K¤O¤L skiter i det blå skåpet...!?

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
hihi kuligt sörni :D born tkr nog jag är gul också...

men blir kul att få strida lite, även om det inte direkt blir en rättvis kamp!
 

DeletedUser

Guest
god damn, bråkar ni med acid så har ni bråkat med fel person:S
 

DeletedUser

Guest
god damn, bråkar ni med acid så har ni bråkat med fel person:S

nu får du ge dig...

din idoldyrkan är skadligt hög.

Är det inte bättre att du bygger upp ditt eget självförtroende.

Hur ska det se ut sen när du blir kär och istället hejar på kompisen när han tar henne.

Få lite ryggrad för tusan innan du faller ihop som en geleklump
 

DeletedUser

Guest
born du måste vara den första som gnäller på mitt självfortroende;)
det finns fåtal spelare jag gillar, ic3princ3 vet du redan och acidclown ja han hör till en av de spelarna som nästan slår mig;) självklart gillar jag dessa lirare, de är riktiga .XI. lirare ifrån speeden med mig. och .XI. är inte bara en stam, det är en status. självklart gillar jag mina spelvänner;)
 

DeletedUser

Guest
born du måste vara den första som gnäller på mitt självfortroende;)
det finns fåtal spelare jag gillar, ic3princ3 vet du redan och acidclown ja han hör till en av de spelarna som nästan slår mig;) självklart gillar jag dessa lirare, de är riktiga .XI. lirare ifrån speeden med mig. och .XI. är inte bara en stam, det är en status. självklart gillar jag mina spelvänner;)

jag gnäller inte på ditt självförtroende... jag "gnäller" om din AVSAKNAD på dito.
 

DeletedUser

Guest
ah skön omväxling från att bli kallad kaxig och översjälvsäker iaf:D
 

DeletedUser

Guest
ah skön omväxling från att bli kallad kaxig och översjälvsäker iaf:D

influerad av dina idoler... falsk ingivelse.

Du precis som jag är spelare som utifrån vissa förutsättningar kan vara bäst (vad nu definitionen på det skulle vara)
.
dina idoler tycker jag verkar ha haft minsta motståndets lag i spelet.
avsaknad av motstånd gör inte en till en vinnare...
 

teddus

Member
Reaktionspoäng
0
Hade jag haft orken hade jag försökt leta upp SirBrobecks kommentar att "KOLs diplomati är så fucked up att det kommer bli deras fall". Den diplomatin de förde/för är anledningen till varför de flesta spelare hatar den stammen.
 

DeletedUser

Guest
Hade jag haft orken hade jag försökt leta upp SirBrobecks kommentar att "KOLs diplomati är så fucked up att det kommer bli deras fall". Den diplomatin de förde/för är anledningen till varför de flesta spelare hatar den stammen.

hmm, att vända kappan efter vinden är ingen diplomati för oss.
men då har vi åtminstone fått en liten förklaring.
Obs blixsten, läser du detta så är nyckeln till framgång att göra som PB
;)
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Hade jag haft orken hade jag försökt leta upp SirBrobecks kommentar att "KOLs diplomati är så fucked up att det kommer bli deras fall". Den diplomatin de förde/för är anledningen till varför de flesta spelare hatar den stammen.

Skulle tro att anledningen är att de låg först :S
 
Topp