K¤O¤L och RoS-R Krigen

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
förra veckan. ja du kan visa vad du vill, men jag tog väl för tusan inga byar av ice förra vecka exempelvis. och dessutom blev han stamlös när han han låg som sämst till. men visst, kör ditt race med selektiva data.

Side 1:
Tribes: TCO TFB
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L ROS-R
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,205
Sida 2: 393
Skillnad: 812

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11,736,190
Sida 2: 3,665,851
Skillnad: 8,070,339

image.php




Nudå?
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TCO TFB
Players:

Side 2:
Tribes: K¤O¤L ROS-R
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,205
Sida 2: 393
Skillnad: 812

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11,736,190
Sida 2: 3,665,851
Skillnad: 8,070,339

image.php




Nudå?

bättre, mycket bättre än de 2 byarna du tillskrev oss från början
hade sen alla icebyarna varit med också så kanske jag börjar bli nöjd.
 

DeletedUser

Guest
måste göra ett inlägg här också.... mitt första och kanske mitt sista.... jag tycker att det e sjukt bra jobbat tco.... ni har tagit sjukt många byar ifrån oss... det måste ju vara rätt bra va? eller? ni kunde lika gärna ta barbarbyar ...skryta om att ni har tagit byar av bara inaktiva spelare.... det blir inte jag så imponerad utav i alla fall... men visst det ser bra ut i statistiken...
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
måste göra ett inlägg här också.... mitt första och kanske mitt sista.... jag tycker att det e sjukt bra jobbat tco.... ni har tagit sjukt många byar ifrån oss... det måste ju vara rätt bra va? eller? ni kunde lika gärna ta barbarbyar ...skryta om att ni har tagit byar av bara inaktiva spelare.... det blir inte jag så imponerad utav i alla fall... men visst det ser bra ut i statistiken...

Ni går i krig mot oss, ni anfaller oss..
Vi skrämmer bort era spelare så dom blir inaktiva och adlar dom.
Jag blir impad iaf.
Ren BS att dom var inaktiva från början.
 

DeletedUser

Guest
måste göra ett inlägg här också.... mitt första och kanske mitt sista.... jag tycker att det e sjukt bra jobbat tco.... ni har tagit sjukt många byar ifrån oss... det måste ju vara rätt bra va? eller? ni kunde lika gärna ta barbarbyar ...skryta om att ni har tagit byar av bara inaktiva spelare.... det blir inte jag så imponerad utav i alla fall... men visst det ser bra ut i statistiken...

De tar ju iaf byar från fiendesidan? Skit samma om det är från inaktiva konton eller inte. Alla byar från fienden ska ändå införlivas till sin egen stam för att man ska kunna uppnå seger.

Är inte TCO's fel att K¤O¤L förklarar krig mot dem när nästan hela K¤O¤L's västra front (den mot TCO) består av inaktiva spelare som har, ska eller kommer sluta. De flesta av dem slutar antagligen pga TCO. Idioti att förklara krig mot en stor stam om halva ens egen stam är på väg att lägga ner...

Vilka i K¤O¤L är aktiva då?
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
måste göra ett inlägg här också.... mitt första och kanske mitt sista.... jag tycker att det e sjukt bra jobbat tco.... ni har tagit sjukt många byar ifrån oss... det måste ju vara rätt bra va? eller? ni kunde lika gärna ta barbarbyar ...skryta om att ni har tagit byar av bara inaktiva spelare.... det blir inte jag så imponerad utav i alla fall... men visst det ser bra ut i statistiken...

När ni startade kriget mot oss, hade ni ingen som helst koll på vilka som var inaktiva?
Det måste väl ändå ha förekommit nåt om detta i ert forum.
Man måste se till stammen, ser man att nån förlorar byar och att spelaren är inaktiv så ser man till å deffar dom byarna som finns i farozonen.
Vet inte varför jag berättar detta för er för ni var ju en "bra stam"(?) och hade en så bra ledning.
 

DeletedUser

Guest
va e de för kötthuven som förklarar krig när man har inaktiva spelare i utsatta possitioner? kolbyar e väl kolbyar. hade ni verkligen engagerat er hade där funnits KÖ´s, ni får helt enkelt skydda er själva å sluta skylla ifrån er när statistiken gnids in i era tårande ögon. Bend over and take it like a man
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
måste göra ett inlägg här också.... mitt första och kanske mitt sista.... jag tycker att det e sjukt bra jobbat tco.... ni har tagit sjukt många byar ifrån oss... det måste ju vara rätt bra va? eller? ni kunde lika gärna ta barbarbyar ...skryta om att ni har tagit byar av bara inaktiva spelare.... det blir inte jag så imponerad utav i alla fall... men visst det ser bra ut i statistiken...

Och hur många av dem blev inaktiva pga oss?...
 

DeletedUser

Guest
Ni går i krig mot oss, ni anfaller oss..
Vi skrämmer bort era spelare så dom blir inaktiva och adlar dom.
Jag blir impad iaf.
Ren BS att dom var inaktiva från början.

syftar du på canza som tröttnade eller på monstertomten som slutade typ i höstas.???

eller frajda som blev bannad?

vad pratar du om.

spelar du i en annan värld eller har du slickat på grodor med lustiga färger...
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
syftar du på canza som tröttnade eller på monstertomten som slutade typ i höstas.???

eller frajda som blev bannad?

vad pratar du om.

spelar du i en annan värld eller har du slickat på grodor med lustiga färger...

Tycker LF börjar tappa tempo nu med, Anders leth gör absolut inget (vet att han är =F=).
Drwho0921093092309 slutade attackera.
Några av fler.
 

DeletedUser

Guest
Tycker LF börjar tappa tempo nu med, Anders leth gör absolut inget (vet att han är =F=).
Drwho0921093092309 slutade attackera.
Några av fler.

tappa tempo är alltså likgiltigt med att tappa byar och bli skrämda till inaktivitet?

bra jobbat där!
ta hem hästarna till stallet nu.
 

DeletedUser

Guest
ta hem hästarna till stallet nu.

Tycker du att tco ska göra som kol då?? menar er jävla offensiv sög ju hårt och nu verkar det inte hända ngt från er sida?..

Och vad ska tco göra då? sluta attackera eftersom era spelare är inaktiva? starta för fan inte krig om ni inte kan stå för det ni gör och nästa gånga så kicka eller internadla era inaktiva spelare så att de inte är med i statistiken eller skaffa KÖs om det ska vara ett sånt jävla gnäll om dem.
 
Topp