Jubileum - V6 Ett år idag =)

DeletedUser

Guest
Startade själv upp den 20:e november 01:00 så nog var det runt 16:00 den 19:e november 2008 som V6 fick liv :)

Kul att man fortfarande är med - Var faktiskt rätt nära att sluta när allt verkade för enkelt ett tag.. Först när vi bröt alliansen med LAW och öppnande eld söderut så fick man ny energi på allvar igen - Kartan förvandlades från sömnigt ljusblått till vackert inspirerande ljusrött på nytt:awsm:

Ja onekligen så har vi inga inom Horden som sökt den enkla matchen och omkring senvåren hade vi några större spelare som tyckte att motståndet var oinspirerat och nog var det tur att vi höjde svårighetsgraden en aning när vi anföll LAW - Ja detta var ju dessutom oundvikligt med tanke på att vi annars skulle få det ännu svårare senare...

Iallafall - Nog om Horden - Jag är helt övertygad om att båda parter i världskrigen både stött på med och motgång och striderna är mer än väl inspirerade - Vi har gett varandra ett rent helvete och vi är verkligen varandras motpoler i ett evigt krig! Många har klarat sig kvar ett år - En del har etablerat sig senare och en del har fallit offer för stridernas hetta.. Striderna lär nog fortsätta långt framöver och vilka som blir nästa offer för utnötning eller nästa legendar för plötslig tempoväxling i detta maraton kan endast framtidens öde avslöja -


1 LAW Verkar äga hela sitt område och lär bli väldigt farliga.

2 -OOOH Jag ser faktiskt dom som den farligaste stammen i nuläget.

3 Epic Vet inte så mycket om dom men dom verkar ha en bra ledare och växt mycket på sistone.

4 Horden Verkar vara en stabil stam som inte gör mkt väsen av sig.

5 -Sth- Tappat lite genom skapandet av Zulu. Men dom verkar klara sig hyffsat ändå :)

6 CP Mergen mellan WANK och CLONES verkar inte blevit särskilt lyckad.. Tappat rätt mkt.

7 Cafe Har inte hört så mycket om dom men dom verkar vara hyffsat bra.

8 .:RF:. Vet inte ett skvatt om dom.

9 Zulu Verkar vara väldigt aggresiva och gick precis ut i krig mot DM stammarna och -Sth- också väll? Tror inte dom klarar det.

10 DM. Sjunkit i rankingen mkt på senaste tiden och klarar sig riktigt bra mot Zulu vad jag vet :D



Nu ska alla andra skriva vad deras åsikter om stammarna i top 10 är :) Självklart kommer listan ändras lite då och då.

Med delad respekt och mot fortsatta utmanande strider!
For the World (which is for the Horde - hehe)
V6 is the Shit!
 
Senast redigerad av en moderator:

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Har jag inte tänkt på:)
Känns konstigt att ha lirat V6 i över ett år (jag startade ju direkt förstås:awsm: )
Trodde aldrig att jag skulle överleva när -Sth- backstabbades, och jag har Afasigöran och TorOfAsa att tacka för att jag är kvar.


Måste också säga att alla de spelare som lämnat min sida, kommer vara saknade.
R.I.P.
 

DeletedUser

Guest
Epic <3

Tänkte faktiskt på det häromdagen att det borde vara ungefär ett år sedan v6 startades. Mycket riktigt!
 

DeletedUser

Guest
Känns verkligen inte som ett år. Otroligt.

For the horde :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ett roligt år för v6 - Länge leve JudasVärlden!

For the Horde!
 

clone042

Member
Reaktionspoäng
0
Låg vi Cloner såpass långt ner :eek:


Men nu har många gamla fränder stupat/slutat :(

Dock finns det nya vänner nu när SB medlemmar kommit över så tjötas det Nonstop i forumet

Kan inget annat än att säga Lycka till övriga världen!

Som Culvert säger V6 is tha SheeiT! fast något sämre tror jag det går för Culvert i dagsläget dock:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Finns allt en del spelare i WTF! som har det lite dåligt dessa dagar;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Låg vi Cloner såpass långt ner :eek:


Men nu har många gamla fränder stupat/slutat -

Dock finns det nya vänner nu när SB medlemmar kommit över så tjötas det Nonstop i forumet

Kan inget annat än att säga Lycka till övriga världen!

Som Culvert säger V6 is tha SheeiT! fast något sämre tror jag det går för Culvert i dagsläget dock:rolleyes:

Den där infogade topp 10 är från januari och är det första inlägget på tråden "topp tio"- Cloonerna var ju mer dominanta i den absoluta starten så att säga - Men nog finns det några anrika cloonkonton kvar - där iallafall kontot med garanti funnits kvar sedan spelets begynnelse -

Att jag sedan har fått besök av samtliga existerande clooner (och ett knippe andra FTW:are) de senaste tio dagarna har bara varit uppfriskande - Mina deffgubbar vart ju nästan ett år gamla allihop och att gå från deffobrank 360 till topp 20 har gett mig ett något respektablare avstamp på 1årsdagen -

Ja antingen lägger man sig ner och lipar eller så tar man stålregnet och går vidare - Har nog allt planer på att stå kvar när all krutrök har skingrats så mig lär ni inte bli av med i första taget :rolleyes:

Men absolut respekt till våra opponenter i FTW! och tillskottet av SB är ju absolut inget nerköp - Många kompetenta i detta lägret (vilket har överraskat många efter deras skumma intro)..
Förvisso "same shit one enemy less" ;)

Stor eloge till alla allierade på vår sida - Mycket stryk har många fått men det är med glädje som jag ser en del vägrar ge upp i sann rebellanda :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har jag inte tänkt på:)
Känns konstigt att ha lirat V6 i över ett år (jag startade ju direkt förstås:awsm: )
Trodde aldrig att jag skulle överleva när -Sth- backstabbades, och jag har Afasigöran och TorOfAsa att tacka för att jag är kvar.


Måste också säga att alla de spelare som lämnat min sida, kommer vara saknade.
R.I.P.

Du menar så klart mig då^^

Vem vet när jag är klar i norrland så kanske man gör en comeback, precis som foppa i modo...

Minus gradig hälsningar från norrland :p
 

DeletedUser

Guest
Grattis värld 6. Tiden går fort när man har roligt.
Jag var inte med helt från starten, men har iaf hängt med ett bra tag nu.
Tack till härliga medspelare i Horden och goda motståndare i FTW!.
Måste även tillägga att det finns en hel hop duktiga spelare som kämpar på i de övriga stammarna i värld 6.

Lycka till i fortsättningen och låt värld 6 få fortsätta att vara den intressantaste världen...

For the Horde!
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Grattis värld 6. Tiden går fort när man har roligt.
Jag var inte med helt från starten, men har iaf hängt med ett bra tag nu.
Tack till härliga medspelare i Horden och goda motståndare i FTW!.
Måste även tillägga att det finns en hel hop duktiga spelare som kämpar på i de övriga stammarna i värld 6.

Lycka till i fortsättningen och låt värld 6 få fortsätta att vara den intressantaste världen...

For the World!

Indeed:) (10)
 

DeletedUser

Guest
Jag måste säga att jag är riktigt glad över att på ett eller annat sätt ha spelat på V6 från start. Tror jag gått under 5-6 olika namn och nu slutligen som admin.
Helt klart nostalgiska känslor när man tänker tillbaka på det senaste året!

Lärt känna många härliga människor, i båda stammarna, och jag gillar't!
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Uj är det redan 1 år sedan.... hmmm var det inte RF som min son var med i eller kommer jag ihåg fel.... nåväl han nollades av LAW:D
Kram Pia
 
Topp