kö missbrukar pk??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Konto-övervakare
Här kan du fråga någon om att bli din konto-övervakare, t.ex när du är borta ett tag. Denna spelaren kan då logga in på ditt konto med sitt lösenord. Så länge konto-övervakar-läget är aktivt så kan inte du logga in.

eehh....
och om jag åker bort vill jag att någon fixar till på mitt konto under tiden.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ja? Han kan logga in på ditt konto med sitt lösen som KÖ? Och? Han måste ändå kunna ditt för att skicka över PP
 

DeletedUser

Guest
men det vet jag men använda pp!!! jag vill inte att han ska kunna aktivera+använda pp!!!
 

DeletedUser

Guest
Om du ger honom KÖ, så måste han logga in på sitt konto, inställningar -> KÖ, logga in där till ditt konto, inget lösenord.

Grejen jag sen försöker säga, om du ger honom och han aktiverar PK utan att du sagt till honom att han får göra så...
Då kan du för f*n lika gjärna sätta din fiende nummer ett som KÖ.

Man sätter bara folk som man litar på, annars förtjänar man allt vad KÖ:n gör!
(undantag finns förstås, kompis som föråder t.ex.)
 

DeletedUser

Guest
Man sätter den man litar på som KÖ så slipper sådana bekymmer.

Och om jag är KÖ åt någon med många byar och den har premiumpoäng innestående så tar jag mig friheten att använda dom för annars tar det alldeles för mycket tid att vara KÖ.
 

DeletedUser

Guest
Man sätter den man litar på som KÖ så slipper sådana bekymmer.

Och om jag är KÖ åt någon med många byar och den har premiumpoäng innestående så tar jag mig friheten att använda dom för annars tar det alldeles för mycket tid att vara KÖ.

ja men då gör man bara mindre på kontot :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp