K¤O¤L skiter i det blå skåpet...!?

DeletedUser

Guest
Ok - så va det dags...eller...är det en "krigsförklaring" från KOL på G...!?

Har inkommande från delar av KOL & nu undrar man ju om det är ännu en stam som gör en patron-ur ala Banzai/cb920 eller om dom seriöst tror att dom kommer palla med ett krig mot oss också efter att ha fått ordentligt med spö av dom som dom krigar med för tillfället.

Jag tror på det förstnämda & vi kommer nog snart få höra tårdrypande ursäkter i stil med: "Jag tänkte ändå lägga ner..." när statsen vänder då överraskningsmomentet är slut.

Jag orkar kriga hela sommaren om det krävs - frågan är om KOL orkar det!? ;)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Det här kommer att bli spännande. Vi gör som vanligt "Tutar på".

Håller med dig Robban.
 

marine

Member
Reaktionspoäng
0
Om nu detta är så att de förklarar krig så är det det ju total löjligt, deras senaste stats mot tco visa ju 181-1 väl?
Man tycker ju att de borde iallafall försöka vända på det lite innan de ger sig in i något nytt.
Men om det blir krig så visst, då har hela TKOTRT något att syssla med.
 

DeletedUser

Guest
hoppas inte de är ännu en såndär självmordsgrejj. majoriteten av dom blir några dagars tkotrtslakt som övergår till 100% inaktivitet = Bra för tkotrt i låga loppet. Vi i yaks lägger oss dock inte så lätt. vi må vara små men vi är och ska förblir en förväxt, illaluktande stortånagel i tkotrts öga
 

DeletedUser

Guest
Ingen som har sagt att vi ska kriga mot K¤O¤L utan vi undersöker givetvis detta "bakfyllerus"......


//
 

DeletedUser

Guest
Eeeehhh??

Skarpa attacker har landat i några av mina och andra TK-medlemmars byar, fler attacker är på gång och KOL´s ledning är med på noterna - ursäkta mig gumsan men vad är det som undersöks..?? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Eeeehhh??

Skarpa attacker har landat i några av mina och andra TK-medlemmars byar, fler attacker är på gång och KOL´s ledning är med på noterna - ursäkta mig gumsan men vad är det som undersöks..?? :confused:

Om KoL har fått solsting :) för det var fint väder i helgen :)
 

DeletedUser

Guest
klart det är blixten :) har sagt åt han att bära mössa när solen skinner :)
 

DeletedUser

Guest
Diplomati på hög nivå?

Kör ni med öppna kort från och med nu och drar allt diplomatiskt här på forumet?
 

DeletedUser

Guest
Born får gärna återkomma till mig när han har undersökt detta.
Kan ju inte ha någon vilda västern i stammen som attackerar byar bara för att dom inte är blå...eller???????

Jag attackerar bara gula byar...
men hur jag än gör så får jag aldrig mer poäng.

Kan bero på den jädrans neslingen som alltid attackerar mig samtidigt.
tar jag en by så förlorar jag en samtidigt
 
Topp