Ja då var v17 tiden över

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
im out

kommer inte fortsätta och kommer aldrig mer spela tw om det här släpps på v17

tror dessutom att antalet .se spelare kommer halveras återigen.. konstigt? nej inte särskilt
 

DeletedUser

Guest
Som jag skrev i den andra tråden så kommer jag lägga ner v17 då.
 

DeletedUser

Guest
13132799963105.jpg
 

DeletedUser

Guest
iaf om man har 6 byar så är det 87k eller något liknande,vet inte riktigt hur man räknar ut det
 

DeletedUser

Guest
Om det är så hemskt, lägg ner och sluta gnäll. Ta upp det med Gaffel och de andra i teamet om ni inte gillar det.
 

DeletedUser

Guest
Nu har jag inte hunnit dubbelkolla med Gaffel, men enligt min uppfattning är det helt riktigt som du säger - det är en världsinställning som nu kommer finnas som ett val när man väljer att starta och konfigurera en ny värld. Alltså nya världar då, inte befintliga.

Och, det är som sagt en inställning, precis som bågar, kyrka och adlingsavstånd till exempel. Vilket i sin tur betyder att man inte måste använda sig av just den inställningen.


Det kommer alltså inte påverka oss på V17, alltså inte de som farmar heller.
 

DeletedUser

Guest



Ja det kanske inte drabbar er som inte farmar alls, men det förstör spelet för de som farmar mycket PUNKT!

Du vet inte om vi farmar eller inte, så du kan inte uttala dig om det. Jag tycker att det bara är bra att alla kan skaffa sig ett liv, och inte sitta och blänga framför en dator.
 
Topp