Intressanta stammar

DeletedUser

Guest
Det kommer ta lång tid att vinna denna värld och jag tror dom flesta av oss inte kommer sitta i toppen vid finalen....

Men jag tror NATO kommer ligga en lång tid i toppen framöver :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tycker att nato är intressant många bra spelare

O du är säkert en NATO spelare som gillar o spamma och sponsra din egen stam?

Ni har nog ''Råkat'' bjuda in nån erfaren spelare. Men påstå inte att ni alla i den stammen är erfarna. MASS INVITE Stämpel på er NATO!.
 

DeletedUser

Guest
Nato är en familj stam från V7 med moder och akademi.

Tror alla i den stammen känner varandra ganska väl..
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Då jag är från v7 så vet jag inte riktigt att man kan säga att NATO är en intressant stam.

Dem är i top10. Enbart pga gamla NiT(nuvarande AN) Core och UA äger världen i princip. Att kunna ta en sjätteplats med 21miljoner säger väl ganska mycket.

Dem kan kanske bevisa att dem är att räkna med om dem får vara med från starten av en värld. Hoppas även på samma sak jag, då jag alltid hoppat in på världar ett par månader efter dem börjat.
 

DeletedUser

Guest
So far...

Så ser jag personligen ett antal med halv-intressanta till mer intressanta stammar. Här är dom lite mer intressanta-

TTT, en självklarhet har visat tidigare att dom vet vad dom gör. Och att dom är bra på allt ifrån att kötta och att få på sig en hel värld. Men hur många orginal TTT'are finns det i truppen? Och isf dom nya vilka är dom, och hur bra är dom?

cZ, ser en del kända/halvkända nick. Blandat med lite olika spelar ifrån olika topp-stammar genom dom nya världarna. Inte lika intressant som TTT, men endå. Tror dock att dessa kommer att faila och det återstår att se.

TFA, ser en del kända/halvkända nick samma som cZ. Kan ha fel, men ser inte direkt att stammen har någon slags ledarprofil som kan ta dom nån vart.

DSA, personlig favorit so far, för förhoppningsvis har inte alla pre-mades och övriga stammar kommit till rätta. Grymma spelare, vet vad dom går för. Har spelat med ett antal av dom i DSA@v9
 

DeletedUser

Guest
.CroCo tror inte på cZ eftersom han mottagit hotbrev som inte imponerade på honom.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
LOL, finns inga intressanta stammar alls egentligen, ska bli kul dock att se DSA's offensiv emot någon stam ;)
 
Topp