Info [ND] vs CbC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag är medveten om att inte hela TCO spelar, men många TCO-spelare är med. Och att se dessa vika sig på detta sätt när dom faktiskt lyckades med bedriften att vinna v2 är skamligt, levde ni på ett fåtal krigare som inte är med nu.. eller höll v2 sådan låg kvalitet att ni inte kan mäta er på v15?

Eller varför håller ni inte den klass ni borde hålla iom att ni faktiskt varit en krigsmaskin på v2.
 

Data9

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi [ND] säger upp alliansen vi har med Exc,Wa o TNE pga att den inte fungerar under nuvarande former.vi kan inte låta våra spelare bli nollade för att ens dom enklaste besluten ska ta mycke lång tid och ändå bli fel. då kämpar vi hellre ensamma till slutet.
vi förhandlar om fred med Cbc. dom vet vilka spelare vi är och jag tror inte dom vill ha ett långt krig med oss.vilket skulle straffa båda stammar hårt i slut ändan.

vi tackar dom som har ställt upp!!
mvh
ledningen för ND

Vilka är ni? är alla i ND elit?
 

DeletedUser

Guest
Samt är det dåligt av dem ja, men är det inte dåligt av er i "alliansen" att smuttskasta CbC på externa om hur dåliga dem är och allt whining. Men så är det isjälva värket ni som är lite dåliga samt whinar :thinking:

Men de är dom ju? Dom är ju inte så speciellt bra iaf...
 

DeletedUser

Guest
[ND] är inte elite. Dock är jag imponerad av Karagara's spel.
Det är en duktig spelare faktiskt :)

Finns väl några andra intressanta, men inte många <3
 

Stuffman

Member
Reaktionspoäng
0
"v2 vinnarna" Inte ens hälften är med. Och dem flesta av oss har tröttnat på TW sen vinsten :)

Bra ND, helt rätt val :)

Vet inte hur många som fejk-nickar, om det ens görs... iaf så går det inte få över hälften då det rymmer 30 pers i en stam :)

Så ni som har samlat ihop er för att bara "skön" lira på v15? :thinking:
 

Mirthor

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag är medveten om att inte hela TCO spelar, men många TCO-spelare är med. Och att se dessa vika sig på detta sätt när dom faktiskt lyckades med bedriften att vinna v2 är skamligt, levde ni på ett fåtal krigare som inte är med nu.. eller höll v2 sådan låg kvalitet att ni inte kan mäta er på v15?

Eller varför håller ni inte den klass ni borde hålla iom att ni faktiskt varit en krigsmaskin på v2.

Haha Du har då ingen koll. Det är inte många från TCO i [ND], inte änns många som spelar längre. Kolla upp saker innan du snackar.
 

DeletedUser

Guest
[ND] är inte elite. Dock är jag imponerad av Karagara's spel.
Det är en duktig spelare faktiskt :)

Finns väl några andra intressanta, men inte många <3

De har skickliga spelare... men som helhet har de inte åstakommit något alls.

TCO vann genom alla nyförvärv de fick under alla krigstider som uppstod på världen och tack vare Bringt.

Ex.

Efter Do vs RoS... flera Ros Spelare går till TCO.

Vad hände med TCO vs KOL kriget? Jo, x antal spelare går med TCO efter det "lång" variga kriget....

Vad händer under TCO vs Solace kriget? Jo, Solace spelare vänder sig mot Do...

Tänk efter lite... vilka krig har TCO "bekämpat"? Förutom ett försvagat Solace och DO på slutet? Bringt bryter alliansen de hade mot TKOTRT och går till "moderstamen" där de även har fått över fd DO.are till TCO´s sida + inaktiva konton!

// Pöss pöss
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
De har skickliga spelare... men som helhet har de inte åstakommit något alls.

TCO vann genom alla nyförvärv de fick under alla krigstider som uppstod på världen och tack vare Bringt.

Ex.

Efter Do vs RoS... flera Ros Spelare går till TCO.

Vad hände med TCO vs KOL kriget? Jo, x antal spelare går med TCO efter det "lång" variga kriget....

Vad händer under TCO vs Solace kriget? Jo, Solace spelare vänder sig mot Do...

Tänk efter lite... vilka krig har TCO "bekämpat"? Förutom ett försvagat Solace och DO på slutet? Bringt bryter alliansen de hade mot TKOTRT och går till "moderstamen" där de även har fått över fd DO.are till TCO´s sida + inaktiva konton!

// Pöss pöss


Så fellllllllll DO vs RoS hände aldrig och att flera RoS spelare går till TCO är också fel

Långvarig krig mellan K¤O¤L och TCO fel också kriget varade i max 1 månad sen slutade mer än 50% av K¤O¤L spelare och dom som blev kvar startade FENIX som krigade i kanske nån vecka till sen gick dom med i TCO

Bringt var i krig mot TKOTRT och ingen allians och det var inga fd DO spelare som gick till Bringt utan DO spelare som gick över till dom efter RK1,DO vs Bringt

Kort sagt så stämmer ingenting som du skrivit
 

DeletedUser

Guest
"v2 vinnarna" Inte ens hälften är med. Och dem flesta av oss har tröttnat på TW sen vinsten :)

Bra ND, helt rätt val :)

Vadå bra vall dom kommer bli plockade för eller senare, det gör det bara lätare för CbC att ta dom en och en,

Sen har ju TCO spelarna bevisat på 2 världar att dom inte har så mycket att komma med,
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Vadå bra vall dom kommer bli plockade för eller senare, det gör det bara lätare för CbC att ta dom en och en,

Sen har ju TCO spelarna bevisat på 2 världar att dom inte har så mycket att komma med,

Tycker även det är liiiite kul att du säger på detta viset..
TCO på värld 2.. Hm, jaa, jag kan väl inte säga att exakt alla är elite därifrån, men det skulle vara kul att se dig, möta en "elite" från TCO, hade säkert randat röven av dig.
Jag har varit med ett tag nu, (spelar även än, men ingen vet var, och jag randar röven med ALLT jag möter, skickliga som n00bs, lite självförtroende får man väl ha? :) )

En fågel viskade även i mitt öra att du blivit adlad på denna världen. Pfft!
 
Senast ändrad:
Reaktionspoäng
0
Kan vi fastslå att man inte behöver va eliter för att vinna en värld ?

Man kan helt enkelt va med i en grym stam som tappar sina bästa medlemmar för dessa tröttnar på att inte ha något motstånd längre, och då kommer noobsen fram o vinner världen, sen blir dessa upphöjda till skyarna men egentligen är det bara nå jävla tattarspelare i jämnförelse med medlemmarna som var med från början.. Bara kolla andra världar, v12 tex i TYT har äckligt mkt kvalite tappats o dem kommer ju ändå vinna världen.
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Kan vi fastslå att man inte behöver va eliter för att vinna en värld ?


Håller med till 100%

Jag är lång ifrån elite spelare,men har varit med och vunnit en V och varit med i den stam som från början till slut ägde V4 (inte ECALOS) dom som kan något om V4 vet vilken stam blev kallad massinvite stam noob stam men lyckades vinna mot alla andra förutom den som dom senare mergat med (hade vunnit mot dom också om det blivit krig :))
 

DeletedUser

Guest
Kan vi fastslå att man inte behöver va eliter för att vinna en värld ?

Man kan helt enkelt va med i en grym stam som tappar sina bästa medlemmar för dessa tröttnar på att inte ha något motstånd längre, och då kommer noobsen fram o vinner världen, sen blir dessa upphöjda till skyarna men egentligen är det bara nå jävla tattarspelare i jämnförelse med medlemmarna som var med från början.. Bara kolla andra världar, v12 tex i TYT har äckligt mkt kvalite tappats o dem kommer ju ändå vinna världen.

Så du säger att jag är en noob? ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan vi fastslå att man inte behöver va eliter för att vinna en värld ?

Man kan helt enkelt va med i en grym stam som tappar sina bästa medlemmar för dessa tröttnar på att inte ha något motstånd längre, och då kommer noobsen fram o vinner världen, sen blir dessa upphöjda till skyarna men egentligen är det bara nå jävla tattarspelare i jämnförelse med medlemmarna som var med från början.. Bara kolla andra världar, v12 tex i TYT har äckligt mkt kvalite tappats o dem kommer ju ändå vinna världen.

Spelar själv i TYT på V12 o många konto har nya ägare men å andra sidan tas ju inte vilken spelare som helst in i stamen heller.

Givetvis vill vi bibehålla vår kvalitet o de har funkat fint än så länge !

Dock e försprånget till alla andra så stort nu så att vilken noob som helst kan sitta på ett konto o göra bra ifrån sej ! :p
 

DeletedUser

Guest
Tycker även det är liiiite kul att du säger på detta viset..
TCO på värld 2.. Hm, jaa, jag kan väl inte säga att exakt alla är elite därifrån, men det skulle vara kul att se dig, möta en "elite" från TCO, hade säkert randat röven av dig.
Jag har varit med ett tag nu, (spelar även än, men ingen vet var, och jag randar röven med ALLT jag möter, skickliga som n00bs, lite självförtroende får man väl ha? :) )

En fågel viskade även i mitt öra att du blivit adlad på denna världen. Pfft!

hahaha jag slutade spela och vart adlad av min stam, jag vet att det finns bra TCO spelare men dom flästa suger,
Du säger att dom skule spela röven av mig, så styr upp ett möte på en komande värld äfter sommar,
försök att få i hop mins 10 st så det blir lite motstånd,
 

DeletedUser

Guest
hahaha jag slutade spela och vart adlad av min stam, jag vet att det finns bra TCO spelare men dom flästa suger,
Du säger att dom skule spela röven av mig, så styr upp ett möte på en komande värld äfter sommar,
försök att få i hop mins 10 st så det blir lite motstånd,



Small ***** allert!! Small ***** allert!!
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
rätt

faktiskt har han rätt att CbC tänker slå ut era alianser, först sen er. de är en svikare, har hört en del rykte som en av cbc jag nämner inte namn han sa så här till sin grann '' kan jag då deff jag behöver blala'' sen gav hans granne deff till 1 medlemm i cbc grannen var inte med i cbc han var snäll och gav deff till henne, i cbc. sen på kvällen adlar Cbc medlemmen som har fått deff, av honom. så cbc fick deff av sin granne, och adlade honom på kvällen oj va snällt va bra cbc är då ;)
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
faktiskt har han rätt att CbC tänker slå ut era alianser, först sen er. de är en svikare, har hört en del rykte som en av cbc jag nämner inte namn han sa så här till sin grann '' kan jag då deff jag behöver blala'' sen gav hans granne deff till 1 medlemm i cbc grannen var inte med i cbc han var snäll och gav deff till henne, i cbc. sen på kvällen adlar Cbc medlemmen som har fått deff, av honom. så cbc fick deff av sin granne, och adlade honom på kvällen oj va snällt va bra cbc är då ;)

It's called TribalWARS for a reason :sneaky:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp