Jubileum - V6 Ett år idag =)

DeletedUser

Guest
Hittade vad jag tror är den första "major" backstaben i v6 som satte tonen lite, Epic/Cafe och CP.
 

DeletedUser

Guest
Epic vs CP var inget annat än välgjord pop av TTG. Epic hade aldrig några planer på att backstabba CP. Men välskriven pop i kombination med "bildbevis" (som egentligen inte visade annat än att Epic inte litade på CP) gjorde att hela v6 trodde Epic skulle backstabba CP.
 

DeletedUser

Guest
Epic vs CP var inget annat än välgjord pop av TTG. Epic hade aldrig några planer på att backstabba CP. Men välskriven pop i kombination med "bildbevis" (som egentligen inte visade annat än att Epic inte litade på CP) gjorde att hela v6 trodde Epic skulle backstabba CP.

DET kommer jag ihåg! :)

V6 är verkligen en backstab-värld :p


Jag tyckte mest synd om stammen: Café som lade av liiite väl tidigt :( De var på gång ett tag men det blev ju bråk mellan Café och Epic (ledningen sinsemellan pga vinnie- ) om jag kommer ihåg rätt? Fast det var nog inte därför Café lades ner, tror det var ledarna som ville ha lite mer fritid till nåt annat än bara TW


On-topic: Japp, jag var med från starten, första dagen V6 startades, började i stammen PA (som senare blev DM.) tillsammans med bl.a Sunflower, Jirkii88, Alias


R.I.P DM. :/
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp