Intressanta stammar

DeletedUser

Guest
Hm två intressanta stammar är i nu läget (som inte tillhör top 10) PJ och Si-Ci :) Dessa är de två stammarna man inte bör mucka med i nuläget ;)

Du nämner två stammar där det är en spelare i varje.. Är man en stor och stabil stam är det ingen fara att "mucka" med en sådan stam.
Så tycker jag iallafall :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Du nämner två stammar där det är en spelare i varje.. Är man en stor och stabil stam är det ingen fara att "mucka" med en sådan stam.
Så tycker jag iallafall :rolleyes:

Syftade mer på namnen :p

Men visst, spelarna i sig är ju rätt bra
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
De som jag är intrsserad av är LAW, Horden och -STH- Hur går det för dem då tror ni?
Jag kan säga så här att min stam är troligtvis en av den mest sällskap stammen som finns i V6
Människorna där bemöter dig exakt hur du vill det. (kunde inte hitta mer passande ord :p) Får väl öka på mitt ordförråd snabbt
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
han menar att det är en av de mest Sällskapligaste stammarna på v6, om jag förstår rätt? =)
 

DeletedUser

Guest
Fanax syftar på gemenskapen och stämningen i stammen.

rätta mig om jag har fel, Fanax :)

mvh
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Måste få säga att jag hade för bråttom för att skriva den där svenska! Baltzarb har rätt, det var exakt det jag menade.
Men ni har inte svarat på min fråga ännu. Vad tycker ni om Law, Horden och -sth-?
 

DeletedUser

Guest
Tycker definitivt att Smurfs klassas som en intressant stam =)
 

DeletedUser

Guest
Absolut! Smurfarna är högst intressanta! Det bästa som har hänt sen bikinin!
 

DeletedUser

Guest
haha väldigt fin liknelse!! Smurfs har en lika stor plats i historien som bikinin!! Helt otroligt!
 

DeletedUser

Guest
nja.. underdrift... vi är lite blyga av oss.. smurfar är det seru.. så därför skickar vi ut många små överraskningar och hoppas på att hitta lite vänner som vill leka med oss :eek:
 
Topp