Ja då var v17 tiden över

DeletedUser

Guest
Du vet inte om vi farmar eller inte, så du kan inte uttala dig om det. Jag tycker att det bara är bra att alla kan skaffa sig ett liv, och inte sitta och blänga framför en dator.

Visst är det så, men alla kommer bara skaffa sig nya spel att lägga sin tid på ;)
 

DeletedUser

Guest
Du vet inte om vi farmar eller inte, så du kan inte uttala dig om det. Jag tycker att det bara är bra att alla kan skaffa sig ett liv, och inte sitta och blänga framför en dator.

Man har väll all rätt att att klaga på regeln. Denna regeln gynnar ju ingen, bra spelare kommer inte att spela på de världarna denna regeln är och de spelarna som inte är bra och inte farmar kommer inte märka av den. Alltså så kommer det bara drabba bättre spelare.. Tycker de skjuter sig själva i foten..
 

DeletedUser

Guest
Visst är det så, men alla kommer bara skaffa sig nya spel att lägga sin tid på ;)
Haha, det kan bli så ;)

teleprint sa:
Man har väll all rätt att att klaga på regeln. Denna regeln gynnar ju ingen, bra spelare kommer inte att spela på de världarna denna regeln är och de spelarna som inte är bra och inte farmar kommer inte märka av den. Alltså så kommer det bara drabba bättre spelare.. Tycker de skjuter sig själva i foten..
Tror inte denna inställning kommer vara med så ofta, dels för att det inte lär behövas plus att många kommer att sluta. De gör inte mig något om de startar någon värld för att få de sämre att bli bättre, dvs lära sig.
 
Reaktionspoäng
0
Man har väll all rätt att att klaga på regeln. Denna regeln gynnar ju ingen, bra spelare kommer inte att spela på de världarna denna regeln är och de spelarna som inte är bra och inte farmar kommer inte märka av den. Alltså så kommer det bara drabba bättre spelare.. Tycker de skjuter sig själva i foten..

Är inte detta lite utav gaffel och innogames lilla melodi på senaste tiden? Slänga in saker som förstör för de bättre spelarna.. folk av de övre skiktet har redan börjat lämna .se för .net
 

DeletedUser

Guest
Tar och citerar Nino:

Det är alltså inget som kommer till Värld 17.

Ännu en gång.

Den nya inställningen för världar, är enbart något som någonsin skulle aktiveras på en ny värld när massor av spelare har frågat om det och att en omröstning har utförts.

Denna inställning är INTE bara inför för .se, men för .net där dem redan har en värld som är en "No Hauls" värld, där du inte alls kan farma, denna värld är där väldigt populär och detta alternativ har alltså införts för att även testa denna inställning för spelare som vill ha sådana världar i framtiden.

Alltså, detta är en inställning som aldrig kommer bli aktiv på en värld om det inte är efterfrågat. Detta är alltså inget som någonsin, ever kommer att ersätta farming. Farming är en del av Tribal Wars och kommer alltid att vara.
http://forum.tribalwars.se/showpost.php?p=452432&postcount=58
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
en sån värld kan ju vara något för nya spelare, de flesta nya spelare får ju knappt chansen att komma in i spelet..
 

DeletedUser

Guest
Är det bara jag som är less på att läskunskapen på det här forumet är lika med noll?
Folk läser den första meningen av Gaffels inlägg och efter det så tror dom att de vet exakt vad allt handlar om och skriker att de ska sluta spela tw för att teamet förstör allt bla.. bla.. bla..
Själv läste jag allt och anser att det är en bra uppdatering och jag hoppas att den kommer att ha framgång på framtida världar då jag inte har tid att sitta och spela tw 8 timmar om dagen.

Så respektera att folk vill spela tw och samtidigt ha ett liv. Att ni nöjer er med det ena (*host* tw *host*) är ert problem.
 

DeletedUser

Guest
Hör och häpna! Ithorion, vår frälsare, läste ALLT! Många av oss föll på målsnöret, men inte Ithorion inte, här har vi en sann krigare!
 

DeletedUser

Guest
inte många som klarar av det sista hindret i denna hinderbana kallad "wall of text", men å andra sidan så skulle det inte vara lika ärofullt att klara av det om alla lyckades :p
 

DeletedUser

Guest
Hör och häpna! Ithorion, vår frälsare, läste ALLT! Många av oss föll på målsnöret, men inte Ithorion inte, här har vi en sann krigare!

Yes, tyvärr så går inte alla i mål och om du vill så kan jag hjälpa dig nästa gång. :)

Jag tycker bara att det är helt jävla onödigt att lägga sig i fosterställning och grina för att tw släpper en FRIVILLIG uppdatering, ja hör och häpna! Man har faktiskt ett val. Vill man inte spela på en "no haul" värld när de kommer ut så spelar man bara på den andra (den "vanliga") som kommer ut samtidigt. Det hade många förstås fått reda på om de inte föll på målsnöret.
 
Topp