K.R (Katedral Riddarna)

DeletedUser

Guest
Är det bara jag som har märkt att K.R har en akademi :confused: Jag som trodde de var nåt :(

Om man nu ska ha en akademi stam (som jag är emot) borde ni iaf fylla ut er "bättre" stam med medlemmar innan ni proppar akademin full :p
 

DeletedUser

Guest
hahah *suck* hur i hela friden kan man attacker med försvarstrupper xD
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Lillskiten säger samma som jag sa till florran, han ville nog bara bli av med trupperna..

När man omvandlar en by från deff till off eller vice verca brukar man slänga iväg de trupper som inte skall vara i byn till en fiende, eller ja åtminstonde jag:)
 

DeletedUser

Guest
Lillskiten säger samma som jag sa till florran, han ville nog bara bli av med trupperna..

När man omvandlar en by från deff till off eller vice verca brukar man slänga iväg de trupper som inte skall vara i byn till en fiende, eller ja åtminstonde jag:)

jo, men ändå. hur ofta förvandlar man en deff by till off by..?? visst kanske off till deff men onödigt att göra tvärtom ^^
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Man vet aldrig, du kanske får veta att en stam ska förklara krig för dig och du vet att den by kommer ha svårt med att få assist och måste därför omvandlas till deff?;)
 

DeletedUser

Guest
Man vet aldrig, du kanske får veta att en stam ska förklara krig för dig och du vet att den by kommer ha svårt med att få assist och måste därför omvandlas till deff?;)

jo men omvandla från off till deff har hänt flera gånger mest på v3 dok men tvärtom verkar onödigt xD
 

DeletedUser

Guest
Hela början av denna tråd känns som den mest sarkastiska jag någonsin har läst.

Och ja, att skicka iväg 2k defftrupper för en omvandling är inte mycket, snälla, de trupperna han skickade tar bara några dagar att fixa, inga problem. Hur kan du ta en defftruppsattack seriöst?

Hoppas det går bra för er K.R, jag sammarbetar med er ju.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att stammen verkar jätte bra :) (NOT :confused:)


En spelare från K.R attackerade mig..
Han har 34% moral mot mig.. Men jag gjorde han sur.. :O
Aja, inte speciellt genomtänkt attack, kanske..

Det måste ju va ett skämt! Attackera med enbart deff???
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte om någon redan nämnt det, bara skum läst den här tråden. Men han/hon kanske bara ville bli av med trupper för att göra OFF trupper? Eller för att få plats med byggnader.
 

DeletedUser

Guest
Ehh reagerar ingen på att K.R har en akademi? eller är det bara jag som "ej tycker om sånt".
 
Topp