Jobbigaste spelaren

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Min lista på jobbigaste spelare på V5, inte bara när det gäller incs:

1. TersiasII - En bättre "ful" spelare samt skicklig strateg finns inte på V5, mkt pm flög fram o tillbaka, skype ska vi inte tala om :D
2. Benzocaine - Mkt duktig spelare som tyvärr avgick från V5, saknar dig.
3. UlMa - När det kom incs, så visste man att om det inte fanns nog med deff, då torska man byn. Detta innan alla script började komma på V5.
4. Crazypipe - Han vet hur en by ska mosas, vem som lärt av vem :thinking: bra fråga
5. Blackfear - Att utstå över 2k incs på ett totalt söndermosat konto, bygga upp det igen & sen ge tillbaka, Du måste va ett "PainInTheAss" för vilken motspelare som helst.

Detta är vad jag tycker, sen finns det säkert dom som är än jobbigare, men det är inte min lista, det får någon annan skriva.

Kick Ass!!

Är detta ett skämt? :pPpPppPPp
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Ni från v.9 kan ta och dunsta;)

vi vill inte ha er här och förstöra våra forum:)
håll er till ert..
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Ni från v.9 kan ta och dunsta;)

vi vill inte ha er här och förstöra våra forum:)
håll er till ert..

Alla medlemmar har lika stor rätt att kommentera i alla forum. Du är inte moderator, låt TGOW stå för modererandet istället. Tack. För övrigt intressant att du tycker att ifrågasättande är att förstöra ett forum. Diskussioner är otroligt roliga när det är mass-medhåll och axelklappande som gäller... meh.
 

DeletedUser

Guest
Ska ni klottra i v5's del så skulle det vara trevligt om ni glappkäftar håller topic.
 

DeletedUser

Guest
Tänkte göra en tråd om den jobbigaste spelaren att få incoms ifrån på V.5 så får ni ranka 1-5 vem ni tycker;)

Själv ser min lista ut såhär:

1.Sarrow
2.Sansen
3.Snoddaz
4.PREKO
5.Lorden920


Sarrow och Sansen ligger rätt nära varandra eftersom att båda mosar sönder byarna men sansen går mest på farm medans Sarrow tar sönder hela byn för en:(

Snoddaz är jobbig eftersom han drar 3 rens på varje by han skickar på.

PREKO skickar väll lite random med attacker men han skickar på stora områden så många byar man måste deffa elelr ducka i tar mycket tid:/

Och lorden är liknade PREKO bara inte lika stora områden och inte lika mycket attacker:)


Därav har ni min lista:)
lägg gärna upp egna;)

(även om ni i Demons kan få det lite klurigt då ni knappt har några incoms^^ och dessutom då dom värsta anfallarna är i demons)
Trodde helt klart att man skulle landa på en sådan här lista om det kom upp någon gång, men icke så icke. Det stora felet är väl att man aldrig attackerat dig. Så ska man komma med på en sådan här lista måste det ju vara en lista skapad av en man attackerat.

Får väl skicka ett gäng attacker på dig så du ser hur jag attackerar. 2-3 off på varje by tycker jag låter lite. Fråga t.ex minja hur det såg ut när jag bestämt mig för att ta ett gäng byar för henne. Offrade nog 500 off för runt 20 byar eller Isnogood hur det såg ut när det small åt honom. Tror jag la iväg 15 fulla off mot varje by med adlar allt från mitten till efter sista attacken. Samma sak med Theredsnake och vem kör med fejks dessa dagar Det är bara att ösa på off.
 

DeletedUser

Guest
Trodde helt klart att man skulle landa på en sådan här lista om det kom upp någon gång, men icke så icke. Det stora felet är väl att man aldrig attackerat dig. Så ska man komma med på en sådan här lista måste det ju vara en lista skapad av en man attackerat.

Får väl skicka ett gäng attacker på dig så du ser hur jag attackerar. 2-3 off på varje by tycker jag låter lite. Fråga t.ex minja hur det såg ut när jag bestämt mig för att ta ett gäng byar för henne. Offrade nog 500 off för runt 20 byar eller Isnogood hur det såg ut när det small åt honom. Tror jag la iväg 15 fulla off mot varje by med adlar allt från mitten till efter sista attacken. Samma sak med Theredsnake och vem kör med fejks dessa dagar Det är bara att ösa på off.

Även jag tyckte att 2-3 off/ by är väldigt lite.. Minst 5-10 off för att komma igenom :D
 

DeletedUser

Guest
Nu är det lite off topik men iaf.
Jag slänger iväg offtast 6 off på mina mål.
Men beror ju på lite. som med padox nu var min tanke att skicka 2 off på runt 400 byar.
Men då det dök upp en massa andra som jag var tvungen att skicka på kom inte mina vågor iväg utan stannade nog bara på ca 100 byar av padox byar (nya byar)
Men var inte orolig padox. din tid kommer.
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Trodde helt klart att man skulle landa på en sådan här lista om det kom upp någon gång, men icke så icke. Det stora felet är väl att man aldrig attackerat dig. Så ska man komma med på en sådan här lista måste det ju vara en lista skapad av en man attackerat.

Får väl skicka ett gäng attacker på dig så du ser hur jag attackerar. 2-3 off på varje by tycker jag låter lite. Fråga t.ex minja hur det såg ut när jag bestämt mig för att ta ett gäng byar för henne. Offrade nog 500 off för runt 20 byar eller Isnogood hur det såg ut när det small åt honom. Tror jag la iväg 15 fulla off mot varje by med adlar allt från mitten till efter sista attacken. Samma sak med Theredsnake och vem kör med fejks dessa dagar Det är bara att ösa på off.



Nää jag ahr ju inte fått några incoms från dig så kan ju inte säga något om hur du attackerar;)

grejen med snoddaz är ju att han skickar på stora områden så blir lite småjobbigt där;)


Denea: dig har jag ju inte heller fått några attacker ifrån så kan ju inte säga något om saken där heller;)


PREKO: joo kan tänka mig det;) det jag imprinsip väntar på nu och har väntat ett tag på var att massoffensiven skulle komma;)
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Alla medlemmar har lika stor rätt att kommentera i alla forum. Du är inte moderator, låt TGOW stå för modererandet istället. Tack. För övrigt intressant att du tycker att ifrågasättande är att förstöra ett forum. Diskussioner är otroligt roliga när det är mass-medhåll och axelklappande som gäller... meh.



Tänkte mest på hur ni håller på i dom andra trådarna;)
är väll bara en tidsfråga innan det blir likadant här;)

Så håll Topic
 

DeletedUser

Guest
Är detta ett skämt? :pPpPppPPp

Då du inte spelar lr har spelat på V5, så kan du inte veta vad jag menar.
Tersias var den drygaste o jobbigaste spelaren, inte i själva spelet utan i pm och här på forumet. Bl.a. TGOW kan intyga detta.
Han var/är hatad av alla här, du kan gå in i bla ryktestråden och andra gamla trådar (om du orkar), och se efter själv.
Varför Tersias var så illa omtyckt??
Han fick/får alltid fram info om motståndaren som till 90% stjälper dem och de måste ändra taktik. :awsm:

Jag tycker att du ska ta o tagga ner lite med din negativa attityd, håll dig till topic, kan du (och dina V9 polare) inte det, så håll er borta härifrån. D:
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Instämmer med Sarrow, Tersias är riktigt bra på att få fram information. Sen kan jag hålla med om att 2k incs är ingenting, men eftersom de flesta av våra fiender är inaktiva och vi oftast kör ren off så behöver man inte dra iväg 2k anfall.
Klart vi fejkar men inte i lika stor mängd som ni gör på v9, satt på ett konto i amox för inte så länge sedan, har för mig att andra dagen jag loggade in var det runt 2-5 tusen fejks, minns inte riktigt.
 
Senast ändrad:

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Då du inte spelar lr har spelat på V5, så kan du inte veta vad jag menar.
Tersias var den drygaste o jobbigaste spelaren, inte i själva spelet utan i pm och här på forumet. Bl.a. TGOW kan intyga detta.
Han var/är hatad av alla här, du kan gå in i bla ryktestråden och andra gamla trådar (om du orkar), och se efter själv.
Varför Tersias var så illa omtyckt??
Han fick/får alltid fram info om motståndaren som till 90% stjälper dem och de måste ändra taktik. :awsm:

Jag tycker att du ska ta o tagga ner lite med din negativa attityd, håll dig till topic, kan du (och dina V9 polare) inte det, så håll er borta härifrån. D:

Jag fetstilade inte raden om tersias vad jag vet. Min attityd är fullkomligt irrelevant, min argumentation är... eller mår du bättre om jag påpekar hur fel du har med en glad gubbe på slutet? =D

Håller mig i allra högsta grad till topic. Topic är att diskutera den jobbigaste spelaren, vilket jag gör. För övrigt skriver jag i vilken forumsdel jag vill, varken du, DEMONS, Jesus eller Jonatan på Måsberget har någonting att säga till om. Det har däremot herr Moderator. Då säger vi så, fint hej!

:D :) :p =D=P=D=D=D
 

DeletedUser

Guest
Jag fetstilade inte raden om tersias vad jag vet. Min attityd är fullkomligt irrelevant, min argumentation är... eller mår du bättre om jag påpekar hur fel du har med en glad gubbe på slutet? =D
Näe, det gjorde du visserligen inte, men jag tog han som exempel då du inget vet om oss..egentligen.

Håller mig i allra högsta grad till topic. Topic är att diskutera den jobbigaste spelaren, vilket jag gör. För övrigt skriver jag i vilken forumsdel jag vill, varken du, DEMONS, Jesus eller Jonatan på Måsberget har någonting att säga till om. Det har däremot herr Moderator. Då säger vi så, fint hej!

:D :) :p =D=P=D=D=D


Där har du så fel min käre Eggeh ;)
Moderatorn har delvis sista ordet, men det har även trådskaparen, så om han inte gillar ert snack här så..
Hur kan ni hålla er till topic när ni inte ens spelar på världen? Vet ni ens något om spelarna på V5??
Kan du lägga upp en lista på... låt oss säga.. 5 stycken V5 spelare som du tycker är jobbiga på ett eller annat sätt :thinking:
Då inte med motivationen att vi säger emot dig här på allmäna, utan i själva spelet på just V5.
Om du kan göra det, så ska jag sen hålla tyst....
en liten stund iaf :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Okej pojkar och flickor, nu kommer jag skriva en sista rad här i tråden. Bara som en liten påminnelse till er.

Sarrow, om du tror jag låter denna tråd hållas utav anledningen att jag är partisk så är du ute på ytterst tunn is då jag har lika stor kontakt med eggeh som jag har med DEMONS som stam, d.v.s. nada. Jag har låtit tråden hållas utav två orsaker.

1. Då forumet är totalt dött utöver ert off topic spam i ryktestråden så fann jag denna tråd banbrytande och därför har jag låtit er hållas här. Då det trots allt är för ett aktivt forum som vi alla jobbar, inte sant? Målet för att uppnå detta har för min egen del förändrats med tiden som jag varit moderator, jag har lärt mig att den hårda vägen inte alltid är den rätta utan istället har jag valt en lite mer avslappnad stil. Att nitiskt sitta och leta fel kommer bara döda forumet ännu mer, vilket ett par utav oss varit inne på privat via pm-funktionen bland annat.

2. Om ni läser övriga delar i forumet så har vi rent generellt övergått till en lite mjukare modereringsstil, dels för att främja aktiviteten i forumet och viljan att skriva en rad eller två mellan varven. Lite flame och munhugg spelare emellan är en del utav det så vackra uttrycket PnP (Politics 'n Propaganda, direkt översatt till svenskans Politik och Propaganda), något jag anser att ni hållt er till i denna tråd. Så länge grövre förolämpningar inte sker så kommer jag inte lägga mig i hur ni sköter snacket sins emellan.

Men att klandra allt detta på mig som moderator med hänvisning till att jag skulle vara partisk - det ser ytterst illa ut när ni inte har något att backa upp ett sådant påstående med. Så en önskan från mig som spelare, person och moderator är att ni gärna skippar den delen då det innefattar en total avsaknad utav substans. Vid synpunkter på min stil att moderera forumet, då har vi en PM-funktion som fungerar alldeles utmärkt och jag ser gärna att ni håller er till det. Kritik mottages gärna, så länge det sköts på en snygg och konstruktiv nivå. Anser ni inte att det hjälper är ni varmt välkomna att kontakta någon utav våra forumschefer, SuperNova och Mudnor.

Med Vänliga Hälsningar
TheGodOfWar
 

DeletedUser

Guest
Jag sa inte att du är partisk Ovännen^^
Vad jag skrev har jag tagit bort, så du inte drabbas på nåt sätt..
bra så? :confused:
 

DeletedUser

Guest
TheGodOfWar:
En fråga bara lite off.
Vad skulle hända mig om jag la ut all kontakt jag haft med supporten o mina duster med dom,här i forumet?
Varför jag undrar har inget med just dig att göra. Utan mera hur lustigt konstiga ni har vart på att bedöma saker o ting. Självklart skulle jag inte lägga ut namn på någon spelare eller i supporten.
Skulle jag straffas då?
Om ditt svar blir att,har du klagomål får du ta kontakt med oss i pm.
isf är det meningslöst o det var det jag ville visa.
 
Topp