Internadlarna går ut på nya äventyr

DeletedUser

Guest
Självklart kommer Zaxa förlora mer byar den första och eventuellt andra veckan.
Då vi endast kommer möta överdeffade byar. Dock så bryr vi oss inte, då vi vet att vi kommer stå som vinnare i slutändan.

Puss på er LCN <3

Enda anledningen ni skulle vinna är för att ni har ca 3ggr så många spelare som kan skicka attacker. Jag tror inte ni kan kriga lika bra som vi kan. Vi är tränade av Gudfadern själv, capitan.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Slutet på LCN? den var bra
dom har i allafall krigat förut vad har Zaxa eller Dragon gjort?
Corian kan kriga det vet jag. men resten av DVH?

Märker att du är upplyst i historierna sedan v. 3 s skapelse....

Zaxa har inte gjort då mycket eftersom det e en ny stam ;)
Vad stammarna innan Zaxa med dess medlemmar gjorde har du ju ingen koll på ...för mig kvittar det vilket faktiskt. Fortsätt du vandra i mörkret när du fiskar ;)

Nu handlar det dock inte om vad vi elelr de har gjort. Nu handlar det om att vi krigar mot varandra och vi ska nog ha lite kul under tiden.

Som det står i det första inlägget i tråden så är det krig mellan igentligen goda vänner.
LCN insåg att dom behöver kriga...vilket man fattade när dom började skicka deff till våra spelare ;)

Detta är inte en tråd som behöver övergå till skitsnack....låt nu DVH och LCN ha ett roligt krig utan en massa tjafs från övriga (En o annan okunnig) .

Tack på förhand!
 

DeletedUser

Guest
Inget behövs, startar vi krig vinner vi eller dör på kuppen. Hoppas jag.
 

DeletedUser

Guest
Du får säga vad du vill, jag har min åsikt om er, ganska så klar.
Så jag vet att LCN vinner detta.
 

DeletedUser

Guest
Självförvållat med att anfalla oss...har svårt att känna något medlidande.

Men det har jag, hehe delad vårdnad i Zaxa. Den var bra :)

Som sagt, nu har vi ett krig och nu ska vi ha lite roligt tycker jag.
Alla gör sitt bästa men vi undviker skitsnack och har det lite roligt istället.

Se det som en bra träning och samordningsövning inom stammarna.
Alla behöver ut och pröva sina vingar för att bli bra på nåt.
 

DeletedUser

Guest
Självklart kommer Zaxa förlora mer byar den första och eventuellt andra veckan.
Då vi endast kommer möta överdeffade byar. Dock så bryr vi oss inte, då vi vet att vi kommer stå som vinnare i slutändan.

Puss på er LCN <3


Hmm tror du våra deff trupper bara räcker i 2 veckor? :confused:


Tror vi i alla fall har för 1 månad :D
 

DeletedUser

Guest
offtopic: Svårt att driva min diskussion längre nu när man vänligt blev ombedd att sluta och dessutom blev bemött med humor :D Jag har ju dessutom fått säga det jag ville, 2ggr dessutom, vad mer kan man begära.

ontopic: Så som jag har förstått det hela så har alltså LCN förklarat Zaxa krig, DVH svarar artigt att de står eniga och att Corian, Dragon och Zaxa numera är i krig med LCN.

Båda parterna är ganska goda grannar egentligen men vill väl expandera samt tvätta bort eventuella stämplar så som internadlingsstam nr1 etc. (Med undantag av Corian)

Upplys mig gärna om jag missuppfattat något eller om mitt alster innehåller sakfel.

Personligen önskar jag båda sidor en clean fight och mycket nöje. Jag siar ogärna om utgången då jag inte känner till de båda stammarnas kapacitet.:cool:

thats my 2 cents
/Hansepag
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: LCN
Players:

Side 2:
Tribes: Zaxa Dragon Corian
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 85
Sida 2: 3
Skillnad: 82

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 852,006
Sida 2: 27,306
Skillnad: 824,700

image.php
 

DeletedUser

Guest
Fina siffror! Men det var kanske att vänta med tanke på vilka som inledde kriget.
 

DeletedUser

Guest
Paha! Äntligen, det jag sett av LCN så kan dom verkligen kriga, eller iaf upvisa grym aktivitet o plocka många byar på kort tid (tänker på U.S kriget).

Tror DVH sket på sig när de såg denna tråden, och jag tror DVH kommer att förlora :)
 

DeletedUser

Guest
Paha! Äntligen, det jag sett av LCN så kan dom verkligen kriga, eller iaf upvisa grym aktivitet o plocka många byar på kort tid (tänker på U.S kriget).

Tror DVH sket på sig när de såg denna tråden, och jag tror DVH kommer att förlora :)

Sket på sig?
Om du bryr dig om att läsa så välkomnar vi detta krig.... Med tanke på den offensiv dom bedriver så är det inte konstigt att dom plockar byar.
Men vi kommer igen!
 

DeletedUser

Guest
Grattis LCN! Fina siffror faktiskt! Ni har överträffat mina förväntningar. Fortsätt nu på samma sätt!
 

DeletedUser

Guest
Haha detta var väl bara att vänta eftersom att vi inte var bereda på det.
Men DVH kommer att vinna.
Maffian ska bort och våra älskade växter ska kunna leva vidare i deras byar.
Ni kommer att lyckas plocka byar i 3-4 dagar till sedan kommer deffen vara där och då kommer det att ta stop:)

ALL MAKT TILL VÄXTERNA :)
 

Zapp007

Member
Reaktionspoäng
0
Nu är det dax för "simcity" gänget LCN att dra sitt strå till stacken och samtidigt kanske tvätta bort stämpeln som "Internadlare".
Vi väljer att anfalla en stam som vi tidigare haft en fin allians med.

Zaxa, vi hoppas att ni tar denna utmaning på ett bra sätt och att era murar smulas sönder av våra nypolerade och spindelnätsbefriade murbräckor;)

Duka upp med finporslinet...
Bjuder ni på saft och bullar eller vatten och bröd?:)

//Ledningen LCN

Haha! Kom igen, visa vad ni går för nu! :D
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Statsen betyder inte så mycket just nu för våran del då alla förstår att LCN hade ett övertag. Strax kan ni lägga upp nya stats och då lär det vara jämnare.

DVH vs LCN, Lets Rock!
 

thunders

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: LCN
Players:

Side 2:
Tribes: Zaxa Dragon Corian
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 142
Sida 2: 105
Skillnad: 37

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 110
Sida 2: 3
Skillnad: 107

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,365,738
Sida 2: 765,420
Skillnad: 600,318

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,089,062
Sida 2: 27,306
Skillnad: 1,061,756

image.php


shit dvh får pisk dom första 24 timmarna :p
 
Topp