Internadlarna går ut på nya äventyr

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
Nu är det dax för "simcity" gänget LCN att dra sitt strå till stacken och samtidigt kanske tvätta bort stämpeln som "Internadlare".
Vi väljer att anfalla en stam som vi tidigare haft en fin allians med.

Zaxa, vi hoppas att ni tar denna utmaning på ett bra sätt och att era murar smulas sönder av våra nypolerade och spindelnätsbefriade murbräckor;)

Duka upp med finporslinet...
Bjuder ni på saft och bullar eller vatten och bröd?:)

//Ledningen LCN
 

DeletedUser

Guest
Nu ska vi kriga och vara glada.Efter det ska vi fortsätta med våra internadlingar och åter igen simcity spelare?
 

DeletedUser

Guest
Yes !

Underbart ! Fantastiskt ! Bedårande !
Go LCN, make them cry rivers of blood.
 

DeletedUser

Guest
Undra om internadlings-yxmän är bättre än vanliga yxmän :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
härligt och välkommna in i det globala kriget i V3 =)

syd mot norr ?

men kommer resten av DVH lägga sig i tro ? eller låter dom zaxa sköta detta själv ? men intressant utveckling dom senaste dagarna och gött att se LCN gå ut i krig =)

lycka till nu o mal ner lite zaxa =)
 

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Kära LCN


Vill gratulera er till ert val av fiender i form av Zaxa. Dessutom vill jag ge en applåd för det härliga krigsöppnandet. Didn´t see that one coming.:eek:


Nää slut på det roliga. Ni verkar sugna på att kriga lite och det kommer ni få göra. Mot hela DVH i detta fallet. Önskar båda sidor lycka till och må bäste stam vinna.


Mvh Hemsk
 

DeletedUser

Guest
Ärade LCN!

Då vi har fått rapporter om att ni deffar fronten och våra handlingar med att förstärka oss i Fronten mot er så är detta inte så förvånande.

Hur som helst så är jag inte långsynt på något sätt.
Vi hade behövt ett par dagar till enligt våra planer för att komma på plats. Såhär får ni ett litet övertag och vi får passa på att gratulera er där.

Vi ser fram emot ett krig mot er. Dock vill jag bara göra er uppmärksamma på att De Valderska Härarna Har ett flertal gånger påpekat att vi är ENIGA i alla frågor. Även ett krig mot er ;)

Bjuder ni upp till dans så är vi inte sena att svara.

Kommer o besöker lite byar vad det lider personligen...bäst för era kvinnor o barn flyttar söderut :D
 

DeletedUser

Guest
Underbart att se. Lycka till båda sidor. Fast jag hejar nog på LCN. Tycker att det är kul att dom kommer ut :)
 
Topp