iNuke Nukes alot

DeletedUser

Guest
Låt Lime och Sprit kriga själva.. Kunde dock inte bry mig mindre, men att köra 2 stammar som är större mot 1 mindre känns lite fegt.

Kanske missat något, ifall det är fallet låt mina ord stå osagda!
 

DeletedUser

Guest
Jag var, är och kommer alltid att vara.
Vill slåss, bör fly är ambivalent.
Jag var, är och kommer alltid att vara.
Släng upp en hand i sanningens tjänst.
Jag var, är och kommer alltid att vara.
De är för sent att gråta så
Jag var, är och kommer alltid att bara vara

(nu kör vi)

Vi är här, ärligt talat hörru
Var är din ammunition
Vi är här, ärligt talat hörru
Jag var, är och kommer alltid va samma person.
Vi är här, ärligt talat hörru
Var är din ammunition
Vi är här, ärligt talat hörru
Jag var, är och kommer alltid
 

DeletedUser

Guest
Oavsett så vad folk tycker och tänker så önskar jag båda sidor en roligt fight..

Må bästa stammar vinna.
 

Aleeeeeexxx

Member
Reaktionspoäng
0
Lite väll mycket skit snack måste ja medge :eek:! Såg nån som påpeka där att vi dom 2 största stammarna är på 1 mindre men då undrar ja va får dig o tro att Lime e ensamma? de e ju till och med nämnt i en annan tråd att dom skulle ha med sig 4 top 20 stammar + massa mindre om ja inte har helt fel....
 

DeletedUser

Guest
Lite väll mycket skit snack måste ja medge :eek:! Såg nån som påpeka där att vi dom 2 största stammarna är på 1 mindre men då undrar ja va får dig o tro att Lime e ensamma? de e ju till och med nämnt i en annan tråd att dom skulle ha med sig 4 top 20 stammar + massa mindre om ja inte har helt fel....

det var vell jäger som TRODDE att de hade med sig 4 top 20 stammar. finns inget som pekar på det än.
 

DeletedUser

Guest
Sprit = Fegisar + svaga



Tycker det är fegt av er att gå på Lime.

Var KNO virus UT familjerna och KB för starka för er eller???

ni krigade mot dom innan men sen upplöste ni stamen bara för att ni inte hade en chans. Istället så ska ni hjälpa Sprit som ligger 1 och borde ju kuna kriga själva mot Lime men är alla i Sprit så rädda för att förlora att de tar in er i kriget istället?

kriga mot Kno och dom stammarna ni höll på med P.S Hejar på Lime då de inte är fega som Sprit och ni
 

DeletedUser

Guest
Craft

Lite väll mycket skit snack måste ja medge :eek:! Såg nån som påpeka där att vi dom 2 största stammarna är på 1 mindre men då undrar ja va får dig o tro att Lime e ensamma? de e ju till och med nämnt i en annan tråd att dom skulle ha med sig 4 top 20 stammar + massa mindre om ja inte har helt fel....


jag tror det är för att Sprit är så fega att de tar in iNuke så de vill väll också ta in några stamar


P.S Sprit Craft kommer gå in i kriget mot er
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är fegt av er att gå på Lime.

Var KNO virus UT familjerna och KB för starka för er eller???

ni krigade mot dom innan men sen upplöste ni stamen bara för att ni inte hade en chans. Istället så ska ni hjälpa Sprit som ligger 1 och borde ju kuna kriga själva mot Lime men är alla i Sprit så rädda för att förlora att de tar in er i kriget istället?

kriga mot Kno och dom stammarna ni höll på med P.S Hejar på Lime då de inte är fega som Sprit och ni

Hej, b3sim!

Vill bara informera dig att du har vunnit tävlingen "minst koll på värld 9".

Grattis! Priset kommer på posten!
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är fegt av er att gå på Lime.

Var KNO virus UT familjerna och KB för starka för er eller???

ni krigade mot dom innan men sen upplöste ni stamen bara för att ni inte hade en chans. Istället så ska ni hjälpa Sprit som ligger 1 och borde ju kuna kriga själva mot Lime men är alla i Sprit så rädda för att förlora att de tar in er i kriget istället?

kriga mot Kno och dom stammarna ni höll på med P.S Hejar på Lime då de inte är fega som Sprit och ni

shit asså, misscklicken ahde knappast något med en stam som blri fettägd o göra...dom får fortfarande stryk. Sen vf skulle inte Inuke få hjälpa sprit? Lime ligger ju i vår kontinent o är våra slavar!

om vi inte hade haft en chans mot dom? vad hade en upplösning då hjälpt? dom kan väl fortfarande anfalla? . Kno drömmer om en iap
 

DeletedUser

Guest
men du ghost, vad tycker du om att sprit tog up några av de spelare du kickat? :S detta måste ju påverka eran relation lite iaf...
 

DeletedUser

Guest
Ursäkta om jag inte är lika road som alla andra här inne. Det beror på att det är min uppgift att hålla en lägstanivå på trådarna som vida överstiger denna.

Ber er höja nivån även om ni inte håller med annars måste jag ta fram kortleken...

//Humble
 

DeletedUser

Guest
För att när jag väl börjar städa här inne, vilket jag komer att göra så behöver jag MYCKET tid på mig. Därför säger jag "Nog nu!", städar bort det som varit men kommer att bestraffa det som eventuellt kommer härifrån och framåt.

:mad:
 
Topp