Intressanta stammar

DeletedUser

Guest
DanneBoy va med i stammen under nicket Murphy Macmanus :) ni kan själva kolla Tw stats

Men han lämnade över hela stammen på Bistro vagnen sen lämnade han stammen...
Han sa att han skulle fortsätta på Grepolis
Sen dess vet jag inge mer..
 

DeletedUser

Guest
Denna tråd handlar väl ändå om intressanta stammar?
Så snälla kan vi gå on topic nu?

Och va e det för tjat jämt o ständigt om DanneBoy?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DSA- stammen jag gillar och TTT kan nog gå långt
 

DeletedUser

Guest
Allt detta snack om danneboy? Han är en duktig spelare som aldrig sover, men han har sina rykten å gillar väl att bråka lite granna som dom flesta gillar ^^

iallafall sluta snacka om danneboy.
 

DeletedUser

Guest
Vill ni prata om DanneBoy finns det en fin tråd vid namn "intressanta spelare" där det är mer okej än här.
 

DeletedUser

Guest
jag lägger in min röst på Torn, har lirat med dem flesta där och kommit överens bra med dem, men det blir väl ett litet blodbad på denna värld, hehe :)
 

DeletedUser

Guest
Topp

Det intressanta börjar om ca, 1 vecka. Då får man verkligen se vilka som bara är mass invite och vilka som verkligen kan kriga.
 

DeletedUser

Guest
Hur kan man se vilka som kan kriga om en vecka? :p

Vet inte om de avgör vilka som kan kriga men om en vecka ser man ivf vilka som kommer att ha möjlighet att få chansen att kriga och vilka som bara kommer att finnas på kartan som farmer.

Vad gäller intressanta stammar så är det lite för tidigt att uttala sig om det. Visst finns det en del intressanta premades men de flesta brukar bara vara en del starka namn under en fana som slutar med att alla ger upp då de har mer att göra på andra världar så vill inte kommentera någon stam just nu, men lovar att återkomma
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
TTT är dom enda intressanta, åtminstone om man kollar top 20 med spelare.
 

DeletedUser

Guest
Fick just syn på en väldigt intressant stam.

CW många gryma spelarer finns med där. K55 verkar vara den roligaste kontinenten :) iaf mest spännande!
 

DeletedUser

Guest
japp dom verkar seriösa och intressanta!
men har Nato gjort en ny akademi?
Nato-V ..dom skriver att dom inte är en akademi men vem vet.
Försvarsmakten kanske kan bli något ...kanske
 

DeletedUser

Guest
Jag tvivlar på Försvarsmakten, jag fick bara en inbjudan utan någon slags utav förfrågan att gå med via brev.
 

DeletedUser

Guest
JabbaW kommer bli intressanta


Kan bara säga attt nato är en massinvite när jag själv varit med i den stamen
 
Topp