iNuke Nukes alot

DeletedUser

Guest
Vs Lime

vi är här för att äta bär exakt som pär(pmlt)

Let's it be kött
 

DeletedUser

Guest
Ja det är väl klart att Sprit´s alldeles egna akademi också ger sig in i leken ^^
 

DeletedUser

Guest
Välkomna på besök, jag gillar dig ghost för att man vet vart man har dig i alla fall :)
 

DeletedUser

Guest
ganska uppenbart igentligen att de har en allians så inte konstigt att de ger sig in i skiten även om det blir grymt mycket ointresantare nu.
 

DeletedUser

Guest
Nåja, för o gå lite mer OnT:
Kul att ni lägger er på Sprit's sida, för jag är såååå säker på att de inte har någon chans att ta detta ensam!

Tycker dock det är lite fegt. Kan inte Sprit klara detta själva så är de väl SC-byggare till 100%.
"Det är trupperna som vinner krig, inte poängen."
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det här blir spännande... nä det blir det nog inte...
 

DeletedUser

Guest
Allianser är till för att användas självklart. Vi var medvetna om att detta kunde hända och troligen skulle hända då vi visste att sprit och inuke är goda 'vänner' med varandra.

Synd bara på att det kunde blivit en jävligt rolig och relativt fair fight sprit vs LIME med LIME som segrare, nu kommer det bli någorlunda svårare för oss men vi har i alla fall kvar våran heder som sagt.

Vad har ni? :)

Good luck, Good fight, Good night!
 

DeletedUser

Guest
Lime har ingen chans...

Lime är bara en sidovara till sprit!

Ni skulle ha tänkt på det innan ni gick i krig mot sprit med det namnet! (eller om det var sprit som började, men såklart dom vill ha sin lime till spriten!)
 

DeletedUser

Guest
jag ser inte vart ni får att lime skulel vinna över sprit? då tänker ajg förstås utan allianser på någon sida. även om Sprit skulel vara helt hopplösa så är dom jsut nu 1100 byar mot 347? ni kan själv tänka ut truppskillnaden där...
 

DeletedUser

Guest
jag ser inte vart ni får att lime skulel vinna över sprit? då tänker ajg förstås utan allianser på någon sida. även om Sprit skulel vara helt hopplösa så är dom jsut nu 1100 byar mot 347? ni kan själv tänka ut truppskillnaden där...

det får vi ju aldrig veta nu iaf. konstigare saker har ju hänt förr.
 

DeletedUser

Guest
Exakt, och just därför är det en väldigt stor besvikelse för många att se att iNuke lägger sig på Sprit's sida, eftersom byarna ökar med mycket, likaså truppskillnaden.
 

DeletedUser

Guest
jag ser inte vart ni får att lime skulel vinna över sprit? då tänker ajg förstås utan allianser på någon sida. även om Sprit skulel vara helt hopplösa så är dom jsut nu 1100 byar mot 347? ni kan själv tänka ut truppskillnaden där...

Du killen.. Det handlar inte bara om vem som har mest trupper i ett krig eller byar.. Man ska kunna använda dom på rätt sätt också.. Klart stammen med flest byar och trupper har det lättare kanske men fortfarande är det inte den biten som är viktigt..

Man ska använda det rätt.. Kvalitet framför kvantitet.
 

stonered4

New Member
Reaktionspoäng
0
jag ser inte vart ni får att lime skulel vinna över sprit? då tänker ajg förstås utan allianser på någon sida. även om Sprit skulel vara helt hopplösa så är dom jsut nu 1100 byar mot 347? ni kan själv tänka ut truppskillnaden där...

NU har ju inte Sprit trupper i alla sina eftersom de adlar snabbare än vad de kan räkna. Men jäkla tur att Inuke backar upp sprit, annars vet vi inte hur de skulle gått !
 

DeletedUser

Guest
jaha

-.-

se det som ett bra tecken Lime. Sprit var rädda för er, varför skulle de annars kallat på släkten?
 
Topp