Intressanta stammar

DeletedUser

Guest
Här tycker jag man kan skriva upp någonting som man tycker om stammar som man själv anser intressanta att följa. För det finns ju en tråd om top10 men då jag själv saknat att veta saker om alla andra småstammar?

Liksom enligt mig kan ett roligt koncept vara lika intressant som att driva en toppstam. Så kom igen, skriv på om vad ni tycker själv :)
 

DeletedUser

Guest
nej nej, inget Off-topicSKIT här ;)

Men t.ex. -mAd?-, hur går det för dom nu? dom verkarn enligt mig hänga kvar rätt bra även om dom har jobbigt motstånd mot sig
 

DeletedUser

Guest
Va b3ngtarne på flaska igår? (igen)

.XI. kan vara intressant att hålla ett öga på, vet inte ens om dom spelar seriöst, men gör dom det ska dom nog kunna ställa till med ett helvete för någon stackars stam iaf
 

DeletedUser

Guest
yyigys har kommit från ingenstans ?!

vad är detta nu då ? ;)
 

DeletedUser

Guest
DM. familjen verkar intressant. En sak jag tycker är lite lustig, Det är att när DM familjen grundades såg det ut som om stammarna var jämn bra. Men nu har en stam dragit ifrån en hel del, Och självklart är det "huvudstammen" ^^

Undra om de bästa spelarna skickades till DM. Eller om det bara är en slump att just de "bättre" finns i DM.

Hmm :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Klart det inte är en slump Unstoppable.. Familjestammar gör så, försvagar dom andra stammarna för att göra huvud stammen starkare.

Inget nytt precis.
 

DeletedUser

Guest
Det spelar ändå väl ingen roll? Det är ju ändå samma stam och det har nog mer med aktiviteten att göra..


Ni ser ju själv hur många som slutat med V6? Alla stammar blir mindre å mindre, till å med fast29 från LAW har också slutat, han var faktiskt min favorit-spelare, lite synd att han slutar bara, så jag menar: ALLA stammar krymper i storlek förr eller senare.

Det är ingen nyhet.
 

DeletedUser

Guest
Nja, Vet inte precis om DM.. krympt i antalet spelare. Men vad vet jag.

Även om några lovande spelare slutat, Finns det fortfarande många intressanta kvar :D
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
en stam som inte finns med på top 10 är inte intressant i de flesta fall, ni snackar om DM dem finns med på top 10 ,(jag borde bli moderator) :D
 

DeletedUser

Guest
en stam som inte finns med på top 10 är inte intressant i de flesta fall, ni snackar om DM dem finns med på top 10 ,(jag borde bli moderator) :D

Dm-familjen pratas det om, en halva av familjen tillhör INTE topp10, vilket gör det förbjudet att prata om det på topp 10-stammarna och här pratas det om intressanta stammar i allmänhet, vilket gör att vi får diskutera vilka stammar vi vill. Det är självklart inriktat på stammar under topp 10, men det finns inga förbud mot topp 10 stammar.

Så nej, jag håller inte med. Och nej, bara för att du tror dig ha rätt i ett ämne (vilket du inte har) så gör det inte dig till en framtida moderator.
 
Senast redigerad av en moderator:

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
jag har aldrig sagt att det är förbjudet, förstår inte riktigt vad du får det ifrån?
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Topicen är "Intressanta stammar"

Därför spelar det ingen som helst roll om stammen skulle vara rankad 2:a eller 175:a

Och isgren.. Nej du passar nog inte som mod med ansök nästa gång som det söks mods så får vi se
 

DeletedUser

Guest
Hm två intressanta stammar är i nu läget (som inte tillhör top 10) PJ och Si-Ci :) Dessa är de två stammarna man inte bör mucka med i nuläget ;)
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
det ska jag göra gugroj :)

vad tror ni om stammen BAD?
håller dem i ett större krig? jag har ingen koll på dem iaf..
 

DeletedUser

Guest
ni glömmer däremot adelskrockar! hälften kan ha vart adelskrockar vem vet ;)

yyigys är bäst ingen protest =)
 

DeletedUser

Guest
hehe,sen får vi ju inte glömma T.E.W (min stam :D),vi har varit ettriga som fan mot Epic.Vi ligger nog minus i statistik mot dem,men vi har iallafall öppnat upp för andra stammar :cool:
 
Topp