K.R (Katedral Riddarna)

DeletedUser

Guest
Vi i K.R vill gärna presentera oss så att stammar runt om i Värld 7 vet att vi existerar. K.R är en offensiv stam som har gjort stora erövringar den senaste tiden. Kriget vi haft mot ALN har visat sig gå riktigt bra på både K24 och K34 då vi lyckats driva bort de som varit ett möjligt hot inför framtiden. Vi i K.R är fullt medvetna om att poäng inte vinner krig, utan det är soldaterna som gör jobbet. Därför utbildar vi våra medlemmar till krigsveteraner och ser till att vi aldrig lämnar någon bakom. Vi är har dock väldigt höga krav på våra medlemmar och på så vis har vi silat ut de absolut mest aktiva och erfarna spelarna vi kunnat hitta. Det betyder alltså att hela stammen är aktiv och att alla gör sitt jobb.

Det har gjorts många test om hur krig blir mest effektivt, man kan till exempel säga att vem som helst kan bryta av en pinne, men femtio pinnar är något få klarar av. Med det vill jag säga att tillsammans blir vi starka och vi viker oss aldrig om ett hot skulle uppstå.

Vi har börjat samarbeta med ATH riket och vi kommer hjälpa dem och de kommer hjälpa oss under de närmaste krigen.

Våran ledare Merick har gjort ett extremt bra jobb som härskare och han gör allt för att vi ska bli större och starkare. Han har också fått stammen att lära känna varandra bättre än någonsin förr. Vi vet alltså vart vi har varandra och att vi kan lita på varandra.

//Krigsmäklare K.R
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du borde kontakta DanneBoy.... Ni har en del gemensamt... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jo, vi gör allt vi kan! Ni ligger ju kraftigt bra till ser jag :)
 

DeletedUser

Guest
familjestam och maximalt medlemsantal är nyckeln till framgång, och hör sen! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Håller med DanneBoy. Man måste ha bra relation till sina stammedlemmar men blir man för många är det svårt att se till så att alla är med på vad som händer. Man måste ju se till så att alla hör ihop och att man planerar framtiden så att varje individ är medveten om vad som komma skall :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Självklart, runt 40 medlemmar är ju ett måste. Helst lägre.
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Håller med DanneBoy. Man måste ha bra relation till sina stammedlemmar men blir man för många är det svårt att se till så att alla är med på vad som händer. Man måste ju se till så att alla hör ihop och att man planerar framtiden så att varje individ är medveten om vad som komma skall :rolleyes:

Verkar som du har fattat vitsen :)

Om du har följt TTT´s utveckling så ser du att du har helt rätt
 

DeletedUser

Guest
Fint de! Jo vi i K.R kämpar för att växa oss starka och måste säga att vi är på god väg. Vi kommer kämpa för den mark vi vill ha och det viktigaste är att ingen i stammen viker sig. Som jag sa, håller man ihop är allt möjligt!
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Fint de! Jo vi i K.R kämpar för att växa oss starka och måste säga att vi är på god väg. Vi kommer kämpa för den mark vi vill ha och det viktigaste är att ingen i stammen viker sig. Som jag sa, håller man ihop är allt möjligt!

Vem är du egentligen? :eek:

Tänker på samma spelsätt som mig :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, ibland kan det ske extrema sammanträffanden ;) haha

Vi i K.R håller oss till våran plan:)
 

DeletedUser

Guest
Ser ju ut som du sköter dig bra Matte! "K.Rs ansikte utåt". Hur går det med era planer på k24?
 

DeletedUser

Guest
Raderat en hel del inlägg som inte hör till ämnet. Var goda och håll er till ämnet, i detta fall stammen K.R.
 

DeletedUser

Guest
Detta ser intressant ut :)
Hur går det för stammen K.R nu?
_________________
V8 FH-A
V9 Snart?...
---> PaT7o <---
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att det går bra, vi blir mer och mer samspelta för varje dag och vi gör allt vi kan för att öka :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att stammen verkar jätte bra :) (NOT :confused:)


En spelare från K.R attackerade mig..
Han har 34% moral mot mig.. Men jag gjorde han sur.. :O
Aja, inte speciellt genomtänkt attack, kanske..

Försvararen har vunnit
Datum:___02 07 09 12:13
Lycka:___t16.4%
Moral:___ii34%


Anfallare:___Dold
By:________/.Dold

Enheter:____
p1_1.jpg

Kvantitet:/.-r354-r-r995-r_-r0_-r-r821-r_-r0_-r_-r0_-r_-r0_-r_-r0_-r_-r0_-r_-r0_-r_-r0_-r_-r0_-r
Förluster:..-r354-r-r995-r_-r0_-r-r821-r_-r0_-r_-r0_-r_-r0_-r_-r0_-r_-r0_-r_-r0_-r_-r0_-r_-r0_-r


Förvarare:t.Florran
By:_______/.Pew Pew (279|368) K32

Enheter:____
p1_1.jpg

Kvantitet:_///Dold
Förluster:___Dold


Opponents defeated - points:
Anfallare:__291
Förvarare:t.3 986


Skapad med hjälp av Tw-stats Rapport-konverterare
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp