kö missbrukar pk??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
kan man blocka så att kö:n inte kan använda/exportera pk:confused:. e lite o rolig för att någon ska använda minna;).

?
?
?
?
?
?
?
:D
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Mjo jag antar att han syftar på både att använda och att skicka bort. Men jag valde att endast svara på det andra
 

DeletedUser

Guest
Exportera kan han aldrig göra som KÖ....Men jag (och många mera) har som krav att det ska finnas pk på kontot man är KÖ på
 

DeletedUser

Guest
Exportera kan han aldrig göra som KÖ....Men jag (och många mera) har som krav att det ska finnas pk på kontot man är KÖ på

men om han inte har PK på hans konto som jag är KÖ för så blir det så att de blir mindre gjort på hans konto.

ingen PK är inte = ingen KÖ.
 

DeletedUser

Guest
Jag vägrar sitta åt folk utan PK iaf.

Ska dom ha mig som KÖ så fixar dom PK innan dom sätter mig... Annars godkänner jag förfrågan kollar PK, finns de ingen avsluar jag den lr ger den till någon annan som kan tänka sig vara kö utan pk...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Kan stödja denna fråga, tex har ja kö i nån värld där ja har 100 p och nån aktiverar månadsprem blir ja sur :p

allt under 10 byar behövs ingen prem.
 

DeletedUser

Guest
Allt under 1 paladin i truppantal behöver inte premium.

Dock ska inte övervakare kunna överföra premium från vakat konto till ett annat, enbart välja att aktivera.
 

DeletedUser

Guest
men om jag fixar kö har han ansvar för 48 pk saker!! och dom ska ju jag använda till att fixa mig in på speedar om jag kommer sent!!
 

DeletedUser

Guest
Har du bara aktivt PK på kontot så är de ingen som kollar hur många PP du har kvar, och de går inte att flytta dina poäng till annat konto utan ditt lösen...

Så var oroar du dig för?
 

DeletedUser

Guest
men jag vill inte aktivera pk! jag använder bara pk på speed!! och vill ej att kö ska kunna aktivera det!!!
 

DeletedUser

Guest
@ henke
Jag och många till är såna att vi skaffar oss pk 1 min efter den nya världen har börjat för att underlätta och sponsra spelet

men jag vill inte aktivera pk! jag använder bara pk på speed!! och vill ej att kö ska kunna aktivera det!!!

finns det redan pk så aktiverar han den inte. Och har du inte pk så är det väl det minsta du kan göra att skaffa pk till den som ska vara KÖ
 

DeletedUser

Guest
annars kom jag på en annan lyssnade ide.

är det någon värld där du inte spelar på?

då kan man göra ett konto till och sätta över PK till det kontot.

de kontot kommer inte raderas så länge du har PP på det.

så innan du sätter KÖ så sätter du alla PP på det nya kontot.

och struntar att sätta KÖ på det nya kontot.
 

DeletedUser

Guest
kön ka ju anars bara logga in på den världen! som kö kan maan logga in på kontot man bevakar med sitt eget lösen ord!

ps:spion j*vel! så nu e det sakt!
 

DeletedUser

Guest
kön ka ju anars bara logga in på den världen! som kö kan maan logga in på kontot man bevakar med sitt eget lösen ord!

ps:spion j*vel! så nu e det sakt!

för att ändra lösen ord så behöver man vetta lösen ord.

att få ett kontoövervakare så behöver du inte ge ut lösen ordet.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp