Karta - Top 10 - v1

dututuuu

New Member
Reaktionspoäng
0
Odens byar kommer ju ändå tillhöra mig inom en snar framtid, så gjorde mig inte besväret att lägga till dom.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Märks att du har råkat i konflikt med oss i ODENS tidigare undre spelet.
Så nu vill du ge igen på oss? Få se 2.628p mot 27.074.794poäng?
Svårt att se en klar vinnare?:)
 

DeletedUser

Guest
odens har inget att göra på en karta ens.. dom förtjänar inte att va top 10 längre ens..antar att dom lever vidare och kommer alltid göra pga dom finns över hela kartan, utsrpidda som fan.. kan man inte få se en karta med bara odens familjen på, vore ett gott skratt.. bra jobbat:) dututuuu
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Nu ska ni inte stöta ut en stam. Om den finns på kartan ska den även markeras!

Btw, grattis dututuuu, du har "inom snar framtid" ca 17,000,000 poäng på V1... Usch, sånna meningslösa kommentarer så det är sjukt.
 

DeletedUser

Guest
Äsch, utspridheten leder ju till att det säkert finns mer byar att adla :p Tror dock inte på en stam med en massa akademier hit o dit.. Men man vet aldrig de lever ju fortfarande..
 

DeletedUser

Guest
Tycks som Dututuuu snart rensar ut ODENS, så länge till överlever de nog inte;)

Lycka till grabben!

18D är lika fint som alltid på kartan:)
 

DeletedUser

Guest
Den röda gruppen i mitten av BFH området är det någon NAOSF spelare som campar där?:)
 

Puffve

Member
Reaktionspoäng
0
Nja... vad får dig att tro det? ;O

Det är Condor the Great från n00bs och några chus warrior byar vad jag kan se.
 

Puffve

Member
Reaktionspoäng
0
Länge sedan kartmännen var i farten på v1. Vi har ju den fina kartan av J-Bq som uppdateras dagligen, men skulle vara kul att se någon annans mästerverk ibland...

Någon frivillig?:)
 

DeletedUser

Guest
Skulle man ha mera tid att förbruka till de så skulle man kunna fixa en ny planet igen...

Har ju ändrat sig lite i R.E landet som blivit mindre... :p
 

DeletedUser

Guest
Så, en karta. Lite sen nyårs present men men. Lite kladdig dock...
8e7e401390db5239b1d525f2f1381b4a5ab1c965.jpg
 

DeletedUser

Guest
Den ser bra ut och man ser stammarna bra, men kanske lite mycket skugga i färgerna som gör att färgerna blir lite mörkare än dom är.
Men annars en fullt godkänd karta. :D
 
Topp