K¤O¤L och RoS-R Krigen

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
tappa tempo är alltså likgiltigt med att tappa byar och bli skrämda till inaktivitet?

bra jobbat där!
ta hem hästarna till stallet nu.

Enligt mina senaste erövringar så LF har blivit inaktiv.
Helt sjukt att det är svårt att förstå.
Du får nog ta och ringa honom så han ger lite motstånd iaf.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
K¤O¤L är nog den sämsta stammen jag någonsin varigt med om, alla förväntade sig så sjukt mycket av dom och att dom var så jävla bra.

Sen startar dom själva ett krig mot TCO som dom förlorar med häst längder. Får halva v2 mot sig för att deras diplomati är helt cp. Plötsligt slutar alla i hela stammen och blir inaktiva för at dom inte pallar trycket och då kör deras korkhuvud till stamledare två offensivs riktade mot TKOTRT och Solace (det är iallafall vad jag ahr hört).

Hur mycket man än funderar på de är Blixsten den sämsta ledaren jag varigt med om som utsätter sin stam för något sådant. Plus att dom är en sjuk besvikelse som inte tagit en ända by mot TCO på 1 vecka. Dessutom lämnar deras ända aktiva spelare för att göra en totalt onödig stam som kommer uppadlas eller upplösas, jävla hycklare säger jag bara,

Men detta är som sagt bara byggt på vad jag hört så jag kan ha helt fel.

Sen undrar jag varför i helvete någon stor idiot yttrar sig om att TCO inte ska vara stolta över sin sjukt överlägsna vinst bara p.g.a K¤O¤L suger hästdase och är sjukt inaktiva. Då är de ju K¤O¤L som är skit dåliga. TCO ska va stolta för dom har gjort ett skit bra jobb!
 

DeletedUser

Guest
måste göra ett inlägg här också.... mitt första och kanske mitt sista.... jag tycker att det e sjukt bra jobbat tco.... ni har tagit sjukt många byar ifrån oss... det måste ju vara rätt bra va? eller? ni kunde lika gärna ta barbarbyar ...skryta om att ni har tagit byar av bara inaktiva spelare.... det blir inte jag så imponerad utav i alla fall... men visst det ser bra ut i statistiken...

Tror inte att nån har menat att skryta. När jag redovisar statsen så visar jag hur det går mellan er i K¤O¤L och oss i TCO, själva ursprungskriget så som det var från början. Tycker inte nån annan hade i kriget att göra och tycker inte andra hade behövt blanda sig i. Men nu är det som det är och jag försöker ge en objektiv bild av hur vår stam klarar sig mot eran. Jag säger inte att det är hela sanningen om kriget eller påstår att "fan va hela K¤O¤L suger för att vi tar så himla mycket byar av era inaktiva spelare" utan jag konstaterar bara att det är så här det går mellan just TCO och K¤O¤L och att stats är hardcore fakta (utan att man för den sakens skull behöver lägger några värderingar i det).

Självklart finns det bra spelare i K¤O¤L, jag tror inte nån menat nått annat. MEN man kan ju fundera över hur smart det är att förklara krig mot v2s näst mest aktiva stam efter Yaks/Bring it när man själv bara är semiaktiva?

Det är ju inte direkt svårt att hitta era inaktiva spelare. Och det är inte direkt korkat att plocka på sig en massa lätta byar när chansen finns. Så hur du kan säga att vi inte är bra och att statsen inte är imponerande bara för att vi inte fokuserar på era bästa och mest aktiva spelare, det förstår jag inte. Sanningen är väl snarare att vi är taktiskt slipade som roffar åt oss så mycket som möjligt sett i förhållande till den off vi bränner.

Sen förr snarare än senare har vi ju ätit oss så pass långt in i "era" kontinenter så att ni helaktiva också får chansen att visa vad ni går för. Men så dags är ni väl antagligen så pass omringade och inträngda av oss att ni snabbt går under. För varje spelare vi pressar till uppgivenhet och inaktivitet upptäcker vi nämligen och plockar ner lättare än jag pallade äpplen i grannträdgårn' när jag var liten. Vi är snart framme hos dig också, var så säker!
 

DeletedUser

Guest
K¤O¤L är nog den sämsta stammen jag någonsin varigt med om, alla förväntade sig så sjukt mycket av dom och att dom var så jävla bra.

Sen startar dom själva ett krig mot TCO som dom förlorar med häst längder. Får halva v2 mot sig för att deras diplomati är helt cp. Plötsligt slutar alla i hela stammen och blir inaktiva för at dom inte pallar trycket och då kör deras korkhuvud till stamledare två offensivs riktade mot TKOTRT och Solace (det är iallafall vad jag ahr hört).

Hur mycket man än funderar på de är Blixsten den sämsta ledaren jag varigt med om som utsätter sin stam för något sådant. Plus att dom är en sjuk besvikelse som inte tagit en ända by mot TCO på 1 vecka. Dessutom lämnar deras ända aktiva spelare för att göra en totalt onödig stam som kommer uppadlas eller upplösas, jävla hycklare säger jag bara,

Men detta är som sagt bara byggt på vad jag hört så jag kan ha helt fel.

Sen undrar jag varför i helvete någon stor idiot yttrar sig om att TCO inte ska vara stolta över sin sjukt överlägsna vinst bara p.g.a K¤O¤L suger hästdase och är sjukt inaktiva. Då är de ju K¤O¤L som är skit dåliga. TCO ska va stolta för dom har gjort ett skit bra jobb!

Hej joffess lille : ) Hmm jag är ju som vissa vet en gammal spelare här på v2 men slutade för ett halvårsen typ.
Jag har ju inte hängt med i de här senaste som hänt o så men kände ialf att jag ville svara på det här xD
Att folk förväntade sig mkt av K¤O¤L tidigare är ju inte så konstigt med tanke på att K¤O¤L VAR den grymmaste jävla stammen på hela v2 :p
Sen en sak till joffess lille. varför börjar du prata om saker du HÖRT om i forumet och inte saker som du vet? Du kommer bara skämma ut dig o få fiender om du fortsätter såhär xD inte för att din by är nått o ha men ialf :D:D
De va allt från en halvt sovande Zacore.
Zacore out!
 

DeletedUser

Guest
Hej joffess lille : ) Hmm jag är ju som vissa vet en gammal spelare här på v2 men slutade för ett halvårsen typ.
Jag har ju inte hängt med i de här senaste som hänt o så men kände ialf att jag ville svara på det här xD
Att folk förväntade sig mkt av K¤O¤L tidigare är ju inte så konstigt med tanke på att K¤O¤L VAR den grymmaste jävla stammen på hela v2 :p
Sen en sak till joffess lille. varför börjar du prata om saker du HÖRT om i forumet och inte saker som du vet? Du kommer bara skämma ut dig o få fiender om du fortsätter såhär xD inte för att din by är nått o ha men ialf :D:D
De va allt från en halvt sovande Zacore.
Zacore out!

1: Inte en aning om vem du är

2: Han skrev inte att han hört det här på forumet? Jag ser ett "hört" rent i allmänhet
 

DeletedUser

Guest
1: Inte en aning om vem du är

2: Han skrev inte att han hört det här på forumet? Jag ser ett "hört" rent i allmänhet

1: Jag skrev heller inte direkt till dig och antydde inte på något sätt att du skulle veta vem jag var.

2: Ursäkta mitt gramatiska fel här. Ser det nu men orkar tyvärr inte rätta till de :p
 

DeletedUser

Guest
Hej joffess lille : ) Hmm jag är ju som vissa vet en gammal spelare här på v2 men slutade för ett halvårsen typ.
Jag har ju inte hängt med i de här senaste som hänt o så men kände ialf att jag ville svara på det här xD
Att folk förväntade sig mkt av K¤O¤L tidigare är ju inte så konstigt med tanke på att K¤O¤L VAR den grymmaste jävla stammen på hela v2 :p
Sen en sak till joffess lille. varför börjar du prata om saker du HÖRT om i forumet och inte saker som du vet? Du kommer bara skämma ut dig o få fiender om du fortsätter såhär xD inte för att din by är nått o ha men ialf :D:D
De va allt från en halvt sovande Zacore.
Zacore out!

Vem är du?

Vem sa att jag hört det på forumet?

Jävligt professionellt av dig att klaga på min by/poäng, man märker veeerkligen hur länge du har spelat.
 

DeletedUser

Guest
Vem är du?

Vem sa att jag hört det på forumet?

Jävligt professionellt av dig att klaga på min by/poäng, man märker veeerkligen hur länge du har spelat.

men du kan klaga på något du inte har den blekaste aning om???

Stoppa in snuttefilten i örat igen och lägg dig hos mamma så du inte får mardrömmar.

Tycker snart att vi borde ha ett inträdesprov till forumet där man gallrar ut lågt begåvade så dom inte spyr galla på saker dom inte fattar
 

DeletedUser

Guest
Vem är du?

Vem sa att jag hört det på forumet?

Jävligt professionellt av dig att klaga på min by/poäng, man märker veeerkligen hur länge du har spelat.

Jag är Zacore den enorme! xD

Menade inte att du hört det just på forumet. Men ja de ser lite dumt ut på det sättet jag skrev det. Men om du läser igenom ditt meddelande igen så kanske du lyckas ialf få en susning om vad jag menade?

Haha jag har tidigare spelat det här spelet mkt som sagt :p Vet inte om de e längre än dig men misstänker att du blivit tvungen att starta om lr nått liknande... känner inte igen dig heller :p

Ha en underbar dag i din lilla by :) tar du illa upp när jag säger lilla? :)
 

DeletedUser

Guest
men du kan klaga på något du inte har den blekaste aning om???

Stoppa in snuttefilten i örat igen och lägg dig hos mamma så du inte får mardrömmar.

Tycker snart att vi borde ha ett inträdesprov till forumet där man gallrar ut lågt begåvade så dom inte spyr galla på saker dom inte fattar

Haha snälla du, inte en blekaste aning? Det är ju uppenbart att K¤O¤L är en ända grupp nollor med extrem kreativitet (det lär ju behövas p.g.a alla bortförklaringar ni gör?). Ett fåtal spelare är säkert jätte bra och ni har det mysigt när ni sitter och räknar era förlorade byar i interna forumet, emn de kvittar eftersom en stamm är en uppsättning med spelare. D.v.s att om majoriteten i K¤O¤L suger (vilket de gör) så suger hela K¤O¤L och du får bara acceptera att du blir samlad inom samma kategori som dom.



Jag är Zacore den enorme! xD

Menade inte att du hört det just på forumet. Men ja de ser lite dumt ut på det sättet jag skrev det. Men om du läser igenom ditt meddelande igen så kanske du lyckas ialf få en susning om vad jag menade?

Haha jag har tidigare spelat det här spelet mkt som sagt :p Vet inte om de e längre än dig men misstänker att du blivit tvungen att starta om lr nått liknande... känner inte igen dig heller :p

Ha en underbar dag i din lilla by tar du illa upp när jag säger lilla?

Lustigt, jag har läst mit meddelnade 10 gånger men förstår fortfarande inte vad du menar, du pratar inte i nattmössan?

Du har säkert spelat jätte mycket, men de kvittar ju om man råkar vara p12 som i ditt fall och inte lär sig något av sitt spelande.

Jag har börjat om ett par gånger och jag kan försäkra mig om att jag är bra mycket bättre än dig både på att spela och tydligen på att ven formulera mig.

Sen vet jag inte vad fan du babblar om för du har ju själv en by på 126 poäng så du ska nog inte yttra dig?

Förstår inte vart du vill komma, jag ahr en by? Jag kan inte spela?Du har spelat jätte länge? I mina ögon är du/jag iallafall väldigt OT.
 

DeletedUser

Guest
Haha snälla du, inte en blekaste aning? Det är ju uppenbart att K¤O¤L är en ända grupp nollor med extrem kreativitet (det lär ju behövas p.g.a alla bortförklaringar ni gör?). Ett fåtal spelare är säkert jätte bra och ni har det mysigt när ni sitter och räknar era förlorade byar i interna forumet, emn de kvittar eftersom en stamm är en uppsättning med spelare. D.v.s att om majoriteten i K¤O¤L suger (vilket de gör) så suger hela K¤O¤L och du får bara acceptera att du blir samlad inom samma kategori som dom.

ojojoj. fakta på fakta på fakta. Du kan verkligen, (eller ska jag skriva vÄrkligen så du förstår), dina saker. Eftersom KOL som stammmm inte suger så tar jag inte åt mig. Däremot stör jag mig på alla som pratar i nattmössan.

Alla gnällspikar som inte fattar, suger. Du tillhör den kategorin så du suger fett. Du är ledaren för gnällspikarna så du måste suga mest.

Är detta skrivet på ett språk du förstår?
jag kan säkert kasta ur mig ännu mer korkade ointressanta saker så att du kanske har lättare för förståelsen.

Jaja, kom igen bara! Gör ditt bästa försök att verbalt vinna detta. Så kan vi andra luta oss tillbaka och skratta.
 

DeletedUser

Guest
Lustigt, jag har läst mit meddelnade 10 gånger men förstår fortfarande inte vad du menar, du pratar inte i nattmössan?

Du har säkert spelat jätte mycket, men de kvittar ju om man råkar vara p12 som i ditt fall och inte lär sig något av sitt spelande.

Jag har börjat om ett par gånger och jag kan försäkra mig om att jag är bra mycket bättre än dig både på att spela och tydligen på att ven formulera mig.

Sen vet jag inte vad fan du babblar om för du har ju själv en by på 126 poäng så du ska nog inte yttra dig?

Förstår inte vart du vill komma, jag ahr en by? Jag kan inte spela?Du har spelat jätte länge? I mina ögon är du/jag iallafall väldigt OT.

Men att du tar mig så seriöst jofffes... Att du säger att du skulle va bättre än mig ger jag fan i för jag vet hur bra jag är och det är rätt så bra... Sen så får jag väl hjälpa dig att hitta meningen som du skrev då... Du verkar inte kunna läsa ordentligt eftersom att du får för dig vissa saker som jag inte ens skrivit... Men men. Här kommer meningen jag syftade på:

(det är iallafall vad jag ahr hört).

Så de va väl inget mer me de... Så svårt kan de ju inte ha varit att hitta det... Jag sa ju för länge sedan att jag kom in hit för o kolla läget lite osv eftersom att jag slutade spela de här spelet för över ett halvår sedan nu. Jag var kanske inte så jätte stor då men hade ialf över 1.6 mille på den här världen och var rankad 94 tror jag. Jag behövde inte starta om en enda gång... Kanske säger dig något?

Klart att jag får yttra mig om jag vill. Tyckte att du snacka massa skit så jag kommenterade det som skrivits i ditt inlägg.

En sak till här. När sa jag att du inte kunde spela? Jag sa dock att du var liten. Är väl inget specielt me det? Behöver ju inte gråta för en sådan sak direkt :) Vem är de som är p12 egentligen? Hatar att dra upp saker med stavning och så men du är ju värre än mig på det till och med...

En sak har du dock rätt i. Vi är väldigt OT nu så vi tar och slutar skriva här och kör IG istället om det nu av någon anledning skulle vara något du fortfarande inte förstår.
 

DeletedUser

Guest
K¤O¤L är nog den sämsta stammen jag någonsin varigt med om, alla förväntade sig så sjukt mycket av dom och att dom var så jävla bra.

Sen startar dom själva ett krig mot TCO som dom förlorar med häst längder. Får halva v2 mot sig för att deras diplomati är helt cp. Plötsligt slutar alla i hela stammen och blir inaktiva för at dom inte pallar trycket och då kör deras korkhuvud till stamledare två offensivs riktade mot TKOTRT och Solace (det är iallafall vad jag ahr hört).

Hur mycket man än funderar på de är Blixsten den sämsta ledaren jag varigt med om som utsätter sin stam för något sådant. Plus att dom är en sjuk besvikelse som inte tagit en ända by mot TCO på 1 vecka. Dessutom lämnar deras ända aktiva spelare för att göra en totalt onödig stam som kommer uppadlas eller upplösas, jävla hycklare säger jag bara,

Men detta är som sagt bara byggt på vad jag hört så jag kan ha helt fel.

Sen undrar jag varför i helvete någon stor idiot yttrar sig om att TCO inte ska vara stolta över sin sjukt överlägsna vinst bara p.g.a K¤O¤L suger hästdase och är sjukt inaktiva. Då är de ju K¤O¤L som är skit dåliga. TCO ska va stolta för dom har gjort ett skit bra jobb!

Nu får det vara nog, Blixsten och Kalkal är de bästa ledarna som K¤O¤L någonsin kunnat ha, diplomatin har varit riktigt bra fram till Ice fick Ebolas bort från spelet och andra sidan vem fan bryr sig om vad du tycker.
 

DeletedUser

Guest
ojojoj. fakta på fakta på fakta. Du kan verkligen, (eller ska jag skriva vÄrkligen så du förstår), dina saker. Eftersom KOL som stammmm inte suger så tar jag inte åt mig. Däremot stör jag mig på alla som pratar i nattmössan.

Alla gnällspikar som inte fattar, suger. Du tillhör den kategorin så du suger fett. Du är ledaren för gnällspikarna så du måste suga mest.

Är detta skrivet på ett språk du förstår?
jag kan säkert kasta ur mig ännu mer korkade ointressanta saker så att du kanske har lättare för förståelsen.

Jaja, kom igen bara! Gör ditt bästa försök att verbalt vinna detta. Så kan vi andra luta oss tillbaka och skratta.

Först sitter du och klagar på att jag skriver vÄrkligen, men så skriver du själv stammmm-.-

Ser mig själv som en ledare av realisterna då jag är jävligt säker på att din stam suger så sjukt mycket. Motbevisa mig gärna men tills dess kommer jag alltid tycka att ni är TW's största fail.

Skulle någon skratta åt mig? Jag tror mer alla skrattar åt idioterna som ligger under i ett krig mot TFB och TCO, ni kan inte ens skydda er mot TCO själva. Men ändå gör ni så att ni går i krig mot Solace och TKOTRT också, och jag tror det är som Pirlo säger. Ni vill bara skylla på att de va gangbang, för ni kan inte vinna det här kriget.
 

DeletedUser

Guest
Först sitter du och klagar på att jag skriver vÄrkligen, men så skriver du själv stammmm-.-

Ser mig själv som en ledare av realisterna då jag är jävligt säker på att din stam suger så sjukt mycket. Motbevisa mig gärna men tills dess kommer jag alltid tycka att ni är TW's största fail.

Skulle någon skratta åt mig? Jag tror mer alla skrattar åt idioterna som ligger under i ett krig mot TFB och TCO, ni kan inte ens skydda er mot TCO själva. Men ändå gör ni så att ni går i krig mot Solace och TKOTRT också, och jag tror det är som Pirlo säger. Ni vill bara skylla på att de va gangbang, för ni kan inte vinna det här kriget.

nu får du ge dig. Jag skrev stam med hundra "m" för att du stavat det fel.
ja det stavas med ett (1) "m"...

vi har en omröstning här och nu vem som är största loosern av oss.

Kom igen alla lägg er röst.

loosern här ovan med noll koll, eller loosern som ni älskar att hata (thats me folks)
:cool:
 

DeletedUser

Guest
Nu räcker det! Det här var en bra tråd från början så sluta tramsa och låt det bli en bra tråd igen. "K¤O¤L är sämst"??? Vilket löjligt påstående! Okej att dom tog sig vatten över huvudet mot oss i TCO men att vara sämre än TCO är inte inte samma sak som att vara helt kassa. Sen så är vi helt jävla ointresserade av randomspelares personliga agg mot K¤O¤L (du/ni vet själv vem du/ni är). Extra ointressant blir det med tanke på att det bara verkar röra sig om okända nollor som med största säkert är nästan lika kassa spelare som jag själv. Så håll fan inte på och drägga här i våran tråd för ingen bryr sig om er!

Ta upp sakliga fakta kring krigen eller för ändamålet brukligt tillspetsad propaganda. Annars kan ni låta bli att skriva! Inget onödigt dräggande eller OT-spammande tack!

Har nån admin lust att rensa lite här?
 

DeletedUser

Guest
Eller om nu K¤O¤L spelare slutar skriva...så gåre nog bra med, så tråden handlar om det dom diskuterar...(antar jag...inte orkat läsa..)
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte riktigt varför Kol ska börja gråta så fort någon kallar dem värdelösa. Istället för att diskutera med människorna så motbevisa det?
 
Topp