Karta- Stammar som kommer lyckas bäst

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
kan säga dig att många kommer ta TFO byar.....specielt de mbra stammarna på gränsen
 

DeletedUser

Guest
Ja men det kommer inte bli nåt stort krig om kontinent . Det var så jag mena .. WTF jag bor inte ens i den kontinenten so i sh*t in it ... Men jag är med PAT och är ansvarig så jag håller reda på det mesta ^^ men trots det är allt hemligt . För nuläget har vi vunnit ett krig och TFO har fått en flykting haha ^^

Men jag tror inte att PAT kommer närheten av top 1 på länge .
 

DeletedUser

Guest
Ja men det kommer inte bli nåt stort krig om kontinent . Det var så jag mena .. WTF jag bor inte ens i den kontinenten so i sh*t in it ... Men jag är med PAT och är ansvarig så jag håller reda på det mesta ^^ men trots det är allt hemligt . För nuläget har vi vunnit ett krig och TFO har fått en flykting haha ^^

Men jag tror inte att PAT kommer närheten av top 1 på länge .

Bra att sikta lågt :cool:
 

DeletedUser

Guest
jag tror vi har glömt solace, dem kommer nog ta ner både TFO och Pat om dem vill kriga men tyvär så står det i deras profil att dem är fredliga
 

DeletedUser

Guest
S3r

Jag har inte hört ett ord om S3R vi har högst poäng med så få medlemar vi är stora och vi växer fort i 3 an
 

DeletedUser

Guest
hur jag kollar

jag kollar på highscore och antal medlemar sen går jag up i listan och ser om någon har högre poäng än vi och färe eller licka många medlemar som vi

ok det hade kommit några förbi oss nu
 

DeletedUser

Guest
Alla seriösa bedömare vet att Folket kommer att lyckas bäst.

Först måste vi rösta om vem som skall adlas. Den demokratiska processen lär ta ca. 2 veckor. Under den tiden har byn blivit adlad och hårt supportad av annan stam sedan länge. PROVA DIKTATUR!
 

DeletedUser

Guest
Vet du varför jag säger HRE kommer gå långt i toppen ? LÄS HANS TEXT ..
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
jag kollar på highscore och antal medlemar sen går jag up i listan och ser om någon har högre poäng än vi och färe eller licka många medlemar som vi

ok det hade kommit några förbi oss nu



huh? har ni högst i snittpoäng per spelare? förstår inte hur du kan se det ^^
 

DeletedUser

Guest
Nej inte snit poäng högst total poäng med så få medlemar
 

DeletedUser

Guest
de funkar inte att ha med 1'a stammen eller liknande för k54... fråga mej inte varför..
 

DeletedUser

Guest
Karta- Stammar som kommer lyckas bäst

Denna karta har jag ej gjort men Ingen har gjort den :)

SGHYIBCP9B_Untitled-1.jpg



öhhh har glömt dom största! TFO familjen
 

DeletedUser

Guest
nu går vi i on-topic igen så att ingen låser den här tråden.

kan nån göra en snygg karta? så kan vi diskutera igen
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp