Jobbigaste spelaren

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Tänkte göra en tråd om den jobbigaste spelaren att få incoms ifrån på V.5 så får ni ranka 1-5 vem ni tycker;)

Själv ser min lista ut såhär:

1.Sarrow
2.Sansen
3.Snoddaz
4.PREKO
5.Lorden920


Sarrow och Sansen ligger rätt nära varandra eftersom att båda mosar sönder byarna men sansen går mest på farm medans Sarrow tar sönder hela byn för en:(

Snoddaz är jobbig eftersom han drar 3 rens på varje by han skickar på.

PREKO skickar väll lite random med attacker men han skickar på stora områden så många byar man måste deffa elelr ducka i tar mycket tid:/

Och lorden är liknade PREKO bara inte lika stora områden och inte lika mycket attacker:)


Därav har ni min lista:)
lägg gärna upp egna;)

(även om ni i Demons kan få det lite klurigt då ni knappt har några incoms^^ och dessutom då dom värsta anfallarna är i demons)
 

DeletedUser

Guest
Denna tråd kan vara skoj att följa :D

Dock så har ju redan så många spelare slutat.. :/

Samt många spelare som inte hänger här på forumet..
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Joo det är lite tråkigt men vi får se hur många som skriver framöver;)
 

DeletedUser

Guest
Tänkte göra en tråd om den jobbigaste spelaren att få incoms ifrån på V.5 så får ni ranka 1-5 vem ni tycker;)

Själv ser min lista ut såhär:

1.Sarrow
2.Sansen
3.Snoddaz
4.PREKO
5.Lorden920


Sarrow och Sansen ligger rätt nära varandra eftersom att båda mosar sönder byarna men sansen går mest på farm medans Sarrow tar sönder hela byn för en:(

Snoddaz är jobbig eftersom han drar 3 rens på varje by han skickar på.

PREKO skickar väll lite random med attacker men han skickar på stora områden så många byar man måste deffa elelr ducka i tar mycket tid:/

Och lorden är liknade PREKO bara inte lika stora områden och inte lika mycket attacker:)


Därav har ni min lista:)
lägg gärna upp egna;)

(även om ni i Demons kan få det lite klurigt då ni knappt har några incoms^^ och dessutom då dom värsta anfallarna är i demons)

Jag som trodde jag skulle hamna på denna listan :crybaby:
Får väl se till att kötta dig ännu mer än jag gjort då :cool:
 

DeletedUser

Guest
Tänkte göra en tråd om den jobbigaste spelaren att få incoms ifrån på V.5 så får ni ranka 1-5 vem ni tycker;)

Själv ser min lista ut såhär:

1.Sarrow
2.Sansen
3.Snoddaz
4.PREKO
5.Lorden920


Sarrow och Sansen ligger rätt nära varandra eftersom att båda mosar sönder byarna men sansen går mest på farm medans Sarrow tar sönder hela byn för en:(

Snoddaz är jobbig eftersom han drar 3 rens på varje by han skickar på.

PREKO skickar väll lite random med attacker men han skickar på stora områden så många byar man måste deffa elelr ducka i tar mycket tid:/

Och lorden är liknade PREKO bara inte lika stora områden och inte lika mycket attacker:)


Därav har ni min lista:)
lägg gärna upp egna;)

(även om ni i Demons kan få det lite klurigt då ni knappt har några incoms^^ och dessutom då dom värsta anfallarna är i demons)

Jag som trodde jag skulle hamna på denna listan :crybaby:
Får väl se till att kötta dig ännu mer än jag gjort då :cool:

@ Pipan.. du kan inte gå på han, killen e ju grå ...hehehe

@ Padde.. Tackar o bockar så djupt.
Känner mig hedrad.
Du har ju fått stå ut med incs från dom flesta från V5 på dina byar, både på Padox och på nuvarande Nick.
 

DeletedUser

Guest
@ Pipan.. du kan inte gå på han, killen e ju grå ...hehehe

@ Padde.. Tackar o bockar så djupt.
Känner mig hedrad.
Du har ju fått stå ut med incs från dom flesta från V5 på dina byar, både på Padox och på nuvarande Nick.

Jodå, jag kan gå på honom då han sitter på ett annat nick.

Trodde du fatta va jag menade :p
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
@ Pipan.. du kan inte gå på han, killen e ju grå ...hehehe

@ Padde.. Tackar o bockar så djupt.
Känner mig hedrad.
Du har ju fått stå ut med incs från dom flesta från V5 på dina byar, både på Padox och på nuvarande Nick.


Varsegod;)

Joo det har jag verkligen:p
men det som är kul ju;)

även om det blir lite mkt ibland^^
 

DeletedUser

Guest
Min lista på jobbigaste spelare på V5, inte bara när det gäller incs:

1. TersiasII - En bättre "ful" spelare samt skicklig strateg finns inte på V5, mkt pm flög fram o tillbaka, skype ska vi inte tala om :D
2. Benzocaine - Mkt duktig spelare som tyvärr avgick från V5, saknar dig.
3. UlMa - När det kom incs, så visste man att om det inte fanns nog med deff, då torska man byn. Detta innan alla script började komma på V5.
4. Crazypipe - Han vet hur en by ska mosas, vem som lärt av vem :thinking: bra fråga
5. Blackfear - Att utstå över 2k incs på ett totalt söndermosat konto, bygga upp det igen & sen ge tillbaka, Du måste va ett "PainInTheAss" för vilken motspelare som helst.

Detta är vad jag tycker, sen finns det säkert dom som är än jobbigare, men det är inte min lista, det får någon annan skriva.

Kick Ass!!
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Ser bra ut ;)

När det gäller att ta imot incoms så skulle jag vilja lägga till Spelaren på Boman10 som har haft över 2k incoms hur länge som helst nu och gör ett väldigt bra jobb enlig mig:p
 

DeletedUser

Guest
Har inte haft särskilt många attacker på mig då jag e ganska liten och ligger/låg men en 6 mille allierad tidd syd och IAP demoner to the north men får nog lägga upp en lista som går ut på andra saker.


#1 quiksilverr. lura ens K-Ö så han själv blir K-Ö och paja kontot.... nja vet ej ganska jobbigt :(

#2 v5spelare. min IRL kompis, nog trött på att jag alltid pwnar honnom så han bestämde sig för att utnytja nfo från K-Ö quiksilverr :(

#3 blackfear. rensade basickly every village.... antar att jag ska va glad att jag har nån farm kvar........


min korta lista. resten har jag glömt med tiden..... :D
 

DeletedUser

Guest
Har inte haft särskilt många attacker på mig då jag e ganska liten och ligger/låg men en 6 mille allierad tidd syd och IAP demoner to the north men får nog lägga upp en lista som går ut på andra saker.


#1 quiksilverr. lura ens K-Ö så han själv blir K-Ö och paja kontot.... nja vet ej ganska jobbigt :(

#2 v5spelare. min IRL kompis, nog trött på att jag alltid pwnar honnom så han bestämde sig för att utnytja nfo från K-Ö quiksilverr :(

#3 blackfear. rensade basickly every village.... antar att jag ska va glad att jag har nån farm kvar........


min korta lista. resten har jag glömt med tiden..... :D

Kan bygga på den, ska bara rikta om mina kanoner :D
 

DeletedUser

Guest
hjärna effter att jag re buildar ^^

inte mycket kvar att rebuilda effter omgånen med blackfear men litte fins det nog ^^
 
Topp