Karta- Stammar som kommer lyckas bäst

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
jag har aldrig sett tacobobos hår fladdra samt att mössa på mergatroid är sällsynt, han använder en såndär gammal 'ryss-mössa' när det kryper ner under -30 här i norrland. Kan förövrig säga att det är väl då vi slutar att sola på våra stränder och sätter på värmen hemma.:)

Den där mössan kallas "björnf*tta" :)
Mitt hår fladdrar.. njae det var nåt nytt. Kanske när man springer och är långhårig. *klurar*

Japp när det går ner mot -30 då slår vi på värmen.

Stammar hit och stammar dit. Allt beror ju på hur dom spelar osv.
Vi lär märka i framtiden.

Tacobobo
 

DeletedUser

Guest
jag har aldrig sett tacobobos hår fladdra samt att mössa på mergatroid är sällsynt, han använder en såndär gammal 'ryss-mössa' när det kryper ner under -30 här i norrland. Kan förövrig säga att det är väl då vi slutar att sola på våra stränder och sätter på värmen hemma.:)

vad vek du här:p

-30 är ju ingeting:)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att A.I.E där har vi ånga bra spelare kolla upp det och gör en ny karta.;):p
 

DeletedUser

Guest

gör Img istället

my.php
 

DeletedUser

Guest
image.php
top 20 stammar i k-55

=TH=________mörk blå
Coe_________GREN
Pat_________ljus blå
=LGB=_______lilla
-=H=-_______SVART
TFO_________grå
TFO-A_______Grå
Tiss-aa_____gula
 

DeletedUser

Guest
Morad vi hadde redan en karta... du behöver inte lägga upp en till.. och vy bryr oss inte om k55 :rolleyes: bara K44 :p
 

DeletedUser

Guest
TFO ser ut att bli starka i den här världen. Till skillnad mot hur det ser ut i V.2 =)
 

DeletedUser

Guest
TFO ser ut att bli starka i den här världen. Till skillnad mot hur det ser ut i V.2 =)

Nee.. dom blir som [SE] på v1... mass stam... dom Rekrytar alla dom får tag i...

lite stats.

Hre: rankad 1'a 59 medlemmar Poäng av 40 bästa spelare : 8.369 poäng total poäng : 11.092
TFO: rankad 2'a 80 medlemmar Poäng av 40 bästa spelare : 7.737 poäng total poäng : 13.632

då har dom 21 medlemmar mer än oss ochså.. ^^
 

DeletedUser

Guest
Asså att ni bråkar om vilken stam som är bäst efter 3 dagar är ju nästan skrattretande.

Beror ju helt på hur poängkt man är i början...Ge det några veckor tills noblandet kommit igång...då kan vi börja snacka om vem som ser ut att bli bra
 

DeletedUser

Guest
Asså att ni bråkar om vilken stam som är bäst efter 3 dagar är ju nästan skrattretande.

Beror ju helt på hur poängkt man är i början...Ge det några veckor tills noblandet kommit igång...då kan vi börja snacka om vem som ser ut att bli bra

jaja men de är roligt att spekulera lite i början ^

(NO Jag har lärt mej ett nytt ord :eek:)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att E3M kan bli en bra stam om de sköter saker och ting snyggt. Jag tror att de har en del bra spelare.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp