag inte BFH's läge på kartan i övrigt, de är ganska instängda :(.

Sen vet jag inte om du bara lyckades expandera BFHs byar när du gjorde kartan? Se så ut, eller också ligger deras byar så tätt.
 

DeletedUser

Guest
Kan sätta mig ner och göra en till, har ändå inge annat för mig... Kommer inte att bli så stor skillnad, men alltid något... (om de nu har tagits flera byar under natten (från 23:00 fram tills nu) och får ändra lite färger)
 

DeletedUser

Guest
Skön karta/planet, fast har du gjort så rosa råkar se mindre ut? t.ex. i k57(till höger) så har vi 2 000 000p men ser ut som 50 000=)
 
Topp